Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سردشت، همزمان با دهه مبارک فجر و با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سردشت، مسئول فرهنگی اجتماعی و فرمانده حوزه ربط، از روحانیون شهر ربط، دیدار چهره به چهره به عمل آمد و در خصوص مسائل و مشکلات روستا با آنها بحث و تبادل نظر شد.

حجت الاسلام عبدالی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سردشت در این دیدارها ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، بر لزوم حضور شکوهمند مردم ایران در ۲۲ بهمن،وحدت و یکپارچگی مسلمانان تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استکبار با تفرقه افکنی بین شیعه و سنی، امنیت رژیم غاصب صهیونیستی را تامین می کند.

انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۸۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان با پاسداران

 به گزارش خبرگزاری صداو سیمای استان لرستان ؛به مناسبت دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (ره)نماینده ولی فقیه و جمعی از روحانیون استان با فرمانده و کارکنان سپاه حضرت ابالفضل (ع) استان دیدار کردند.
نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم،از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نیروی مردمی و همیشه در صحنه نام برد و گفت:روزی پاسداری از انقلاب اسلامی،حضور در صحنه های خدماتی،عمرانی و سازندگی و حضور در جبهه مقابله با تهاجم فرهنگی است .
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی  با بیان اینکه انقلاب در حال حرکت و جوشش است، افزود:همه نیروهای وفادار به نظام و انقلاب را به حفظ وحدت و همدلی فراخواند.
 حجت الاسلام والمسلمین درویشی نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع)استان هم گفت:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یکی از قدرتمندترین نیروهای نظامی دنیا است.
سردار باقری فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل استان هم تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را حاصل تفکر حضرت امام (ره) عنوان کرد و گفت:وجود سپاه درعملیات وعده صادق چنان سیلی به دشمنان وارد کرده که تا سالها این سیلی ماندگار است. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • معرفی سرپرست جدید نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور همدان
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • سپاه، نهادی مردمی و مرتبط با مردم است
  • سوزان ساراندون در جمع حامیان فلسطین در نیویورک
  • سپاه در عملیات وعده صادق از تسلیحات دهه ۸۰ استفاده کرد
  • دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان با پاسداران
  • انعکاس راهپیمایی حمایت از عملیات وعده صادق از شبکه آذربایجان غربی
  • مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه: عملیات وعده صادق با فناوری دهه ۸۰ صورت گرفت؛ هنوز از تسلحیات دهه ۹۰ استفاده نکردیم