Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: کارگران و افرادی که به علت سختی معیشت خود و عدم پرداخت حقوق و دستمزد دست به اعتراض می‌زنند ضدانقلاب نیستند اما زمانی که شعارهای آنان رنگ و بوی سیاسی به خود می‌گیرد ردپای دشمن را می‌توان در آن دید. ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت،‌ سردار یدالله جوانی صبح امروز در همایش روشنگر‌ی و تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب اظهار داشت:‌ دشمن می‌خواهد نیروهای انقلاب را مسبب مشکلان اقتصادی معرفی کرده و جایگاه آنان را در بین مردم تخریب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی سپاه سه مؤلفه‌ای را که مقام معظم رهبری برای ارائه یک تحلیل درست و منطقی از موضوعات مورد اشاره قرار دادند را برشمرد و افزود: آرمان‌،‌ اصول و واقعیت‌ها سه ضلعی هستند که اگر تحلیل‌ها بر اساس آنان انطباق پیدا نکنند رویکردها در جامعه به شکل منفی بروز می‌یابد.

سردار جوانی با بیان اینکه هادی سیاسی باید کمترین اشتباهات را در تحلیل‌های سیاسی داشته باشد عنوان کرد:‌ اگر سه ضلع یاد شده به خوبی مورد استفاده قرار نگیرد نتایج و سرانجام تحلیل‌ها از واقعیات جامعه به دور می‌افتد و اجتماع با یک سردرگمی از اطلاعات اشتباه پر می‌شود.

سردار نقدی: مشکلات اقتصادی با قراردادها و مذاکرات پی‌در‌پی حل نمی‌شودیادواره شهدای تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک سپاه برگزار می‌شود1410 پروژه عمرانی و طرح زودبازده توسط سپاه در گیلان اجرا می‌شود

وی چهل سالگی انقلاب اسلامی را معجزه‌ای الهی و بزرگ‌تر از اصل پیروزی انقلاب دانست و ابراز داشت: قدرت‌های جهانی در برابر انقلاب‌ها نوعی عکس‌العمل غافلگیرانه و استراتژیک را اتخاذ می‌کنند تا با گذشت چندین سال از عمر یک انقلاب رفته رفته زمینه اضمحلال و فروپاشی آن را فراهم کنند.

معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه فشارهایی که آمریکایی‌ها علیه انقلاب اعمال کردند در تاریخ بی‌سابقه بوده است عنوان کرد: آمریکایی‌ها تا توانستند در این مسیر پول خرج کردند حتی با راه‌ انداختن جنگ‌های نیابتی و تجهیز گروه‌های تروریستی در منطقه قصد نابودی نظام را داشتند.

سردار جوانی با اشاره به اینکه جنگ در تمام عرصه‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران در جریان است ابراز داشت:‌ باید عرصه جنگ را برای مردم به خوبی تبیین کنیم زیرا در صورت عدم این کار توسط هادیان سیاسی مردم در شرایط بحرانی و حساس تحت تأثیر نقشه و توطئه دشمن قرار می‌گیرند.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه خرمشهرهای دیگری در راه است اشاره کرد و افزود: دشمن در جنگ شناختی درصدد تغییر نگاه‌هاست و مردم و جوانان را به عنوان شاخصه آن در نظر گرفته تا بتواند بدبینی و بی‌اعتمادی نسبت به مسئولان کشور را در آنان نهادینه و پیاده‌سازی کند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران ناامید شدن مردم از انقلاب و نظام را نقشه حساب شده و دقیق دشمن دانست و تصریح کرد: دشمن روی مسائلی نظیر فساد و تبعیض و بی‌عدالتی دست می‌گذارد و پس از بزرگنمایی کردن مفهوم جدید را طبق خواسته خود به مردم القاء کرده و سیاه‌نمایی را آغاز می‌کند.

سردار جوانی کوچک شمردن موفقیت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی را نیز حلقه‌ای دیگر از توطئه دشمن اعلام کرد و اظهار داشت:‌ دشمن می‌خواهد واقعیت‌ها را به‌گونه‌ای که خود می‌خواهد به مردم انتقال دهد تا مردم در تحلیل‌هایشان نسبت به مسائل کشور مردد در نهایت دچار تردید شوند.

وی جنگ اقتصادی پیش‌رو و سوءمدیریت‌ها را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: کارگران و افرادی که به علت سختی معیشت خود و عدم پرداخت حقوق و دستمزد دست به اعتراض می‌زنند ضدانقلاب نیستند اما زمانی که شعارهای آنان رنگ و بوی سیاسی به خود می‌گیرد ردپای دشمن را می‌توان در آن دید.

معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه آمریکایی‌ها قصد دارند بین مشکلات داخلی کشور و ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی رابطه برقرار کنند تصریح کرد: وظیفه هادیان سیاسی این است که واقعیات را به صورت منطقی به مردم بگویند زیرا دشمن درصدد تطیر رژیم‌ فاسد طاغوتی است.

انتهای پیام/ش

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۵۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید| چرا اعتراضات سیاسی در اکباتان متفاوت بود؟

به گزارش خبرآنلاین، سوال اینجاست آیا واقعا اعتراضات سیاسی و اجتماعی در شهرک اکباتان متفاوت از سایر نقاط شهر است؟ حسین ایمانی جاجرمی، جامعه‌شناس و عضو هیات علمی دانشگاه تهران با حضور در کافه‌خبر خبرآنلاین درباره این موضوع صحبت می‌کند. او که خود ساکن این شهرک است، نگاه متفاوتی به این سوال دارد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888830

دیگر خبرها

  • اعتراضات مردم بحرین در پی شهادت یک زندانی سیاسی
  • این فرمانده بلندپایه سپاه، با سربازان افطار کرد +عکس
  • دشمن با راه اندازی جنگ نرم به دنبال نابودی اعتقادات جوانان است
  • شعارهای سال به گفتمان تبدیل شود
  • ترس دشمن از گسترش انقلاب اسلامی
  • ببینید| چرا اعتراضات سیاسی در اکباتان متفاوت بود؟
  • رهبر انقلاب: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده/ ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر انقلاب در دیدار اسماعیل هنیه: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است/ جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد/ اقدامات تبلیغاتی مقاومت فلسطین جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است
  • مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است