Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا زائری نویسنده و استاد دانشگاه، از نمایشگاه پنجمین جشنواره هنرمقاومت بازدید کرد. ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵ فرهنگی موسیقی و تجسمی نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، حجت الاسلام زائری ضمن بازدید از این نمایشگاه گفت: از دیدن این نمایشگاه بسیار خرسندم و به نظرم این نمایشگاه نمادی از قدرت و توان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنوع و جذابیت در فرم و قالب نمایشگاه و نیز در آثار متجلی است و باعث خوشحالی است که این تعداد اثر از این هنرمندان جوان، بخشی از توان و پتانسیل کشف نشده ما در عرصه هنرهای تجسمی کشور را به نمایش گذاشته است که باید با پرورش و راهنمایی صحیح شکوفا شوند و به خیل عظیم سپاهیان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی بپیوندند.

این فعال فرهنگی ضمن تمجید از محیط و فضا سازی نمایشگاه جشنواره هنر مقاومت گفت: جزییات بسیاری در این نوع طراحی و فضاسازی وجود دارد که حاصل ذوق، سلیقه و ارتباط مضمونی و محتوایی این طراحی با روح نمایشگاه و جشنواره است. طراحی‌ها بسیار دقیق و ساختارشکنانه انجام شده و تماشای چنین آثاری برای مخاطب در این فضا و محیط هنری، بسیار لذت بخش است.

گفتنی است پنجمین جشنواره هنر مقاومت هم‌زمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در 10 بخش «پوستر»، «تبلیغات شهری»، «کارتون و کاریکاتور»، «تصویرسازی»، «طراحی صنعتی»، «پرچم و کتیبه»، «تایپوگرافی»، «گرافیک متحرک»، «نقاشی دیجیتال»، «عکس» و بخش ویژه «علمی ـ پژوهشی» توسط گروه هنرهای تجسمی روایت فتح؛ با دبیری مسعود نجابتی و دبیری اجرایی سیدمسعود شجاعی طباطبایی، برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان جهت بازدید از نمایشگاه پنجمین جشنواره هنر مقاومت می‌توانند تا تاریخ 24 بهمن جاری؛ در روزهای عادی از ساعت 9 تا 21 و در روزهای تعطیل از ساعت 14 تا 21  به سالن شماره 2 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب مراجعه کنند.

نجابتی: نشاط جشنواره هنر مقاومت نتیجه اعتماد به جوانهاستآسمان چلیپا در جشنواره هنر مقاومت رونمایی می‌شود+تیزرمعاون فرهنگی قوه قضاییه: ویژگی بارز آثار جشنواره هنر مقاومت حاکمیت ارزش‌ها است

 

انتهای پیام/

R1527/P/S4,40/CT12 واژه های کاربردی مرتبط هنرهای تجسمی مرکز هنرهای تجسمی روایت فتح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هنرهای تجسمی هنرهای تجسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۲۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه هنرهای دستی دانش آموزان در فریمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش فریمان گفت: این نمایشگاه شامل غرفه‌های عروسک‌های نمایشی، تربیت کودک، سفال گری، مد و لباس و طراحی دوخت است. 

محمد یوسف پور افزود: این نمایشگاه تا ۱۵ اردیبهشت ماه برای بازدید عموم دایر است.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
  • تغییر تصمیمات جبهه مقاومت و ضرورت بازنگری دربرخی تحلیل های رسمی
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • برگزاری جشنواره منطقه‌ای شعر تمداربیت دراردل
  • افتتاح نمایشگاه هنرهای دستی دانش آموزان در فریمان
  • کرمانشاه نیازمند انجام اقدامات قرارگاهی است
  • انزوای مطلق رژیم صهیونیستی در المپیک هنرهای تجسمی جهان
  • طراحی پوسترهای جدید به مناسبت شکست هیمنه آمریکا در طبس
  • طرح‌های گرافیکی سالروز شکست آمریکا در واقعه طبس منتشر شد
  • «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از پیروزی انقلاب» بررسی می‌شود