Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد گفت: تهدیدات دشمن استکباری از بدو پیروزی انقلاب نسبت به انقلاب اسلامی اجرا شده است.

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، امیر حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد گفت: تهدیدات دشمن استکباری از بدو پیروزی انقلاب نسبت به انقلاب اسلامی اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در رابطه با استراتژیک دشمن برا مواجه با جمهوری اسلامی گفت: اختلافات قومی و مذهبی در سراسر کشور، استراتژی ترور، استراتژی منزوی کردن ایران، حمله مستقیم به ایران، اعمال تحریم‌ها علیه ایران، فتنه‌های ۷۸، ۸۸ و دی ۹۶ همگی جز استراتژیک‌های شکست خورده دشمن علیه ایران بوده است.

سیاری حفظ انقلاب، سرافرازی نظام، حفظ تمامیت ارضی و ارتقای جایگاه ایران در نظام بین المل را از دستاوردهای شکست‌های استراتژیک‌های مختلف دشمن برای ایران اسلامی دانست و گفت: امروز ایران بازیگر اصلی در منطقه است بدون حضور ایران نمی‌توانند کاری کنند و به قدرت منطقه‌ای تبدیل شده ایم و همچنین برای ملت‌های آزاده جهان الهام بخش شده ایم.

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به اینکه امروز استراتژی و ترفند جنگ نرم و اقتصادی توسط دشمن علیه ایران اسلامی طرح ریزی شده است، افزود: با توجه دستاوردها نظام جمهوری اسلامی ایران همچنین ایستادگی در مقابل استکبار جهانی، اگر خط کش مقایسه بگذاریم نسبت به اوایل انقلاب مشاهده می‌کنید که پشرفت کرده ایم.

منبع: دانشجو

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: انقلاب اسلامی دریادار سیاری قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۰۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار دادگر: بصیرت و دشمن شناسی علمای اهل سنت شایسته تحسین است

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان وی با اشاره به اینکه، 50 درصد حملات سایبری کل دنیا علیه جمهوری اسلامی ایران است، افزود: ماهیت دشمن دشمنی است و به همین میزان هم رفتارهای فرهنگی و محتوایی، دشمن علیه ایران است.
فرماندهی انتظامی گلستان با تاکید براینکه، دشمن وحدت ما را نمی تواند ببیند، بیان کرد: طرح و پروژه دشمن کشوری است و دشمن حتی درصدد است که حتی این شال را هم از سر دختران ما بردارد و آنها تمام ابزار و امکانات خود را بکار بستند تا به اهدافشان برسند. امروز تمام هدف شبکه های ماهواره ای این است که کوچکترین سلول تمدن ایران زمین یعنی خانواده را بزنند و در این مسیر شیعه و سنی برایش مهم نیست.
سردار دادگر با بیان اینکه، ترکمن صحرا مردمانی بزرگ و دوست داشتنی دارد، اظهار کرد: این مردم پشتیبان انقلاب و نظام هستند و در این راستا علما و روحانیون اهل سنت نقش تاثیرگذاری در حفظ و پشتیبانی از امنیت و نیروی پلیس دارند.
وی ابراز داشت: جنگ تمام عیار دشمن در فتنه سال 1401 خودش را متحول کرد، اما این فتنه و نقشه شوم دشمن با بزرگواری و بصیرت علمای اهل سنت و اجتماع عظیم اهل سنت و تشیع در مصلی گرگان مشت محکمی بردهان دشمنان بود که نه فقط برای کشور بلکه برای همه جهان این پیام را رساند که جمهوری اسلامی ایران جای تفرقه نیست و چه شیعه انگلیسی و چه اهل سنتی که پشتوانه اش امریکا است نمی تواند هیچ خللی در وحدت و همدلی استان گلستان وارد کند.

سردار دادگر بیان کرد: امروز حقانیت جمهوری اسلامی ایران در ماهیت دشمنان است و همانطور که مشاهده می کنیم اسرائیل کودک کش 200 روزاست که بیش از 33 هزار خواهر و برادر و کودکان اهل سنت را می کشد و پروژه دشمن را در مسلمان کشی تکمیل کرده و ماهیت خود را نشان داده است.
وی با بیان اینکه ایستادگی در مقابل غده سرطانی اسرائیل افتخاری برای جمهوری اسلامی و همه مردم است، بیان کرد: ما با موشک های نسل اول مان به مصاف آخرین نسل پدافندی امریکا، فرانسه و انگلیس رفتیم و ندای الله اکبر 
مردم غزه در هنگام پرتاب موشک ها قلب ما و همه مسلمانان عالم را شاد کرد. 
فرماندهی انتظامی گلستان با تاکید براینکه امروز ماهیت پلید انگلیس و امریکا برهمگان نمایان شده است، گفت: امروز وقتی جلوی کاخ سفید پرچم امریکا به آتش کشیده می شود و یا اینکه در ورزشگاه های روپا پرچم فلسطین بالا می رود نشان از قدرت ما می باشد.
سردار دادگر، آمیخته شدن خون سربازان شیعه و سنی را در حادثه های تروریستی اخیر در کشور را افتخارآفرین و وحدت آفرین عنوان کرد و گفت: امروز تمام رزمندگان خط مقدم مقابله با صهیونیسم دلشان به جمهوری اسلامی ایران گرم است و انشاالله به زودی شاهد پیروزی جبهه مقاومت باشیم.
وی در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه طرح نور از 25 فروردین آغاز شد، گفت: نقش آفرینی علما در ترکمن صحرا نتیجه بخش خواهد بود و ما در این راستا سه گام تذکر از راه دور با ادب و گذرا را مدنظر گرفته ایم. 
فرماندهی انتظامی گلستان با اشاره به اینکه، برخی رفتارها تحت تاثیر فضای مجازی صورت گرفته است، افزود: بنا به تعبیری، کشتی وجود انسان با یک سوراخ غرق می شود. امروز جوان ما نیز چنین شرایطی دارد و فضای مجازی می تواند ذهن جوانان ما را سوراخ کند.
سردار دادگر با بیان اینکه، ترکمن صحرا و سرزمین وحدت و برادری با وجود علما و روحانیون سیعه و اهل تسنن در مقابل دشمنان و دنیای استکبارعلمش برپا و استوار بوده است، گفت: وحدت ما وحدت دلی و قلبی است و حجت الاسلام دیلم و مرکز اسلامی گلستان هم محور وحدت در منطقه هستند و اهل سنت استان با حضور پرشور خود در استقبال از رئیس جمهور، روز قدس و سایر مناسبت ها وفاداری خود را به این آب و خاک نشان داده اند.

دیگر خبرها

  • امیر سیاری: بدون حضور دانشگاهیان و جهادیان نمی‌توانستیم «موشک تاو» بسازیم
  • سردار دادگر: بصیرت و دشمن شناسی علمای اهل سنت شایسته تحسین است
  • سردار شفائی: تمرکز دشمن مقابله با انقلاب و ضربه زدن به ایران در جنوب شرق کشور است
  • تمرکز تروریست‌‌ها در جنوب شرق کشور برای ‌ضربه زدن به ایران
  • رمز موفقیت سپاه مقابله با تهدیدات دشمن است
  • سپاه سدی آهنین در مقابل اهداف شوم دشمن است
  • نوآوری در تسلیحات و شناخت روش‌های دشمن همواره باید در دستورکار نیرو‌های مسلح باشد
  • دریادار سیاری: وحدت ارتش و سپاه عامل اقتدار نظام اسلامی است
  • دریادار سیاری: پاسخ ارتش و سپاه به عبور از خط قرمزهای نظام قاطع و سخت است
  • اگر سپاه نبود