Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@19:25:43 GMT

رعد پدافند هوایی، قهرمان قوی‌ترین مردان ارتش

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۵۰۷۴۸

رعد پدافند هوایی، قهرمان قوی‌ترین مردان ارتش

قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) قهرمان مسابقات قوی‌ترین مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران شد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، هشتمین دوره مسابقات قوی‌ترین مردان ارتش جمهوری اسلامی در روز سه شنبه مورخه 16 بهمن به میزبانی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) و با حضور ورزشکاران این رشته ورزشی در قالب تیم‌هایی از نیروهای تابعه ارتش ج.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
ا.ا برگزار شد و در نهایت مقام اول به تیم میزبان یعنی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) رسید و تیم های نیروی زمینی و نیروی هوایی ارتش ج.ا.ا به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.  

امیر سرتیپ صباحی فر فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ، امیر جمشید فولادی رئیس سازمان تربیت بدنی آجا به همراه جمعی از فرماندهان و مسئولین ارتش جمهوری اسلامی ایران و محمد عزت پور قوی‌ترین مرد ایران در سال 97 و جمع کثیری از قهرمانان و عنوان داران این رشته ورزشی در مراسم اختتامیه و اهدای جوایز حضور داشتند.

 

در بخش انفرادی محسن مسن‌آبادی از تیم پدافند هوایی اول، علی اصغر آفتاب از نیروی زمینی دوم و محسن ربیعی از تیم پدافند هوایی به مقام سوم دست یافتند.

تیم ارتش

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۰۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس

بمناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، مراسم رژه یگان‌های نیروی دریایی، هوایی و پدافند ارتش در بلوار ساحلی بندرعباس برگزار شد.

جانشین قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نداجا گفت: در این مراسم افراد و یگان‌های منتخب دیگر نیرو‌های مسلح مستقر در هرمزگان از جمله بسیج و سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان نیز رژه  رفتند.

امیر دریادار دوم جلیل مقدم افزود: تیپ تفنگداران نیروی دریایی ارتش هم تا دقایقی دیگر پیشاپیش دیگر یگان‌ها رژه را آغاز  کرد.

وی گفت: پس از آن گروهان‌هایی از سه نیروی دیگر ارتش و در ترکیب بعد یگان‌های منتخب نیروی دریایی و پدافند سپاه و نیروی انتظامی در مراسم رژه شرکت کردند.

نیرو و پدافند هوایی نیز در رژه یگان ها، شماری از موشک ها، رادار‌ها و خودرو‌های نظامی را از مقابل جایگاه عبور داد.

در پایان نیز یگان‌های محمول نیروی دریایی ارتش برخی از ادوات و تجهیزات مدرن دفاع دریایی را به نمایش گذاشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • حمله و هدایت ریز پرنده ها از خاک جمهوری باکو انجام شده است....
  • تیراندازی به چند شی پرنده انجام شد/ پدافند هوایی هوشیار است
  • تجاوز جدید رژیم صهیونیستی علیه تاسیسات پدافند هوایی در جنوب سوریه
  • توضیح مقام ارشد ارتش درباره حادثه در اصفهان
  • ارتش: هیچ حادثه و خسارتی نداشته‌ایم
  • ببینید| لحظه هدف قرار گرفتن چند ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند هوایی ارتش
  • دیدار استاندار آذربایجان‌غربی با فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا
  • رزمایش هوایی ارتش چین
  • مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس
  • تاریخ پرشکوه انقلاب ایران، مشحون از صفحات زرین فداکاری غیور مردان ارتش است