Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@01:55:37 GMT

مهدی جعفری: قصه «23 نفر» تاریخ مصرف ندارد

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۵۰۸۲۳

مهدی جعفری: قصه «23 نفر» تاریخ مصرف ندارد

مهدی جعفری کارگردان فیلم سینمایی «23 نفر» در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: من خیلی تلاش کردم که در این فیلم شعاری حرف نزنم و شعار ندهم، فکر می‌کنم دغدغه و مضمونی که در «23 نفر» مطرح می‌شود مسأله‌ای جهانی است که تاریخ مصرف ندارد و همه دنیا و نسل‌ها می‌توانند به شکلی با آن ارتباط برقرار کنند.

جعفری در ادامه درباره حقوق مادی و معنوی قصه «23 نفر» گفت: با توجه به مستند «گروه 23 نفر» که قصه‌اش مربوط به همین قصه‌ای است که در «23 نفر» روایت می‌شود و در تلویزیون نیز نمایش داده شده است آقای علیرضا رئیسیان دارای حقوقی معنوی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من و تهیه‌کننده این اثر به حقوق معنوی این کارگردان احترام می‌گذاریم اما به شکل قانونی حقوق مادی این اثر به آقای رئیسیان مربوط نمی‌شود چرا که منابع تحقیقی من برای ساخت این فیلم تنها آن مستند نبود.

وی افزود: از زمانی که مستندی درباره قصه این 23 آزاده ساختم ساخت یک فیلم سینمایی با پرداختن به این داستان را در ذهن داشتم. قصه «23 نفر» به قدری جذاب است که حتی پتانسیل ساخته شدن در قالب یک سریال تلویزیونی را نیز دارد.

این کارگردان در پایان گفت: از اینکه اولین اثر سینمایی‌ام قصه «23 نفر» است بسیار خوشحالم. شخصیت‌های این قصه به نوعی از نقاط مختلف ایران هستند و این مسأله در واقعیت نیز همین گونه است و از نقاط مختلف کشورمان ایران نماینده‌ای در این قصه و فیلم حضور دارد.

 

خبرنگار: علی ناصری

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تلویزیون جنگ ذهن فیلم سینمایی مادی و معنوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۰۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی بزرگ در ژیمناستیک ایران؛ الفتی سهمیه المپیک گرفت

مهدی الفتی ملی‌پوش ژیمناستیک ایران سهمیه حضور در المپیک ۲۰۲۴ را کسب کرد و اتفاقی تاریخی را در ورزش ایران رقم زد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، طبق اعلام سایت فدراسیون جهانی ژیمناستیک، مهدی الفتی ملی‌پوش ژیمناستیک ایران توانست با قرار گرفتن در رده دوم رنکینگ مسابقات کسب سهمیه، به المپیک پاریس راه پیدا کند. این اتفاق برای اولین بار در ژیمناستیک ایران رخ می‌دهد.

نایب قهرمانی مهدی الفتی در جام جهانی ژیمناستیک

 

الفتی با کسب 62 امتیاز موفق شد حضور در المپیک پاریس را برای خود قطعی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «پرویز خان» راهی اکران آنلاین شد
  • روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • نمایش خیابانی «لکه‌های پاک»؛ بازتابی از حادثه عاشورای تاریخی حرم رضوی
  • عوامل محیط زیستی، دلیل ۲۵ درصد مرگ و میر‌ها
  • تاریخ‌سازی بزرگ در ژیمناستیک ایران؛ الفتی سهمیه المپیک گرفت
  • مقاومت مرموز دربرابرسینمای مقاومت
  • آمارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر| رشد قابل اعتنای گلزنی با حفظ رکورد دروازه‌بان استقلال
  • کارگردان فیلم کاپیتان: اکران آنلاین یک قاچاق محترمانه است
  • کاهش قند خون با مصرف یک سبزی معطر
  • شعرخوانی ضد اسرائیلی کارگردان آپاراتچی در اکران مردمی/ آرزوی اکران فیلم در فلسطین