Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین فرکی امیدوار است که تیمش در لیگ برتر نتیجه بگیرد.

طرفداری- حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار پیکان مقابل استقلال در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال، گفت:

قبل از هر چیزی باید برای حاجیلو و جابر انصاری آرزوی سلامتی کنم. مهاجم ما با بدشانسی دچار مصدومیت شد و از داشتن او محروم شدیم. یک فصل و نیم در کنار فوتبال بودم، اگر چه حضور فیزیکی نداشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از کسانی که این مدت به من لطف داشتند و پیشنهاد می‌دادند تشکر می‌کنم. الان در مقطعی وارد شده‌ایم که بخشی از کارها انجام و تیم بسته شده بود. تقدیر این بود که پس از رفتن جلالی با پیکان توافق کنم.

به گزارش تسنیم، وی درباره خریدهای تیمش در نیم فصل عنوان کرد:

3 بازیکن جدید به خدمت گرفتیم که جابر انصاری گزینه چهارم ما بود که آن شرایط پیش آمد. ضمن اینکه نفرات قبلی تیم هم حفظ شدند و تلاش می‌کنیم در نیم فصل دوم نتایج بهتری برای تیم رقم بخورد. در 4،5 هفته اول بازی‌های دشواری پیش روی پیکان است. استقلال، سپاهان، پرسپولیس، ماشین‌سازی حریفان سختی هستند. یک ماه و چند روز است که تیم را در دست گرفتیم و سعی کردیم از همه نظر خود را آماده بازی با استقلال کنیم.

فرکی گفت:

قطعا در دور برگشت کار ساده‌ای نداریم چرا که تیم‌ها قوی‌تر شده و بازی‌ها فشرده برگزار می‌شوند. با شرایط موجود ما در فصل بعد باید تفکراتمان را پیاده کنیم اما سعی‌مان این است در همین نیم فصل دوم هم با تیمی که توسط کادر دیگری بسته شده نتایج خوبی بگیریم.

وی خاطرنشان کرد:

از روزی که آمدیم جدا از تمرینات تاکتیکی و بدنی که برای بازیکنان در نظر گرفتیم روی مسائل روحی و روانی کار کردیم. حتما می‌دانید پیکان در 6،7 بازی اخیر خود در لیگ نتایج بدی کسب نکرد و به نوعی دچار مشکل روحی شده بود و ما سعی کردیم فضایی را ایجاد کنیم که بازیکنان این موضوعات را فراموش و به آینده بهتر فکر کنند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند تیمش در نیم فصل دوم نتایج خوبی بگیرد یا اینکه پتانسیل تیم در حدی نیست که شرایطش بهتر از این شود یادآور شد:

نمی‌شود آینده را پیش‌بینی کرد اما امیدوارم نسبت به نیم فصل اول نتایج بهتری کسب کنیم. در فصل جاری شرایط تیم‌ها متفاوت نسبت به گذشته است. من اول فصل پیش‌بینی کردم که لیگ امسال متفاوت از گذشته می‌شود و تیم‌ها به دو قسمت تبدیل خواهند شد که این اتفاق هم رخ داد. یک قسمت بالای جدول هستند که برای قهرمانی و سهمیه می‌جنگند و نیم دیگر برای بقا تلاش خواهند کرد. 

فرکی اضافه کرد:

امیدوارم ما جزو تیم‌های نیمه بالا باشیم، کاری که پیکان در دو فصل گذشته انجام داد و بازیکنانش نشان دادند پتانسیل قرار گرفتن در جمع تیم‌های بالا را دارند. در هر صورت شرایط سخت است و ما باید تلاش خود را بکنیم. هدف ما این است که نسبت به جایگاهی که الان داریم چند پله صعود کنیم و انشاءالله برای فصل بعد تفکرات کادر جدید در تیم حاکم خواهد شد. در حال حاضر هم تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم و انگیزه زیادی داریم تا نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نام جابر انصاری از لیست پیکان خارج خواهد شد گفت:

من شرایط قوانین و مقررات را نمی‌دانم چون روز آخر نقل و انتقالات این اتفاق افتاده است. ما با جابر توافق کردیم و اگر خبری باشد به اطلاع می‌رسانیم. این بازیکن در جریان تمرین مصدوم شده است.

فرکی در رابطه با اینکه مشکل پیکان را در چه می‌دیده که نتوانسته نتایج خوبی بگیرد گفت:

پیکان شرایط روحی خوبی نداشت. وقتی تیمی 5،6 هفته می‌بازد یک بخش آن به مسائل روحی بر می‌گردد. اگر پیکان برخی از بازی‌ها را در دقایق پایانی واگذار نمی‌کرد شاید الان در جایگاه واقعی‌اش قرار داشت. جدول مسابقات به گونه‌ای است که با دو برد می‌توان جهش خوب و جایگاه مناسبی به دست آورد. از بد حادثه در چند هفته ابتدایی به تیم‌هایی خوردیم که برای قهرمانی و کسب سهمیه می‌جنگند. با این حال در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در واکنش به اینکه بازیکنان زیادی در پایان فصل از پیکان جدا می‌شوند آیا برنامه‌ای دارد که این اتفاق دوباره تکرار نشود گفت:

ویژگی پیکان این بوده که همیشه به فوتبال ما کمک کرده است. این مسئله پیام خوبی است اما فضای خوبی بین تیم لیگ برتری و تیم امید وجود ندارد. وقتی بازیکنان به تیم امید می‌رسند شاید تیم‌های دیگری دسترنج او را بردارند. در حال حاضر 36،37 بازیکن داریم که 8،7 نفر آنها در تیم امید و تیم زیر 21 سال حضور دارند. پیکان شرایطی مثل فولاد ندارد. وقتی فولاد بازیکنان زیادی در اختیار داشته باشد آنها را به تیم دوم خود می‌دهد. سپاهان نیز در گذشته چنین شرایطی داشت اما پیکان این فضا را در اختیار ندارد و شاید دسترنج بازیکنان پیکان را تیم‌های دیگر ببرند.

وی عنوان کرد:

باشگاه باید سیاستگذاری کند و تیم دیگری نیز داشته باشد ما بازیکنان زیادی در مجموعه پیکان داریم اما نمی‌توانیم از همه آنها استفاده کنیم. اگر بتوان تیم دیگری داشت و از بازیکنان استفاده کرد شرایط ایده‌آل می‌شود اما اگر این مسئله نباشد چاره‌ای نیست که بازیکنان به صورت قرضی به تیم‌های دیگری رفته یا جدا شوند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۷۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قمی: کار سختی در قهرمانی آسیا داریم/ به موفقیت جوانان امیدوارم

حسین قمی با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: ترکیبی از جوانی و تجربه را به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام خواهیم کرد. تیمی که بدون شک در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت، ولی این جوانان بعد از چهار سال دوری از میادین رسمی به مصاف حریفان خود در آسیا می‌روند که بدون شک کار سختی را پیش رو خواهند داشت.

وی افزود: برخی جودوکاران ما در بازی‌های آسیایی هانگژو حضور داشتند که فرصتی برای کسب تجربه پیدا نکردند. نکته مهم اینجاست که جودوکاران ما رنکینگ ندارند و همین موضوع باعث می‌شود که در سید بندی و قرعه کشی مسابقات جای نداشته و در مبارزه اول با بهترین‌های وزن خود پیکار کنند. این یعنی مبارزه اول همان فینال و اگر نفرات ما از همین مبارزه دشوار عبور کنند، بدن‌ها راه افتاده و می‌توانند به مدال دست پیدا کنند.

سرمربی تیم ملی جودو ادامه داد: تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم، نفرات اعزامی به شرایط بدنی ایده الی رسیده‌اند. در اردوی آخر با کاهش حجم و افزایش شدت تمرینات، بیشتر تمرکز ما روی مسائل روحی، روانی بود. این نفرات اگر به خودباوری برسند شک نداشته باشید توانایی کارهای بزرگ را داشته و رسیدن به مدال دور از دسترس نیست. همان طور که بارها و بارها گفته‌ام، دوری از میدان‌های بزرگترین مشکل جودوکاران ماست. این جوانان پر امید جودو باید در اردوها و مسابقات مختلف با جودوکاران مطرح دنیا مبارزه و تمرین کنند تا تجربه کسب کنند.

قمی با اشاره به وجود برخی مشکلات در مسیر مسابقات آسیایی گفت: نکته اول اضافه وزن برخی جودوکاران است که در فرصت باقی مانده به امید خدا رفع خواهد شد. اما مشکل عمده دوم ما اختلاف ساعت ۴.۵ ساعته تهران با محل برگزاری مسابقات است. در روزهای گذشته تدابیری برای این موضوع اتخاذ و به انجام رسید تا این مشکل نیز به حداقل برسید. تغییر زمان‌های تمرین در طول روز، بخصوص ساعت ابتدایی صبح یکی از این برنامه‌ها بود که امیدوارم نتیجه لازم را داشته باشد.

وی در پایان گفت: آخرین دوره مسابقات قهرمانی آسیا پیش از المپیک به دلیل آنکه برخی کشورها برای تکمیل سهمیه‌های خود با بهترین نفرات خود به میدان می آینده همیشه سختی خاص خود را دارد. هر چند کار سخت و بسیار دشوار است، ولی نا امید نیستیم و ان شالله که بتوانیم مبارزات خوبی را به نمایش بگذاریم.

کد خبر 6080587

دیگر خبرها

  • صادقی: قهرمانی پرسپولیس؟ وزیر رفت
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| شمس آذر به سختی باخت/ استقلال صدر جدول را از پرسپولیس پس گرفت
  • شکست نماینده اراک مقابل حریف بالای جدولی
  • ایران بی تردید شانس اول قهرمانی است/ امیدوارم افغانستان صعود کند
  • شکست اراکی‌ها مقابل حریف بالای جدولی 
  • پرسپولیس کار سختی نسبت به استقلال دارد/امیدوارم نساجی ماندگار شود
  • نصرتی: برای کسب سهمیه آسیا باید تمام امتیازات را بگیریم
  • هاشم بیک زاده: امیدوارم حاشیه‌ها در لحظه حساس به قهرمانی استقلال ضربه نزند / فیلم
  • اگر استقلال تقویت می‌شد شرایط بهتری داشت | انتظار قهرمانی از پرسپولیس می‌رود
  • قمی: کار سختی در قهرمانی آسیا داریم/ به موفقیت جوانان امیدوارم