Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، علی فتح‌الله زاده مدیرعامل سابق باشگاه استقلال اعتقاد دارد در این بی‌پولی خرید منشا زیاد به کار استقلال نمی‌آید. البته دو بازیکن خارجی دیگر می‌توانند به تیم کمک کنند. با مدیرعامل محبوب سابق آبی‌ها درخصوص شرایط تیم، حضور منشا و همچنین آمدن دو پیشکسوت آبی به هیات مدیره و جدایی کی‌روش از تیم ملی ایران همکلام شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط استقلال را پیش از شروع دوباره لیگ برتر چطور ارزیابی می‌کنید؟

فکر می‌کنم که استقلال شرایط خوبی دارد. آنها تمرینات خوبی را هم پشت سر گذاشتند و آماده‌اند تا مقابل پیکان پیروزی را کسب کنند.

دو بازیکن خارجی هم جذب استقلال شدند. فکر می‌کنید بتوانند به تیم کمک کنند؟

من نمی‌توانم در این خصوص الان اظهارنظر کنم زیرا هنوز بازی آنها را ندیده‌ایم اما با توجه به رزومه‌ای که از آنها منتشر شده است، به نظر می‌رسد بتوانند کمک حال تیم باشند.

گادوین منشا هم از اردوی رقیب به استقلال پیوست. فکر می‌کنید بتواند به استقلال کمک کند؟

بهتر از او را می‌توانستیم بگیریم. او کارنامه قابل قبولی در پرسپولیس نداشت. امیدوارم دوستان از حرف‌های من ناراحت نشوند. اگر بخواهیم کارشناسانه بگوییم منشا در پرسپولیس خوب نبود امیدواریم اینجا بتواند موفق شود. در این بی‌پولی می‌توانستیم صرفه‌جویی کنیم.

هواداران پرسپولیس برای منشای نیامده جوک ساختند. آنها اعتقاد دارند بانی 45‌دقیقه یک گل، منشا 1500 دقیقه یک گل.

(باخنده) بهنام بانی جگر است. هر دهانی که باز می‌کند، ما کلی عشق می‌کنیم با آن وزن، گل به آن قشنگی بزنی، هنر است. من اگر جای داور بودم آن را دو گل حساب می‌کردم.

ماجدی و منزوی هم عضو هیات مدیره استقلال شدند.

خوشحالم این اتفاق افتاد. بالاخره بعد از چند سال دو استقلالی قدیمی را به هیات مدیره آوردم. آنها زیر و بم استقلال را می‌شناسند و می‌توانند به مجموعه آبی کمک کنند.

از دو عضو دیگر هیات مدیره شناخت دارید؟

شناخت آن چنانی ندارم. دورا دور اسم آنها را شنیده‌ام. فقط می‌دانم خلیل‌زاده وقتی من مدیرعامل بودم و تیم به رشت می‌رفت، خیلی به تیم کمک می‌کردند، حتی یک زمان تیم جودو را حمایت کردند.

به نظر شما نباید هیات مدیره فوتبالی باشد؟

لزومی ندارد همه اعضا فوتبالی باشند زیرا بالاخره باید سیاست کلان باشگاه را هم برنامه‌ریزی کنند.

منزوی و ماجدی شاگردان شما بودند. آیا از  شما رخصت گرفتند؟

این اتفاق نیفتاد. اما لزومی هم نداشت آنها زنگ بزنند زیرا آدم برای رفتن به خانه خودش که زنگ نمی‌زند. من آدم خطرناکی هستم اگر کسی به من زنگ بزند موقعیتش به خطر می‌افتد. اگر بخواهم یک نکته جالب برای شما بگویم این است که یک نفر دیگر قرار بود عضو هیات مدیره شود، به من که زنگ زد به او گفتم دو مصاحبه علیه من انجام بده آن وقت تو را به هیات مدیره می‌آورند.

کی‌روش هم از فوتبال ایران رفت.

به نظرم با کی‌روش می‌توانستیم بهتر نتیجه بگیریم ما با او خوب برخورد نکردیم. حداقل  کار این بود که باید از وی تجلیل می‌کردیم.

این روزها بحث حضور زیدان و مورینیو به جای کی‌روش در تیم ملی است. به نظر شما آنها به تیم ملی می‌آیند؟

اگر اراده باشد چرا نیایند. ایران مگر تیم ملی‌اش قوی نیست. باید ببینیم چه کسی پشت این کار است و آیا توانایی انجام این کار را دارد؟

قطر که قهرمان جام ملت‌های آسیا شد، آن لحظه به چه چیزی فکر می‌کردید؟

فقط حسرت خوردم... انصافا ما در آسیا بدشانسی آوردیم. پنج بار دیگر هم با ژاپن بازی کنیم چنین نتیجه‌ای را به دست نمی‌آوریم. آنها زیرساخت‌های خوبی دارند و خواستن هم توانستن است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال علی فتح ا زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۶۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش به لغو بازی جنجالی در اهواز

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر شهید سپاسی شیراز قرار بود روز گذشته در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم بروند و یکی از دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول را برگزار کنند که این اتفاق رخ نداد و درهای بسته‌ی استادیوم نگذاشت این بازی انجام شود.

امیرحسین فراهانی، مسئول برگزاری لیگ دسته اول فوتبال هم با انتقاد از باشگاه استقلال خوزستان که اجازه باز شدن درهای ورزشگاه را نداد گفت که استقلال ملاثانی تیمی غریبه یا از استان دیگری نبوده و مسابقات رده استانی هم در ورزشگاه غدیر برگزار می‌شود، استقلال ملاثانی به اندازه یک تیم رده پایه هم نبود؟ یک زمین و دو رختکن می‌دادند و نیاز به امکانات دیگری در ورزشگاه غدیر نبود.

اکنون امیدعلی نجفی، مدیرعامل استقلال خوزستان در واکنش به اتفاقات رخ داده به آنا گفت: این مورد همه در راستای مسائل قانونی بوده است. یک ناهماهنگی در خود آن مجموعه رخ داده، می‌خواهیم تا بعدازظهر تمامی مستندات را جمع‌آوری کنیم تا اذهان عمومی روشن شود. خوزستان مردم شریفی دارد و ما هم در راستای مسئولیت اجتماعی‌مان دریغ نکردیم. اینکه بخواهند مواردی را به موضوع دیروز بچسبانند، مسائلی است که در قاموس ما نیست و بعدازظهر امروز رئیس هیئت مدیره باشگاه با مستندات در رابطه با این مسئله توضیحات لازم را ارائه خواهد کرد.

او اضافه کرد: نمی‌خواهم جوابی به آقای فراهانی بدهم؛ به‌خاطر اینکه مکاتباتی که با ایشان شده یا در جریان نیستند یا اطلاع ندارند. ما مشکل سخت افزاری در اهواز داشتیم و همه کسانی که در جریان مسابقات هستند، این موضوع را می‌دانند.

نجفی یادآور شد: داستان استقلال ملاثانی این نبوده که او می‌گوید. اینکه بخواهیم افکار مثبت را فقط برای خود بدانیم و دیگران را محکوم کنیم کار پسندیده‌ای نیست. با این حال اجازه دهید تا رئیس هیئت مدیره باشگاه بعدازظهر با مستندات توضیحات کاملی دهند.

دیگر خبرها

  • استقلال و باز هم چالش تغییرات مدیریتی؛ مالک جدید با مدیرعامل جدید می‌آید؟
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند
  • آخرین خبر از تغییرات مدیریتی در استقلال بعد از واگذاری سهام
  • آخرین تحولات مدیریت استقلال پس از واگذاری
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را پس بفرستید
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با تاکسی پس بفرستید
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با اسنپ پس بفرستید
  • واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!
  • واکنش به لغو بازی جنجالی در اهواز