Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل نجار معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور صبح امروز (چهارشنبه ۱۷ بهمن ماه) در بازدید از مناطق سیل زده «خرم آباد» اظهار کرد: تسهیلات بلاعوض و ارزان قیمت به آسیب دیدگان سیلاب اخیر در لرستان پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دستورالعمل‌هایی برای مردمی که در سیلاب خساراتی به منازل آن‌ها وارد شده است، وجود دارد، افزود: در صورتی که منازل آن‌ها نیاز به تعمیر داشته باشد، مبلغی به عنوان تسهیلات ارزان قیمت و مبلغ بلاعوض دیگری اعطا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور تصریح کرد: اگر منازلی نیاز به بازسازی داشته باشند، تسهیلات بیشتری به آن‌ها تعلق می‌گیرد که در شهر حدود ۵۰۰ میلیون ریال خواهد بود.

نجار با توضیح اینکه برای رسیدگی به دلایل وقوع این حادثه جلسه مشترک شورای هماهنگی مدیریت بحران و شورای مسکن در محل استانداری برگزار می‌شود، تصریح کرد: بررسی عوامل قابل کنترل که نقش تشدید کننده در وقوع سیل و ایجاد خسارت داشته‌اند و همچنین ارائه راهکار‌های لازم برای پیشگیری از وقوع حوادث یا کاهش آثار آن‌ها در آینده، به بحث و تبادل نظر گذاشته خواهد شد.

انتهای پیام/

بازسازی منازل خسارت دیده در پی وقوع سیل در استان لرستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت بحران سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۸۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات ستاد بحران سراوان برای مقابله با سیلاب احتمالی اتخاذ شد

 سعید تجلیلی فرماندار سراوان  با اشاره به برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران استان به ریاست استاندار بیان کرد: جلسه ستاد مدیریت بحران نیز در شهرستان برگزار و پیش‌بینی و تمهیدات لازم صورت گرفت و وظایف مربوطه به ادارات ابلاغ شده است.

وی افزود: ماشین‌آلات سنگین از طریق بخش خصوصی برای امدادرسانی تأمین شده و از مسیل‌ها و مسیر آب بازدید به‌عمل‌آمده است.

فرماندار سراوان ادامه داد: در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان مباحثی پیرامون سد شمس‌آباد، سد گشت و بم پشت مطرح شد؛ نگرانی دراین‌خصوص وجود داشت؛ اما رئیس اداره امور آب شهرستان این اطمینان را داد که مشکلی در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

تجلیلی تصریح کرد: در حال حاضر آب از دریچه‌های سد در حال تخلیه و مقداری نیز در حال سرریز است و مشکل و نگرانی خاصی در این زمینه وجود ندارد و اوضاع مدیریت خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۹۰ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در لرستان 
  • خسارت ۱۸ هزار میلیاردی سیل به زیرساخت‌های بلوچستان
  • تکلیف مدیریت شهری در مشهد ایجاد زائرسرا‌های ارزان قیمت است
  • نمره قبولی مدیریت بحران سیل
  • ۷۳ تیم عملیاتی آبفا در مناطق سیل‌زده وارد عمل شده‌اند
  • افزایش شمار جان‌باختگان سیل در افغانستان به بیش از ۷۰ نفر
  • نجات ۷۰ سرنشین ۳ اتوبوس گرفتار سیلاب
  • وقوع سیلاب در کرمان خسارت جانی نداشت
  • تمهیدات ستاد بحران سراوان برای مقابله با سیلاب احتمالی اتخاذ شد
  • ستاد مدیریت بحران سیب و سوران تشکیل جلسه داد