Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول ستاد نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی گفت: امام زمان (عج)، حضرت زهرا (س) را الگوی نمونه برای خود می دانست و تمام مدیران، رابطین و فعالان فرهنگی کانون های مساجد باید ایشان را الگوی خود قرار دهیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، حجت الاسلام اباذر بیگی، مسئول ستاد نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی در جمع مربیان و اعضای کانون های فرهنگی و هنری غنچه های باغ کوثر و نورالائمه که امروز(17 بهمن)  در مسجد مهدی القدم ارومیه گرد هم آمدن، گفت: حضرت زهرا (س) در طول عمر کوتاه و پر برکت خود بعد از حضرت رسول اکرم (ص) لحظه ای از دفاع از حریم ولایت و امامت غفلت نکردند و همیشه از سنگر دین از ولایت دفاع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: حضرت زهرا(س) فرزندانی را به جامعه و امت اسلامی تحویل داد که هرکدام سرمشق و الگوی آزادی، آزادگی و آزاد مردی است که شهدای ما با تسی از آنان در مقابل ظلم ابر قدرت ها ایستادند.

 

این مسئول خاطر نشان کرد: ما در این زمانه سخت باید درجهت شناختن فضائل حضرت زهرا (س) حرکت کنیم تا بتوانیم با الگو گرفتن از فعالیت های فرهنگی، فعالیت های دینی، تربیت فرزندان، دفاع از ولایت و امامت، همسرداری، عبادت و تواضع آن حضرت فرزندانی را پرورش و تقدیم انقلاب و اسلامی کنیم تا در قیامت شرمنده شهدا و امام شهدا نباشیم.

 

بیگی تصریح کرد: امام زمان(عج) حضرت زهرا را الگوی نمونه خود می دانست و تمام مدیران، رابطین و فعالین فرهنگی کانون های مساجد نیز باید آن حضرت را الگوی خود قرار دهیم تا بتوانیم تا در جبهه فرهنگی پیروز از میدان خارج شویم.

پایان پیام/410

منبع: شبستان

کلیدواژه: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دهه فجر جشنواره فیلم فجر گروه سرود انقلاب اسلامی اسحاق جهانگیری مجلس سرود کانون های فرهنگی هنری مساجد سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حضرت زهرا س کانون های مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۶۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه بازآفرینی باغ‌راه حضرت فاطمه‌زهرا در مراحل تکمیل است

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی هدایت مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران بیان کرد: پروژه بازآفرینی باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) که چند سالی است با هدف توسعه گردشگری و برقراری عدالت اجتماعی در حال ساخت است، به مرحله تکمیل و بهره برداری نزدیک شده و در طی ماه‌های آینده در دسترس شهروندان تهرانی قرار خواهد گرفت.

به گفته مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران، طرح احداث باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) به وسعت حدود ۱۰ کیلومتر که با هدف کاهش شکاف اجتماعی، افزایش سرانه فرهنگی و رفاهی در سال ۱۳۸۳ شروع شده، با پیگیری‌های انجام شده و تلاش پیمانکاران فعال در پروژه به مرحله پایانی و بهره برداری نزدیک است.

هدایت با بیان این که این طرح به عنوان محور گردشگری مناطق ۱۷ و ۱۸ محسوب شده و در ادامه به رودخانه کن متصل خواهد شد، عنوان کرد: در حال حاضر نیز ٩ پیمانکار در مسیر طرح در حال فعالیت هستند و اعتبار ۲۰ هزار میلیارد ریال برای تکمیل این طرح گردشگری تعیین شده است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در خصوص پروژه بازآفرینی نفرآباد تصریح کرد: این پروژه یکی از کامل‌ترین پروژه‌های بازآفرینی در کشور است که در ابعاد مختلف، بازآفرینی در آن صورت می‌گیرد. در محله نفرآباد هم مسکن الگو می‌سازیم و هم خدمات در حال افزایش است. دولت را هم پای کار آورده‌ایم تا بخشی از خدمات که در تکلیف قانونی دولت قرار دارد، انجام شود.

به گفته هدایت طرح ویژه محله تاریخی نفرآباد در اسفندماه ۱۴۰۰ تدوین و با همراهی‌های کمیسیون ماده ۵ در شهریورماه ۱۴۰۱ تصویب شده است و عملیات اجرایی این پروژه با پیگیری شهرداری و تلاش پیمانکاران در حال پیشرفت است.

گفتنی است در این جلسه چالش‌ها و ملاحظات پیمانکاران برای پیشبرد پروژه مطرح شد و در ادامه مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران نکاتی را جهت رفع موانع و تسریع در روند پیشبرد و تکمیل پروژه‌ها متذکر شد.

کد خبر 6078860

دیگر خبرها

  • جشن عملیات وعده صادق در کانون‌های مساجد آذربایجان غربی
  • تربیت نوجوانان با فرهنگ مهمترین هدف کانون های مساجد است
  • تاثیر استفاده از هنر در غنی سازی فرهنگ اسلامی
  • فعالیت های کانون مساجد در مازندران توسعه می یابد
  • کانون‌های فرهنگی‌ مساجد در غنی‌سازی فرهنگ‌ اسلامی اثرگذار هستند
  • تعیین اعتبار ۲۰هزار میلیاردی برای تکمیل باغ راه حضرت زهرا(س)
  • فعالیت بیش از هزار کانون فرهنگی و هنری مساجد در مازندران
  • پروژه بازآفرینی باغ‌راه حضرت فاطمه‌زهرا در مراحل تکمیل است
  • احداث باغ راه ۱۰ کیلومتری جنوب تهران
  • ۱۵۰۲ عضو جدید به کانون های مساجد خراسان شمالی اضافه شدند