Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-رئیس هیات عالی نظارت بر رفتار نمایندگان درباره آخرین وضعیت سه پرونده موجود در این هیات توضیحاتی ارئه داد.

محمدجواد جمالی نوبندگانی  درباره آخرین وضعیت پرونده‌هایی که در هیات عالی نظارت بر رفتار نمایندگان وجود دارد با اشاره به پرونده سلمان خدادادی، گفت: بنده در جلسه‌ای که برای ایشان تشکیل شده بود حضور نداشتم ولی با توجه به خبری که گرفتم ایشان سه‌شنبه هفته گذشته به هیات عالی نظارت آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه صحبت‌های این نماینده شنیده شده است، عنوان کرد: آنطور که آقای سلیمی از اعضای هیات بر رفتار نمایندگان هم گفته‌اند، آن مطالبی که منتشر شده زیاد شفافیت نداشته و ابهاماتی داشته است. این بحث به مباحث قضایی هم مربوط می‌شود و باید جاهای مختلفی نظر بدهند، ولی به این دلیل که این مساله حساسیت دارد و بحث حقوق شهروندی، شرافت و بحث طرف مقابل وجود دارد، باید سعی کنیم کاری کنیم که حقی از کسی ضایع نشود، بنابراین ممکن است کمی زمان‌بر باشد.

رئیس هیات عالی نظارت بر رفتار نمایندگان درباره آخرین وضعیت پرونده محمدباسط درازهی اظهار کرد: نتیجه این پرونده را اعلام کردیم و طبق ماده شش که مجلس هشتم تصویب کرده بود، عمل کردیم. ما همچون هیات‌های تخلفات موجود در بعضی از وزارت‌خانه‌ها هستیم، به این معنا که در همان حدی که قانون به ما اجازه می‌دهد می‌توانستیم عمل کنیم که هم تذکر کتبی و شفاهی هم دادیم.

این نماینده مجلس دهم درباره آخرین وضعیت پرونده شکایتی که در جلسه استیضاح علی ربیعی تشکیل شده بود، گفت:‌ رسیدگی به آن پرونده همچنان ادامه دارد به این دلیل که افراد، سازمان‌ها و نمایندگان مختلفی درگیر آن هستند و همچنان در دست بررسی است.

جمالی نوبندگانی درباره اینکه آیا درمورد اظهارات کریمی قدوسی نماینده مجلس که گفته بود نیمی از نمایندگان به دنبال براندازی هستند، پرونده‌ای در هیات عالی نظارت بر رفتار نمایندگان تشکیل شده یا نه؟، گفت: بعضی از نمایندگان و یا حتی افراد حقیقی مواضعی را در رسانه‌ها می‌گیرند اما این برای ما کافی نیست بلکه هیات نظارت باید شکایت رسمی داشته باشد. هیچ شکایت رسمی در این زمینه نیامده است اما اگر حالا هم شکایتی بیاید ما بررسی می‌کنیم. 

منبع: ایلنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۷۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر صدا وسیما منصوب شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه در احکام جدیدی، حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی و امیر قطبی را به عنوان نمایندگان قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی منصوب و معرفی کرد.

پیش از این حجت‌الاسلام و المسلمین محمد مصدق و محمدجواد لاریجانی به عنوان نماینده‌های قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا وسیما حضور داشتند.

کد خبر 6086377

دیگر خبرها

  • انتصاب نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر صداوسیما
  • نمایندگان جدید قوه قضاییه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شدند
  • ۲حکم جدید محسنی اژه ای؛ انتصاب نمایندگان جدید قوه قضاییه در شورای نظارت بر صدا و سیما
  • ۲ عضو جدید وارد شورای نظارت بر صدا و سیما شدند
  • نمایندگان جدید قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شدند
  • نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر صدا وسیما منصوب شدند
  • امضای اسناد همکاری میان هیات‌های عالی‌رتبه ایران و پاکستان
  • اسناد همکاری میان هیات‌های عالی‌رتبه ایران و پاکستان امضا شد
  • اظهارنظر اعضای سابق هیات نظارت ورامین ارتباطی به این هیات ندارد
  • نماینده‌ای داشتیم که به مهسا امینی فقط فحش نمی‌داد