Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه مشهد با بیان اینکه امام (ره) دین را به یک نقطه فعال ضد‌امپریالیسم تبدیل کردند، گفت: دکترین سیاسی امام خمینی (ره) در انقلاب ۵۷ شرق را متحیر و غرب را به زانو درآورد.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله سید‌احمد علم‌الهدی شامگاه سه‌شنبه در مراسم گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که در شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد، اظهار داشت: حرکت حضرت زهرا (س) یک حرکت سیاسی و اجتماعی در راستای دگرگون‌سازی جامعه بود چراکه ایشان می‌خواستند امت اسلامی را از ظلمات و گمراهی به سمت صراط مستقیم الهی بازگردانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی یک اهرم در دست انقلاب است و هدف اصلی، توسعه انقلاب و حاکمیت اسلام در جهان است، افزود: عظمت و ماهیت انقلاب حاکمیت بخشی به دین اسلام است، و ما همچنان در میانه راه هستیم و بیداری اسلامی و توجه جهان به ولایت اهل‌بیت (ع) به عنوان اهداف اصلی دنبال می‌شود.

امام‌جمعه مشهد با اشاره به رشادت‌های شهدای مدافع حرم بیان کرد: شهدای مدافع حرم و نیرو‌های جبهه مقاومت در سوریه، داعش و آمریکا را به زانو درآوردند، رئیس آمریکا از ترس قتل‌عام شدن نیروهایشان بر خروج از سوریه دستور داد درحالی‌که قبل از انقلاب مستشاران نظامی آمریکایی برای ملت ایران تصمیم می‌گرفتند.

امام جمعه مشهد مقدس بابیان اینکه انقلاب اسلامی از آثار و برکات انقلاب فاطمی است و مردم باید شکرگزار آن باشند، ادامه داد: حرکت حضرت فاطمه (س) در راستای احقاق حق و حمایت از ولایت یک انقلاب به تمام معنا بود و ندای حق امروز در عالم به برکت انقلاب ایشان گسترش پیدا کرده است.

آیت الله علم الهدی گفت: اینکه انقلاب اسلامی ایران نیز در شرایط بسیار حساس و بزنگاه تاریخی به نتیجه رسید، در دوران شاهنشاهی اساس و جریان براندازی دین در قالب مدرنیته در دنیا حاکم شده بود و تسلیت سوسیالیسم و لیبرالیسم غیرقابل تصور بود چراکه اعتقاد به خدا و دین باوری در جهان از بین رفته بود و افکار اومانیستی، لبیرالیسی و سکولاریسمی در شرق و غرب عالم سایه افکنده بود.

امام جمعه مشهد با اشاره به دوران ننگین رژیم شاه بیان کرد: دین اسلام در داخل مساجد و حسینیه‌ها به بند کشیده شده بود، اما امام در مقابل ابرقدرت‌های عالم، استکبار جهانی و جریان‌های غیردینی قیام کردند و دین را از مساجد و حسینیه‌ها خارج و مقابل استکبار جهانی دین را حاکم کردند و معادلات جهانی را برهم زدند.

وی با اشاره به نهضت امام راحل بیان کرد: امام خمینی (ره) دین را به یک نقطه فعال ضد امپریالیسم تبدیل کردند، دکترین سیاسی امام خمینی (ره) در انقلاب ۵۷ شرق را متحیر و غرب را به زانو درآورد و جایگاه فعلی ایران در عرصه‌های هسته‌ای، موشکی، نانو، عمران و آبادانی همگی دستاورد نظام و دستاورد اصلی این انقلاب حاکمیت دین در معادلات بین‌المللی است.

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: آمریکا و اروپا از موشک‌های نقطه‌زن ایران اسلامی هراسان هستند، دستاورد اصلی انقلاب عزت مردم ایران در جهان و این انقلاب متعلق به همه مردم مستضعف جهان است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آیت الله علم الهدی دهه فجر انقلاب اسلامی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امام جمعه مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۹۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین اهتزار پرچم جمهوری اسلامی ایران درپایتخت مقاومت

  به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان آيين اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در مدرسه شاهد کرمان برگزار شد و حاضران ضمن برافراشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی با سر دادن شعارهایی بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در این مراسم  گفت: امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی را بدون مردم و جدا از مردم نمیدانست و به همین  علت همه پرسی( رفراندوم) برگزار شد و نظرشان برای تشکیل جمهوری اسلامی ایران گرفته شد. 

 سردار معروفی دوازدهم فروردین  راه نقطه عطف و بزرگترین جشن و شادی  دانست که برای همیشه در تاریخ ثبت شد ه و مایه افتخار است . 

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: :اوج بزرگی انقلاب اسلامی اکنون است که بزرگی و عظمت شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی بیشتر مشاهده می‌شودکه تفکرش در جبهه مقاومت اکنون ریشه دوانده و عمیق شده است. 

وی همچنین تلاش برای رفع مشکلات مردم،تلاش برای پیشروندگی کارها و عملیاتی کردن کارهای جامعه  را از ویژگیهای انقلابی بودن برشمرد و تاکید کرد: مسئول انقلابی برای پیشرفت کار مردم کمر همت می‌بندد و تلاش می‌کند که کاری برزمین نماند و تابع رهنمودها و دستورات امام خویش است . 

 شعارهای «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده»، «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند»، «مگر امت بمیرد علی تنها بماند»، «خامنه‌ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است»، «رهبر اگر فرمان دهد جان را فدایش می‌کنم»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس»، «اسرائیل اسرائیل، کودک‌کش و جلاد است»، «فلسطین فلسطین، عامل اتحاد است»، «رهایی فلسطین همیشه در فکر ماست نابودی اسرائیل زیبایی ذکر ماست»، «جنایت منطقه زیر سر آمریکاست کشتار و قتل و غارت ماهیت آمریکاست»، «مرگ بر آمریکا»، «مثلث شوم ابلیس، آمریکا و اسرائیل و انگلیس»، «نماد شیطان لعین آمریکاست محور هر جنایتی آمریکاست» و... از جمله شعارهایی بود که در این مراسم سر داده شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دیدار زیاد النخاله با امام خامنه‌ای
  • ایران اسلامی امام حسنی و اهل بیتی است
  • ۱۲ فروردین تکمیل کننده نهضت و انقلاب امام‌ خمینی راحل می باشد
  • آیین اهتزار پرچم جمهوری اسلامی ایران درپایتخت مقاومت
  • روز دهم فروردین، روز یادآوری حماسه عظیم مردم یزد در براندازی رژیم شاهنشاهی و یوم الله ۱۲ فروردین روز حیات طیبه انقلاب اسلامی
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: نباید اجازه دهیم از بسیج یک وجهه ترسناک برای مردم درست کنند/ مسئولان و مدیران نظام اسلامی باید در طهارت نفس و در پاک‌دستی برای بقیه الگو باشند/ مراقبت از پاک‌دستی فقط با نظارت فیزیکی بسیج ادارات حاصل نمی‌شود؛ کارهای فرهنگی لازم است
  • رهبر انقلاب: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده/ ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر انقلاب در دیدار اسماعیل هنیه: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است/ جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد/ اقدامات تبلیغاتی مقاومت فلسطین جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است
  • دیدار اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای