Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاباد - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: امسال یکهزار و 400 خانوار مددجوی تحت حمایت این نهاد در استان به مرحله خودکفایی و استقلال مالی می رسند.

عزیز سهندی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در مهاباد افزود: خودکفایی خانواده ها با ایجاد اشتغال برای افراد توانمند اولویت کاری این نهاد در دولت است تا از این طریق خانواده ها از پوشش کمیته امداد خارج و از نظر اقتصادی مستقل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه اشتغال یکی از مهم ترین اهدافی است که کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان در پیش گرفته است، ادامه داد: امسال سه هزار و 200 فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد شده است.
سهندی اضافه کرد: برای ایجاد این تعداد شغل در میان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد، 660 میلیارد ریال تسهیلات اختصاص و پرداخت شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اظهار داشت: ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت پوشش از طریق آموزش های فنی و حرفه ای از دیگر برنامه های این نهاد است که در این راستا امسال چهار هزار و 300 نفر در قالب 150 حرفه کاربردی آموزش دیده اند.
سهندی همچنین بیان کرد: امسال 500 واحد مسکن مددجویی با 210 میلیارد ریال اعتبار تا آخر سال برای افراد نیازمند تحت پوشش آماده خواهد شد که 120 واحد از آن در دهه فجر تحویل صاحبان آنان داده شده است.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 128 هزار و 799 نیازمند در آذربایجان غربی تحت پوشش کمیته امداد بوده و از این نهاد مستمری دریافت می کنند.
کمیته امداد امام خمینی (ره) از اسفندماه سال 1357 فعالیت خود را با فرمان امام راحل (ره) برای رسیدگی به وضعیت محرومان و کمک به آنان از طریق دریافت کمک های مردمی آغاز کرد.
9903/6185/7129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد كميته امداد خودكفايي مهاباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۳۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌جذب ۴۶۵۱ حامی جدید طی ماه رمضان امسال در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد،  قباد مبشری افزود: در ماه مبارک رمضان امسال ۴۶۵۱ حامی جدید در طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ثبت نام کرده اند که ۸۵ درصد حامیان جذب شده بومی هستند. مبشری گفت: هم اکنون هشت هزار فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد هستند.  مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه کمک‌های نقدی حامیان به صورت مستقیم به حساب فرزندان معنوی آنان واریز می‌شود، افزود: حامیان نیکوکار در سال گذشته ۵۳ میلیارد تومان به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت خود کمک کرده اند.  مبشری ضمن تقدیر از حامیان نیکوکار و همراهان کمیته امداد، گفت: از مهمترین راه‌های حامی شدن برای ایتام و فرزندان محسنین، علاوه بر مراجعه مستقیم به کمیته امداد و مراکز نیکوکاری وابسته به این نهاد، مراجعه به سایت ekram.emdad.ir و همچنین ارسال عدد یک به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۴ است. مبشری در پایان تصریح کرد: از تمامی مردم مؤمن و خداجوی استان دعوت می‌کنیم تا با مشارکت در برنامه‌های کمیته امداد و مخصوصاً حامی یابی برای ایتام و فرزندان محسنین یاریگر نیازمندان باشند.

دیگر خبرها

  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • کمیته امداد امام خراسان شمالی از نوغانداران حمایت ویژه می‌کند
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان بین مددجویان کمیته‌امداد خراسان‌شمالی
  • احداث و تعمیر ۱۶۰ واحد مسکونی مددجویی در چادگان
  • شرایط بهره‌مندی مددجویان از معافیت پرداخت هزینه آب، برق و گاز
  • حامیان۵۳ میلیارد تومان به ایتام و فرزندان محسنین استان کمک کردند
  • معافیت ۱.۵ میلیون خانوار مددجو از پرداخت قبوض آب، برق و گاز
  • معافیت مددجویان از پرداخت قبوض آب، برق و گاز
  • ‌جذب ۴۶۵۱ حامی جدید طی ماه رمضان امسال در کهگیلویه و بویراحمد