Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی مخابرات منطقه یزد ، محمدرضا زارع ده آبادی افزود: مشترکان با مراجعه به مراکز مخابراتی و امور مشترکان استان ،درخواست خود را ثبت کنند.
به گفته وی متقاضیان برای کسب اطلاع بیشتر از شماره های رند می‌توانند به سایت مخابرات منطقه یزد به نشانیwww.yazd.tci.ir مراجعه‌ کنند.
وی ادامه داد: به مناسبت دهه فجر برای رفاه بیشتر مردم و رونق تمامی حرفه ها، مغازه ها، بازار کسب و کار استان ثبت نام اولیه اطلاعات و عناوین شغلی در سامانه 118 رایگان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست مخابرات منطقه یزد تاکید کرد: مشترکانی که صاحب شغل، مغازه، حرفه و یا فن خاصی هستند و تمایل دارند، شماره تلفن ثابت آنها به نام شغل و حرفه شان ثبت شود با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت تا 23 بهمن ماه جاری نسبت به تنظیم درخواست اقدام کنند.
وی ادامه داد: اشتراک ماهانه برای هر عنوان ثبت از طریق قبض تلفن ثابت منظور می شود.
تعداد خطوط تلفن ثابت منصوبه استان 680 هزار شماره با ضریب نفوذ 46 درصد اعلام شد که 539 ( 79.26درصد) هزار شماره آن مشغول به کار است .
بر اساس گزارش مخابرات منطقه یزد در حال حاضر از 141 هزار شماره تلفن ثابت استان بنا به دلایلی استفاده نمی شود.
همچنین یک‌میلیون و 381 هزار شماره تلفن همراه در یزد فعال است که 337 هزار شماره آن همراه اول دائمی و بقیه اعتباری است.
ضریب نفوذ تلفن همراه استان 119 درصد است.
استان یزد بر پایه سرشماری آبان سال 1395، یک میلیون و 138هزار نفر جمعیت دارد که 85 درصد در 21شهر و بقیه در روستاها و آبادی ها و مناطق عشایری زندگی می کند.
2088/ 2047/
.
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 تلفن روابط عمومی شماره تلفن کسب و کار یزد جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۰۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از 22 هزار خانوار یزدی تا شهریور ماه به فیبرنوری متصل می شوند

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد ، زارع با اعلام این خبر اظهار داشت: بر اساس برنامه ابلاغی از سوی شرکت مخابرات در خصوص پروژه توسعه فیبر نوری (نجما) در استان تا پایان شهریور ماه 22 هزار و 344 خانوار در شهرهای ابرکوه، اردکان، اشکذر، بافق، تفت، مهریز، میبد ، شاهدیه و یزد تحت پوشش شبکه فیبر نوری قرار خواهند گرفت.

مدیر مخابرات گفت: پیش بینی می شود با اجرای این پروژه تا پایان شش ماهه ی سال جاری  8 هزار و 620 مشترک اینترنت پرسرعت بر بستر فیبرنوری با پهنای باند بالای 50Mb/s به این پروژه متصل شوند.

گفتنی است تاکنون 9 هزار و452 مشترک تلفن ثابت بر بستر فیبرنوری و تعداد 4 هزار و 361 مشترک اینترنت پرسرعت (تانوما) در سطح استان دایر شده است.

دیگر خبرها

  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • سیل در مخابرات طزرجان
  • ماجرای سازه جدید در عمارت تاریخی که شهرداری قالیباف به انجمن مداحان واگذار کرده بود
  • بهره مندی ۲۰ هزار مشترک از فیبر نوری البرز
  • بیش از 22 هزار خانوار یزدی تا شهریور ماه به فیبرنوری متصل می شوند
  • اجرای طرح تثبت شن‌های روان در ۱۵۰۰ هکتار در بورالان
  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی
  • تلفن ثابت سازمانی
  • توسعه سیستم‌های مخابراتی کردستان با سرمایه‌گذاری ۹۱ میلیارد ریالی