Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از اردبیل، دکتر ابوالفضل بضاعت پور، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی، امروز، ۱۷ بهمن ماه، در گفتگو با خبرنگاران گفت: بر اساس اعلام مرکز منطقه ¬ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، دکتر نجاتی استاد گروه ریاضیات و کاربرد‌های دانشگاه محقق اردبیلی براساس آخرین نتایج پایگاه استنادی طلایه‌داران علم تامسون رویترز (ISI-ESI) در سال ۲۰۱۸ در زمره یک درصد برتر دانشمندان و نخبگان علمی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه هم اکنون ۲ نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی در لیست یک درصد برتر دانشمندان و نخبگان علمی جهان قرار دارند، تصریح کرد: انتخاب یک درصد برتر دانشمندان برتر جهان در ۲۲ حوزه موضوعی علوم و علوم اجتماعی صورت می ¬گیرد و داده¬‌های مورد استفاده در تحلیل و انتخاب پژوهشگران یک درصد برتر در سال ۲۰۱۸ از سامانه شاخص‌های اساسی علم (ESI) و وب علوم (WOS) و در بازه زمانی ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۷ استخراج شده است.
لازم به ذکر است، تعداد ارجاعات و استناد‌های صورت گرفته به پژوهش‌های این محققان در ۱۰ سال اخیر از جمله معیار‌های این انتخاب بوده است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا اردبیل دانشمند قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۴۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موزه‌ها روایتگر هویتی ملت‌ها هستند

دبیر اولین کنفرانس بین‌المللی موزه در اردبیل گفت: موزه‌ها روایتگر هویتی ملت‌ها و جوامع انسانی هستند که در آن پایه اصلی عبرت‌آموزی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، در این کنفرانس 2 روزه که در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، شرکت‌کنندگانی از ایران و هفت کشور دنیا حضور داشته و آخرین یافته‌های علمی و تحقیقاتی خود را با محوریت موزه و اهمیت و جایگاه آن تبیین کردند.

عصر چهارشنبه دبیر نخستین کنفرانس بین‌‌المللی موزه در اردبیل، اظهار داشت: این کنفرانس به مدت 2 روز برگزار می‌شود و تلاش بر این است تا 120 مقاله ارائه شده به این کنفرانس به صورت پنل و شفاهی ارائه شود.

جبرائیل رزمجو تصریح کرد: موزه‌ها در کنار جذب گردشگران، در هویت‌باوری نقش مهمی را دارند و سعی بر این بوده تا دانشگاه محقق اردبیلی با توجه به راه‌اندازی موزه تاریخ طبیعی بتواند از ظرفیت خود برای احیای جایگاه موزه‌ها بهتر و بیشتر استفاده کند.

وی گفت: سعی بر این است تا با افزایش کمی و کیفی موزه‌ها در کنار پذیرش گردشگران بتوانیم ظرفیت‌های تاریخی و تمدنی خود را به نمایش گذشته و بیش از هر زمان دیگر محققان سایر کشورها را نیز با ارزش و جایگاه این موضوع آشنا کنیم.

دبیر نخستین کنفرانس بین‌المللی موزه در اردبیل افزود: در استان اردبیل 18 موزه دولتی و خصوصی فعال است که اکثر آن در اردبیل و برخی نیز در شهرهای دیگر فعالیت می‌کنند و دانشگاه محقق اردبیلی نیز دارای موزه ارزشمند تاریخ طبیعی است.

رزمجو در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: موزه‌ها می‌توانند چراغ راه آینده در حوزه تحقیق و پژوهش بوده و زمینه‌ساز حرکت‌های تحول‌آفرین در ارتقای فرهنگ، اصالت و ارزش این جایگاه باشد.

وی اضافه کرد: دانشگاه محقق اردبیلی، دانشگاه مادر استان است و در سال‌های اخیر در برگزاری کنفرانس‌‌ها و نشست‌های ملی و بین‌المللی پیشتاز بوده و از امروز به مدت 2 روز میزبان کنفرانس بین‌المللی موزه است تا جایگاه آن را به شایستگی تبیین و تشریح کند.

دبیر نخستین کنفرانس بین‌المللی موزه در اردبیل بیان کرد: در استان اردبیل موزه‌های متنوعی را شاهد هستیم و خود بقعه شیخ صفی‌الدین و آثار به جای مانده از دوران تاریخی، وسیع‌ترین موزه در دسترس مردم است که به راحتی در این زمینه می‌توان ارائه مطلب و بیان موضوع کرد.

انتهای پیام/131

 

دیگر خبرها

  • موزه‌ها روایتگر هویتی ملت‌ها هستند
  • دانشگاه محقق اردبیلی میزبان اولین کنفرانس بین المللی موزه
  • ضرورتِ هدایت نخبگان به سمت علوم انسانی
  • رتبه دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی قابل توجه است
  • اقدام تاثیرگذار دانشگاه محقق اردبیلی در برگزاری کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها
  • جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها/وزارت علوم همکاری می‌کند
  • وزیر علوم: استخدام هیئت علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای معنا ندارد
  • باید نخبگان را به سمت علوم انسانی هدایت کنیم
  • وزیر علوم: باید نخبگان را به سمت علوم انسانی هدایت کنیم
  • زلفی گل: دانشگاه هیچ کسی را بیخود اخراج نمی‌کند