Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا آقا میرزایی ظهر امروز چهارشنبه در جلسه مشترک مدیریت بحران و مسکن روستایی لرستان با بیان اینکه اقدامات خوبی از سوی دستگاه های امدادی و اجرایی در جریان سیلاب اخیر انجام شد، گفت: در مجموع در جریان سیلاب اخیر ۳۱۰ میلیارد تومان خسارت به استان وارد شد.

وی بیان داشت: از این میزان ۷۰ میلیارد تومان مربوط به شهر خرم آباد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران لرستان با اشاره به اینکه میزان بارش های سال زراعی جاری لرستان ۵۰۹ میلی متر بوده است، گفت: این میزان بارش نسبت به سال گذشته ۳۷۴ درصد و نسبت به بلند مدت ۸۳ درصد افزایش داشته است.

آقامیرزایی با اشاره به بارش های بی سابقه در استان گفت: خوشبختانه در جریان این سیلاب ها ما خسارت جانی نداشتیم.

وی بیان داشت: از مجموع خسارت ها ۲۰۰ میلیارد تومان مربوط به زیرساخت ها و ۱۰۱ میلیارد تومان مربوط حوزه کشاورزی، باغی، زراعی و ... بوده است.

مدیرکل مدیریت بحران لرستان با بیان اینکه بخشی از مغازه های خسارت دیده تجاری بیمه نیستند، گفت: باید تسهیلات مدنظر برای لرستان با توجه وضعیت اقتصادی مردم افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه یک میلیارد تومان از سوی مدیدیت بحران به لرستان اختصاص پیدا کرد، گفت: اما چهار میلیارد تومان بعدی هنوز تخصیص پیدا نکرده است.

مدیرکل مدیریت بحران لرستان تاکید کرد: این عدد و رقم ها دردی از لرستان دوا نمی کند و ضرورت دارد که استان به صورت ویژه دیده شود.

کد خبر 4535953

منبع: مهر

کلیدواژه: خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۷۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ فوتی و مصدوم بر اثر سیلاب در استان‌های جنوبی کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، حسین ظفری در گفتگو با شبکه خبر گفت: سازمان هواشناسی چند روز گذشته هشدار قرمز برای استان‌های جنوبی کشور صادر کرد.

­این مقام مسئول افزود: در دو روز گذشته، سازمان مدیریت بحران کشور تمام دستورالعمل ها، هشدار‌ها و آمادگی‌ها را به مسئولان مدیریت بحران استان‌های جنوبی از جمله بوشهر، هرمزگان، جنوب کرمان، فارس و سیستان و بلوچستان درخصوص وقوع سیلاب طی امروز و فردا اطلاع رسانی کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

­ظفری گفت: سازمان مدیریت بحران از استانداران و فرمانداران که مسئول ستاد بحران در منطقه خودشان هستند، درخواست کرد تا دستگاه‌های امدادی، انتظامی، کمک رسان، اورژانس و پشتیبانی تجهیزات را در حالت آماده باش قرار دهند.

­سخنگوی سازمان مدیریت بحران با اشاره به اینکه بارش‌ها از بامداد امروز در استان‌های جنوبی شروع شده است، افزود: این سامانه بارشی که از جنوب کشور وارد شده است بسیار قدرتمند بوده و براساس اخباری که دریافت کردیم روز گذشته در کشور عمان، ۱۲ نفر بر اثر این بارش‌ها و سیلاب جان باختند.

­ظفری به هموطنان توصیه کرد در این دو روز (سه شنبه و چهارشنبه) از توقف در حاشیه رودخانه‌ها و سد‌ها و دهانه پل‌ها و تردد به مناطق کوهستانی خودداری کنند.

­

دیگر خبرها

  • سیراب شدن کویر کرمان در بهار
  • خسارت ۵ هزار میلیاردی به بخش کشاورزی کنارک براثر بارندگی دو روز اخیر
  • وقوع سیلاب در کرمان خسارت جانی نداشت
  • خسارت بارندگی شدید به زیرساخت‌های سیستان و بلوچستان
  • سیل باعث تخلیه ۳ روستای جنوب استان کرمان شد
  • آماده‌باش مدیریت بحران در ۵ استان
  • فوت ۳ نفر به دلیل سیلاب در سیستان و بلوچستان
  • ۶ فوتی و مصدوم بر اثر سیلاب در استان‌های جنوبی کشور
  • آغاز بارش‌های باران در استان کرمان
  • تمهیدات استان یزد برای مقابله با سیلاب‌های احتمالی