Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: به ملت وعده می‌کنم در آینده نزدیک و در المپیک رویش‌های جدیدی در ورزش قهرمانی شاهد خواهیم بود و ورزش کام ملت را شیرین می‌کند.

به گزارش ایسنا، رضا صالحی امیری در حاشیه مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا بیان کرد: همه ما جیره خور سفره اهل بیت هستیم. ما هرساله در ایام شهادت روضه داریم تا متذکر شویم حضرت فاطمه زهرا سرور همه مردان و زنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معتقدم اگر انقلاب اسلامی تداوم دارد به برکت اهل بیت است. امیدوارم همه قهرمانان ما بدانند با یاد و نام حضرت فاطمه می‌توانند در تاریخ ماندگار شوند.

صالحی امیری در مورد چهل سالگی ورزش ایران پس از انقلاب گفت: انقلاب اسلامی ریشه‌های تنومند دارد و اگر این درخت سبز هست بخاطر ریشه‌هایش است. ورزش ما بعد از انقلاب جهش بلندی داشته و افتخار آفرینی‌های بزرگی داشته است. تحول کمی کیفی رخ داد و مدال‌های ما چهار برابر شده است و نسل جدیدی از ورزشکاران رویش کردند. در بسیاری از رشته‌ها جایگاه بالایی داریم که معتقدم به برکت انقلاب است. توسعه، ظهور نسل جدید و اینکه بر اساس عدالت همگان امکان دسترسی به امکانات ورزشی را دارند از برکت انقلاب است. به ملت وعده می‌کنم در آینده نزدیک و در المپیک رویش‌های جدیدی در ورزش قهرمانی شاهد خواهیم بود و ورزش کام ملت را شیرین می‌کند.

رئیس کمیته ملی در پاسخ به این پرسش که چه خبر خوشی برای مردم ایران دارد، تصریح کرد: در آستانه کسب سهمیه المپیک هستیم در تعدادی از رشته‌ها انجام شد و در برخی دیگر از رشته‌ها در حال انجام است. سال ۱۳۹۸ سال شکوفایی ورزش قهرمانی ما برای رسیدن به سکوی المپیک در سال ۹۹ است.

او در مورد تشکیل فدراسیون ورزش زنان نیز گفت: در حوزه ورزش زنان، نگاه ما تبلیغاتی و صوری نیست. در برنامه ۱۰ ساله به لحاظ کمی و کیفی شاهد برابری حضور در زنان در عرصه‌های ملی آسیایی و جهانی خواهیم بود. معتقدیم زنان هیچ ِکاستی نسبت به مردان ندارند و فقط باید بستر فراهم شود. ما حداکثر حمایت و برنامه ریزی را زنان خواهیم داشت و در آینده نزدیک شاهد جهش و رویش جدید در سطح ملی و منطقه‌ای و جهانی خواهید بود. این حوزه را تقویت کنیم تجربه ثابت کرده دختران اراده کنند به سمت سکو می‌روند.

رئیس کمیته ملی المپیک در مورد مصدومیت جدی سهراب مرادی و نگرانی که در مورد وضعیت او وجود دارد، تصریح کرد: این را باید از علی مرادی بپرسید. با سهراب مرادی ارتباط دارم و جای نگرانی نیست. او به جایگاه اصلی خودش بر می‌گردد و او قطعاً از امیدهای کسب طلای ما است. شخصاً با اطلاعی که دارم جای نگرانی نیست سهراب و همه قهرمانان در ۲۰۲۰ خواهند درخشید. سهراب سرمایه ملی ما است و در المپیک خواهد درخشید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیدرضا صالحی امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۴۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد و بارندگی شدید برای امروز عصر و کاهش ۱۰ درجه دما برای فردا در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه امروز عصر آسمان قم نیمه ابری و ابری همراه با رگبار و رعد وبرق خواهد بود گفت: عصرامروز شاهد وزش باد شدید با سرعت ۶۵ کیلومتر برساعت واحتمالا همراه با گرد و خاک در برخی مناطق خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه حتمالا در جنوب استان شاهد بارش های بیشتری باشیم افزود: حداقل دمای امروز ۱۶ درجه سانتیگراد ثبت شده و احتمالا به ۳۰ درجه سانتیگراد برسد.

قاضی با بیان اینکه فردا صبح آسمان قم نیمه ابری تا ابری همراه با بارش‌های پراکنده خواهد بود گفت: عصر فردا نیز شاهد افزایش میزان سرعت باد و رگبار و رعد و برق خواهیم بود.

وی افزود: پیش بینی میکنیم دمای هوا در قم فردا سه شنبه با کاهش ۱۰ درجه‌ای به حداکثر به ۲۰ درجه سانتیگراد برسد.

دیگر خبرها

  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • وکیل: دادگاه انقلاب اصفهان توماج صالحی را به اعدام محکوم کرد/ دادگاه بدوی حکم دیوان عالی کشور را «ارشادی» خواند و اجرایش نکرد/ به حکم صادره اعتراض خواهیم کرد
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است نه رؤیا / مرادی: هدف مشترک داریم
  • با مالکان جدید سرخابی‌ها شاهد رشد فوتبال خواهیم بود
  • امسال شاهد رونمایی و پرتاب ماهواره‌های جدید خواهیم بود
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • خانم ترانه علیدوستی، یک ایران نگران حال شماست!
  • توافقات خوبی را در سفر رییس جمهور به سریلانکا شاهد خواهیم بود
  • وزش باد و بارندگی شدید برای امروز عصر و کاهش ۱۰ درجه دما برای فردا در قم