Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد همتی عصر چهارشنبه در نشست فعالان و نخبگان حوزه آی‌تی و آی‌سی‌تی استان سمنان با حضور آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و علیرضا آشناگر استاندار سمنان به میزبانی سالن اجتماعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ضمن بیان اینکه اگر بگوییم آینده جهان وابسته به فناوری اطلاعات است حرف گزافی نگفتیم، ابراز داشت: بی تردید سرنوشت کشورها به این‌ تکنولوژی بستگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه در آینده نه‌چندان‌ دور، دولت‌ها به این سبک و سیاق فعالیت نخواهند کرد، اضافه کرد: دستگاه‌ها، نهادها و دولت با شرایطی ویژه و برگرفته از فناوری و علوم نوین ارائه خدمات خواهند داشت.

عضو خانه ملت ضمن بیان اینکه به‌جای مقابله و ایستادگی مقابل تکنولوژی، باید بر آن مسلط شده و از آن بهره‌مند شد، ابراز داشت: باید یاد بگیریم که در مقابل علم و تکنولوژی نباید ایستاد و بجای آن باید بدنبال راهکار بود.

همتی در ادامه تصریح کرد: تمرکز می‌بایست برروی اهدافی باشد که برای انقلاب تعریف شد و راه تحقق آن تسلط بر علم، تکنولوژی و فناوری است.

وی ضمن بیان اینکه با استفاده از تکنولوژی، می‌توان راه ایستادگی در مقابل کشورهای زورگو و سلطه طلب را فراگرفت، اضافه کرد: باید از نوآوری‌های جوانان و علم و دانش این قشر پر تلاش و پویا بهره‌مند شویم جوانان نیرویی مناسب و فرصتی مغتنم به منظور مقابله با دشمنان و بدخواهان هستند.

کد خبر 4535995

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد همتی نخبگان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۷۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با صدور حکمی، اکرم فداکار را به عنوان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد منصوب کرد.

در حکم انتصاب اکرم فداکار آمده است:

 بنا به پیشنهاد معاون محترم حقوقی امور دولت مجلس و استان‌ها و نظر به شایستگی تعهد تخصص و تجربیات ارزشمندتان به موجب این حکم سرکار عالی را به سمت مدیر کل ارتباطات و فناوری و اطلاعات استان یزد منصوب می‌نمایم.

از سرکار عالی انتظار می‌رود به عنوان نماینده ارشد وزیر در استان علاوه بر انجام امور محوله در چهارچوب شرح وظایف، ضمن هماهنگی ظرفیت‌های سایر واحد‌های استانی و منطقه‌ای این وزارتخانه و با هماهنگی و تعامل با استاندار محترم و سایر دستگاه‌های اجرایی استانی نسبت به تحقق موارد تعیین شده اهتمام لازم را به عمل آورید.

امیدوارم با اتکال به خداوند سبحان، رعایت اخلاق اسلامی، تقوای الهی، با روحیه جهادی در راستای خدمتگزاری به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهت تحقق اهداف "دولت مردمی، ایران قوی" موفق و موید باشید.

گفتنی است، اکرم فداکار پیش از انتصاب به عنوان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، عناوینی همچون مسئول مرکز راهبردی پیشرفت و عدالت استان، معاون اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، مسئول پیگیری‌های ویژه اقتصاد دانش بنیان در استان، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار و مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد را در کارنامه کاری خود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • انتصاب مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • معرفی مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • فراخوان حضور در دومین دوره کاری حرفه‌ای رایان
  • سرنوشت ما، کابوس شما؛ طرح موزاییکی هواداران اینتر در بازی مقابل میلان / عکس
  • «مراکز نوآوری» اولین حلقه زنجیره زیست بوم و فناوری/ رشد اقتصاد در گرو مسیر تکنولوژی است 
  • تلویزیون‌های جدید TCL چه مشخصاتی دارند؟
  • خروج هفته‌ای ۵ تا ۱۵ هزار دلار سرمایه از کشور برای تبلیغات ماهواره‌ای/ به تبلیغات ماهواره‌ای وابسته شدیم
  • روایت فاطمه غفاری از ساخت فیلم و سریال کمتر از یک سال
  • کشته شدن ۵۰ تروریست الشباب در سومالی
  • پنجره واحد خدمات هوشمند وزارت علوم جزء ۵ کشور برتر جهان