Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمدرضا عسگری، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی با بیان اینکه در این ایام 215 برنامه در بخش‌های مختلف توسط این نهاد انقلابی تدارک دیده شده است، گفت: در ایام‌الله دهه فجر جشنواره قرآنی در تعدادی از پایگاه‌های شهر، حفظ و قرائت قرآن ویژه مهدهای کودک برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از برگزاری جشن پرچم ویژه مهدهای قرآنی و برپایی محافل انس با قرآن در شهر داوودآباد خبرداد و افزود: برپایی 32 نشست روشنگری، غبارروبی گلزار شهدا، جشن چهل سالگی انقلاب، برگزاری 5 برنامه آبروی کوچه‌ها افتخار محله، بازدید از موزه عبرت و برگزاری مسابقات ورزشی از برنامه‌های در دستور کار است.
عسگری ادامه داد: دیدار با خانواده شهدا، برگزاری همایش فجر فاطمی، ویزیت رایگان نیازمندان و محرومان در مناطق کم برخوردار، میز خدمت، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و اعزام سخنران به مدارس از دیگر برنامه‌های این ایام است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن خبرگزاری ایکنا ایکنا مرکزی سپاه ناحیه اراک دهه فجر استان مرکزی اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۴۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانون پرورش فکری، دوستدار کودکان و نوجوانان محلات حاشیه‌نشین

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، این برنامه با حضور مربیان کانون و اجرای فعالیت‌های شاد و متنوع بر روی کامیونت نمایش سیار صورت گرفت.اجرای نمایش شاد، شعرخوانی، بازی و سرگرمی، نقاشی، برگزاری مسابقه و... از جمله برنامه‌هایی است که کانون برای این روز تدارک دید.شناسایی و استعدادیابی کودکان و نوجوانان مستعد در مناطق محروم و حاشیه نشین و مسیردهی مناسب توسط مربیان کانون ، امکان یابی برگزاری جلسات تعاملی با تسهیلگران و روان شناسان و جامعه شناسان در مناطق محروم با دعوت از کودکان و نوجوانان و والدین در راستای برون رفت از مشکلات اجتماعی و دعوت از تلاشگران و کنشگران حوزه آسیب‌های اجتماعی برای ورود جدی به این مقوله و ترویج امید و نشاط اجتماعی در کودکان و نوجوانان در قالب فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این محلات از دیگر اهداف برگزاری این برنامه‌ها است.

دیگر خبرها

  • اگر اسرائیل دوباره اقدام نظامی کند، پاسخ ایران قوی‌تر خواهد بود
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی دشمن را شکست
  • مفاهیم و فرهنگ کرامت انسانی به مخاطب منتقل شود
  • تدوین برنامه های فرهنگی هنری و ورزشی در مراغه
  • هفتمین نکوداشت روز شهرکرد با اجرای ۵۰ عنوان برنامه
  • اسکان ۳۵ هزار گردشگر در زائر سرا‌های بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد
  • برنامه های هفته ملی سلامت در مازندران اعلام شد
  • کانون پرورش فکری، دوستدار کودکان و نوجوانان محلات حاشیه‌نشین
  • اجرای ویژه برنامه‌های روز جهانی زمین پاک در اراک
  • اجرای ۲۰ برنامه در هفته زمین پاک استان