Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: وقوع انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) آغاز تحولی عظیم در پهنه عالم در مسیر رشد انسان‌ها شد؛ زیرا این انقلاب زمانی به پیروزی دست یافت که مکاتب الحادی دنیا سایه بر نظامات سیاسی و اجتماعی دنیا افکنده و از این طریق جوامع بشری را تحت سلطه ظالمانه خود در آورده بودند. امام (ره) در نوزدهم بهمن‌ماه سال ۵۷ و در نخستین شب جمعه حضور مجددشان در ایران به زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) رفتند که روایت جالبی از آن نقل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یکی از خدام قدیمی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) می‌گفت: اولین شب جمعه پس از حضور امام خمینی در ایران مطلع شدیم ایشان از طریق حاج سید احمد آقا با یکی از علمای شهر ری تماس گرفته و فرمود: قصد زیارت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) را دارند. اواخر شب بود که امام خمینی همراه حاج احمد آقا به حرم مطهر رسیدند و در بازار حضرتی از خودرو پیاده و وارد حرم شدند. پس از ورود ایشان به داخل حرم، در‌های حرم بسته شد و ایشان به زیارت حضرت عبدالعظیم (ع)، امامزاده حمزه (ع) و امامزاده طاهر (ع) رفتند. در این حین و از آنجا که مردم متوجه حضور امام (ره) شدند، ازدحام زیادی در حرم و خیابان‌های اطراف حرم ایجاد شد و به همین دلیل امام خمینی و همراهانشان بدون اینکه برای استراحت و پذیرایی در حرم توقفی کنند، حرم را ترک کردند.

منبع: فردا

کلیدواژه: امام خمینی زیارت امامزاده عبدالعظیم عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۹۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین غبار رویی آستان مقدس امام زاده عبدالله بافق

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، حجت الاسلام حقیقت رییس هیئت امنای امامزاده عبدالله بافق گفت: طبق ارزیابی ها، امامزاده عبدالله بافق جزء پنج امامزاده برتر کشور انتخاب شده است.

علیزاده رییس اداره اوقاف وامور خیریه بافق گفت: حدود ۶۰ درصد نذورات جمع آوری شده در بخش عمران و توسعه آستان امامزاده و مابقی در بخش‌های فرهنگی، اداری و برگزاری مناسبت‌ها خرج می‌شود.

رییس اداره اوقاف وامور خیریه بافق بیان کرد: معمولا هر دوماه یکبار این غباررروبی و جمع‌آوری نذورات مردمی انجام می‌شود که در هر دوره معمولا مبلغی حدود ۱۰۰میلیون تومان جمع آوری می‌شود.

دیگر خبرها

  • چرا قبور مطهر بقیع تخریب شدند؟
  • جز حضرت امام(ره) و رهبر انقلاب کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود
  • رفسنجان، طولانی ترین مسیر کاروان پیاده روی صادقیه در کشور را اجرا می کند
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم(ع)نیشابور
  • ارتش مایه مباهات و سربلندی ملت ایران است
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • ۲۹ فروردین تاریخی ماندگار برای ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان ارتش با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • آیین غبار روبی آستان مقدس امام زاده عبدالله بافق
  • آیین غبار رویی آستان مقدس امام زاده عبدالله بافق