Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، صبح امروز اعلام شد که جواد نکونام، بازیکن سابق استقلال تهران به دلیل اینکه باشگاه استقلال  در پرداخت مطالبات او کوتاهی کرده نتوانسته مجوز خروج از کشور را بگیرد و به نوعی ممنوع الخروج شده است.

 

در این رابطه هادی مباشری، معاون اجرایی باشگاه استقلال تهران به خبرنگار ما گفت: ایشان تمام مطالباتشان و حتی مالیات را دریافت کرده و ما نقدی در محل کمپی که آکادمی فوتبال ایشان وجود دارد، حضور یافتیم و کارت کشیدیم، مستند آن را هم به فدراسیون فوتبال و کمیته تعیین وضعیت داده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد: متاسفانه باید بگویم که ایشان دارند فرافکنی می‌کنند. باید بگویم که او اندازه سر سوزن هم استقلالی نیست چون اگر بود اینقدر مایه عذاب تیم نمی‌شد. او تنها کسی است که چوب لای چرخ استقلال می‌گذارد که این تیم نتواند در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند.

 

ایلنا

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: پیشکسوت استقلال استقلال جواد نکونام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۷۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال و نکونام در حالت انتظار؛ بازی انتقامی در راه است؟

آفتاب‌‌نیوز :

استقلال که تعطیلات نوروز را با برتری یک بر صفر در برابر هوادار و تداوم صدرنشینی آغاز کرد، برای ماندن در شرایط مسابقه در تدارک بازی‌های دوستانه است.

جواد نکونام و استقلال منتظر هستند، ملی پوشان به اردوی تیم برگردند. صالح حردانی، حسین حسینی، ابوالفضل جلالی و جلال الدین ماشاریپوف ۴ ملی پوش استقلال به حساب می‌آیند که با شروع فیفا دی، اردوی تیم را ترک کرده اند.

استقلال در بازی بعدی شنبه ۱۸ فروردین میزبان مس رفسنجان در استادیوم آزادی است و به طور حتم تلاش خواهد کرد، انتقام شکست در جام حذفی در برابر این تیم را بگیرد.

پیش بینی می‌شود بازی دوستانه استقلال هم برای شبیه سازی با مس رفسنجان روز شنبه در تهران برگزار شود؛ اگرچه هنوز مشخص نیست حریف تدارکاتی استقلال کدام تیم است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • خبر خوش برای استقلالی‌ها: مانع بزرگ برطرف شد!
  • خبر خوب برای جواد نکونام و استقلالی‌ها
  • مدعی‌ترین استقلالی، برای بازگشت به تیم ملی
  • گزارش تصویری از تمرین امروز استقلالی‌ها
  • دستیار نکونام در آستانه قهر و ترک ایران/ دلخوری شدید مربی استقلال از خطیر
  • نکونام و استقلالی‌ها در انتظار بازگشت 4 ستاره
  • اعتراض استقلالی ها به ارزش گذاری ۱.۸ هزار میلیارد تومانی ۵۱ ...
  • علی چینی: استقلال در جنگ نابرابر صدرنشین است!
  • صدای یک استقلالی هم بلند شد؛ این مدل بازی در شان تیم پرافتخار ما نیست
  • استقلال و نکونام در حالت انتظار؛ بازی انتقامی در راه است؟