Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@09:52:29 GMT

ساختمان تملیکی پزشکی قانونی نیکشهر افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۵۸۵۹۵

ساختمان تملیکی پزشکی قانونی نیکشهر افتتاح شد

دکتر رضا عبدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این ساختمان با مساحت هزار مترمربع و زیربنای 150 مترمربع با حضور مسئولان قضایی و اجرایی نیکشهر راه اندازی شد.
وی گفت: ساختمان تملیکی پزشکی قانونی نیکشهر با اعتباری بالغ بر 450 میلیون تومان به بهره برداری رسیده است.
مدیر کل پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان هدف از اجرای این طرح را ارائه خدمات قضایی عنوان کرد و افزود: از جمله خدمات ارائه شده در این مرکز معاینات بالینی، تعیین درصد نقص عضو و از کارافتادگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: این مرکز از طریق شبکه اتوماسیون به قوه قضاییه وصل می شود.
9923 **6081
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیستان و بلوچستان قوه قضاییه ساختمان نیکشهر قانونی جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۸۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قانونی دیوان محاسبات اردبیل با تضییع کنندگان بیت المال

عقیل شکری گفت: مدیران کل ادارات میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، زندا‌ن‌ها اقدامات تامینی و تربیتی، آموزش فنی و حرفه‌ای و شیلات استان اردبیل در دیدار‌های جداگانه با مدیرکل دیوان محاسبات در سال جدید ضمن ارائه گزارشاتی از عملکرد دستگاه‌های تابعه و ارائه برنامه‌های سال جدید، خواستار حمایت‌ها و ارائه مشاوره‌های قانونی این نهاد نظارتی در استان شدند.

او در این دیدار‌ها با اشاره به جایگاه والای قانونی این مجموعه به عنوان بازوی نظارتی مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: دیوان محاسبات همواره حامی دستگاه‌ها و مدیرانی است که در چهارچوب قانون برای خدمت رسانی به مردم در تلاش هستند.

مدیرکل دیوان محاسبات استان اردبیل افزود: این نهاد نظارتی مصمم است با ترک فعل مدیران و کارشناسان و تصمیمات نادرستی که منجر به تضییع بیت المال در استان شود، برخورد قانونی لازم را از طریق معرفی متخلفین به دادسرای دیوان محاسبات کشور، داشته باشد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۰ درصدی فوتی ناشی از حوادث کار در مازندران
  • افزایش ۲۰ درصدی فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال ۱۴۰۲
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در گرمسار افتتاح شد
  • برخورد قانونی دیوان محاسبات اردبیل با تضییع کنندگان بیت المال
  • افتتاح بخش آی.سی.یو و سی.آرم بیمارستان طالقانی تبریز
  • افتتاح مرکز تصویربرداری پزشکی غرب فارس در کازرون
  • چرا مالباختگان سرقت‌های خرد تمایلی به پیگیری قضایی ندارند؟
  • پلیس: فوت بدلیل بی‌حجابی در ساختمان وزرا کذب است
  • سه طرح هادی در شیروان افتتاح شد
  • اهدای ۲ قطعه زمین به متراژ ۶ هزار مترمربع برای اجرای برنامه‌های دانشگاه آزاد بوشهر