Web Analytics Made Easy - Statcounter

اراک - ایرنا - نمایشگاه پوستر چهل سالگی انقلاب اسلامی روز چهارشنبه همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر در محل فرهنگسرای آیینه اراک گشایش یافت.

به گزارش ایرنا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در حاشیه گشایش این نمایشگاه در گفت و گو با ایرنا، افزود: 40 اثر از هنرمندان اراکی به مدت پنج روز در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«محسن شریفی» ادامه داد: این نمایشگاه با موضوع دستاوردهای چهل سالگی انقلاب، افتخار به گذشته، امید به آینده و ارج نهادن به دستاوردهای ارزشمند 40 ساله انقلاب اسلامی در استان مرکزی برگزار شده است.
وی افزود: زبان هنر باید در راستای آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان با آرمان ها و ارزش های نهضت انقلاب اسلامی به کار گرفته شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی اضافه کرد: اگر چه راهکارهای مختلف برای معرفی دستاوردهای نظام اسلامی و ابعاد شخصیتی امام راحل در جایگاه خود ارزشمند است اما زبان هنر بهتر می تواند با جوانان و نوجوانان ارتباط برقرار کند.
شریفی اظهار داشت: هنر، زبان مشترک ملت های دنیا است بنابراین با این ابزار می توان مردم جهان را بیشتر و کامل تر با پیام ها و درس های نهضت انقلاب اسلامی آشنا کرد.
این نمایشگاه از امروز تا 22 بهمن به مدت پنج روز در 2 نوبت صبح و عصر میزبان علاقه مندان است.
3017/3075

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي نمايشگاه پوستر چهل سالگي انقلاب استان مركزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۶۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه دستاورد‌های دانش آموزان عشایر جرقویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیر هنرستان عشایری دخترانه درجرقویه گفت: طراحی و دوخت لباس‌های محلی، تصویرسازی و جلوه‌های ویژه رایانه ای، گرافیک رایانه‌ای و مدیریت خانواده رشته‌های مختلف این هنرستان است که استقبال خوبی نیز از آن شده است.
فاطمه صفاری افزود: این نمایشگاه با مشارکت ۱۶۵ هنرجو و با ارائه بیش از هزار اثر در قالب غرفه‌های لباس، گرافیک، سفال، بازارچه کسب و کار، عکس و پوستر، صنایع دستی و غذا‌های محلی تا روز پنج شنبه هفته جاری از ساعت ۹ تا ۱۳ برای بازدید عموم دایر است.
شهرستان جرقویه میزبان عشایر ایل عرب است که عمده در شهر‌های نصرآباد و محمد آباد اسکان دارند و بیش از ۱۶۰۰ خانوار را شامل می‌شوند.

دیگر خبرها

  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • دستاوردهای عملیات وعده صادق
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • طرح پویش؛ از بین‌برنده شکاف دانشگاه و صنعت
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • بررسی دستاوردهای ایران در مرکز شرق شناسی روسیه 
  • گشایش نمایشگاه مشاغل در الوند + فیلم
  • گشایش نمایشگاه دستاورد‌های دانش آموزان عشایر جرقویه
  • رونمایی پوستر جایزه داستان و بازآفرینی در حوزه هنری