Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@23:16:20 GMT

۲ دانش‌آموز روستایی در تصادف سرویس مدرسه کشته شدند

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۵۷۹۷۵

۲ دانش‌آموز روستایی در تصادف سرویس مدرسه کشته شدند

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان خوزستان از تصادف مینی‌بوس حامل دانش‌آموزان روستای شهرستان امیدیه و فوت ۲ دانش‌آموز خبر داد. ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳ اجتماعی فرهنگیان و مدارس نظرات - اخبار اجتماعی -

بابک نوری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اعلام خبر حادثه تصادف سرویس دانش‌آموزان شهر امیدیه اظهار کرد: ظهر امروز مینی‌بوس حامل تعدادی از دانش‌آموزان دو روستای "عده عویس" و "خزینه علیا" در مسیر بازگرداندن دانش‌آموزان به منزل دچار سانحه می‌شود و متأسفانه دو نفر از دانش‌آموزان( یک دختر و یک پسر از پایه هفتم و هشتم) جان خود را از دست می‌دهند، همچنین 9 نفر نیز در حادثه زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سه نفر از دانش‌آموزان سانحه دیده برای پیگیری روند درمانی خود به بیمارستان گلستان اهواز اعزام می‌شوند و مابقی آنها در مراکز درمانی شهرستان امیدیه تحت درمان قرار می‌گیرند.

واژگونی سرویس مدرسه در کبودراهنگ؛ ‌‌6 دانش‌آموز ‌مصدوم شدندنیمی از خودروهای سرویس دانش‌آموزان تحت نظارت نیستندبررسی سرویس ناامن دانش آموزان؛ ده‌ها متولی بدون مسئولیت

انتهای پیام/

R1014132/P/S2,22/CT1 واژه های کاربردی مرتبط مدارس روستایی دانش‌آموزان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدارس روستایی دانش آموزان مدارس روستایی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۷۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی

به گزارش خبرگزاری مهر، نقی سیاهکالی مرادی در بازدید از آموزش عملی میدان تیر دانش آموزان استان قزوین در تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج) استان قزوین اظهار کرد: امسال در راستای بخش عملی درس آمادگی دفاعی بیش از ۱۰ هزار دانش آموز دختر و پسر استان در میدان تیر حضور پیدا خواهند کرد و آموزش نظامی خواهند دید.

وی افزود: این آمار ۶ هزار دانش آموز پسر است که آموزش خود را در میدان تیر تیپ ۸۲ سپاه استان خواهند دید و همچنین ۴ هزار دانش آموز دختر که در سالن‌های شبیه سازی سلاح آموزش خواهند دید.

این مسؤول تاکید کرد: در کنار آموزش نظامی با حضور مربیان مجرب، آموزش‌های اعتقادی و بصیرتی نیز برای دانش آموزان صورت می‌گیرد.

کد خبر 6088016

دیگر خبرها

  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی
  • ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • مصدومیت ۳ دانش آموز آملی براثر تصادف
  • پرداخت بدهی دو زندانی توسط دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • نجات معجزه آسای راننده نیسان از سانحه تصادف + فیلم
  • واکنش آموزش و پرورش گیلان در پی انتشار یک گزارش
  • تصادف در محور روستایی بوکان ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت