Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، روناک بابایی روز چهارشنبه اظهار داشت: لایحه تعرفه عوارض، بهای خدمات و سایر منابع درآمدی دارای تغییرات گسترده ای شده است.
وی اضافه کرد: لایحه سال آینده براساس ایجاد توازن در حوزه های مختلف شهر، ارزش معاملاتی و بافت محل، توجه به نوع کاربری های موجود و کاربری های مورد در خواست در آینده تدوین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر اداره درآمد شهرداری سنندج افزود: شکستن بلوک های گسترده به چندین بلوک و تعدیل قیمت های هر بلوک حسب نزدیکی به معابر اصلی، میادین مرکز اصلی سطح شهر از جمله تغییرات اعمال شده در تدوین لایحه تعرفه عوارض، بهای خدمات و سایر منابع درآمدی سال آینده است.
وی یادآور شد: تعدیل در مناطقی که هنوز توسعه شهری چندان نداشته و باعث ترغیب برای ساخت و ساز و رجوع سازندگان صنعت ساختمان به این مناطق، کاهش قیمت در بافت های فرسوده شهری و نواحی در راستای ترغیب ساکنین جهت تجمیع و نوسازی را از دیگر تغییرات اعمال شده در تدوین لایحه تعرفه عوارض، بهای خدمات و سایر منایع در آمدی سال آینده شهرداری سنندج است.
بابایی گفت: مقایسه بافت های جدید و قدیم شهری به منظور رونق ساخت و ساز حسب بررسی فراوانی پرونده های ساختمانی در مناطق از جمله دیگر تغییرات صورت گرفته در لایحه عوارض و بهای خدمات در سال 98 است.
مدیر اداره درآمد شهرداری سنندج تاکید کرد: از ابتدای مهر ماه کار تدوین لایحه عوارض با تشکیل جلسات مختلف آغاز شد و آذر ماه برای تصویب به شورای شهر تقدیم شد.
بابایی افزود: در شورای شهر هم لایحه تدوین شده با استفاده از نظرات کارشناسان و نخبگان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و پس از تصویب برای تایید به فرمانداری سنندج ارجاع داده شد.
مدیر اداره درآمد شهرداری سنندج از تصویب و تایید لایحه تعرفه عوارض، بهای خدمات و سایر منابع در آمدی شهرداری در سال 98 تویز فرمانداری نیز خبر داد و اظهار داشت: شهروندان می توانند برای اطلاع از جزییات این لایحه به سایت شهرداری سنندج مراجعه کنند.
7348/9102
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 ساخت و ساز شورای شهر شهرداری صنعت لایحه جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۰۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسترسی به بافت تاریخی شیراز تسهیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ،محمد امین افزود: این طرح علاوه بر اینکه بلوار قائم شمالی را به بلوار احمدی جنوبی و بزرگراه رحمت متصل می‌کند،  زمینه دسترسی  بهتر  کمربندی شیراز به حرم شاهچراغ (ع) و بافت تاریخی شهر را هم فراهم می کند.
امین اظهار کرد: در حال حاضر این پروژه پیشرفت خوبی دارد و امیدواریم تا پایان سال به بهره‌برداری برسد، اما یکی از مشکلات فرا روی ما در این طرح انتقال تیر‌های برق فشار قوی است که این موضوع در شورای تامین مطرح شده است.
معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز گفت: با فرا رسیدن فصل گرما و افزایش مصرف برق در صورت جابه‌جا نکردن تیر‌های برق فشار قوی، این پروژه تا ۵ ماه به عقب می فتد. 
وی یکی از طرح‌های مهم در شهرداری منطقه ۵  را ساماندهی کمربندی جنوبی شیراز اعلام کرد و گفت: این طرح شامل ایمن‌سازی و دسترسی ایمن به کمربندی، نصب دوربین‌های کنترل و نظارت بر سرعت، اصلاح هندسی، اجرای نیوجرسی و  نصب تابلو‌های راهنمایی است که امیدواریم این پروژه هم تا پایان سال افتتاح شود.
امین اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین تقاطع‌های غیر همسطح شیراز که هم‌اکنون در منطقه ۵ شهرداری در حال اجراست، مربوط به تقاطع نواب به کمربندی است که بخش نخست آن یعنی پل شماره یک از بلوار احمد بن موسی به کمربندی چندی قبل رونمایی شد و کل پروژه هم تا پایان سال به پایان می‌رسد.

دیگر خبرها

  • حقوق و عوارض گمرکی کالا‌های اساسی و ارزش افزوده یک درصد شد
  • زمین‌های قولنامه‌ای نخرید
  • مدیران جدید شهرداری اصفهان منصوب شدند +سوابق
  • دستورالعمل حمایت از زنجیره‌های ارزش در آذربایجان شرقی تدوین شود
  • دستورالعمل حمایت از زنجیره‌های ارزش در استان تدوین شود
  • طرح ویژه جمع‌آوری معتادان متجاهر در یک شب
  • تصویب لایحه تخفیف عوارض ۳۲ درصدی شهرداری به شهروندان شیرازی
  • دسترسی به بافت تاریخی شیراز تسهیل می‌شود
  • انتصابات جدید در شهرداری سنندج
  • تغییرات نوآوری و خدمت‌رسانی با ایده‌های جدید را به دنبال دارد