Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شروع به کار ۴۰ هزار پروژه زود بازده در ایام الله دهه فجر امسال در سطح کشور خبر داد. ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار محمد علی جعفری ظهر امروز در حاشیه افتتاح طرح مردمی 2100 واحدی پرورش دام سبک و سنگین‌ کشوری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: علاوه بر پروژه‌های بسیار زیادی که توسط بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه در کشور انجام و افتتاح شده، در ایام الله دهه فجر امسال حدود 40 هزار پروژه عمرانی زود‌بازده نیز شروع به کار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امیدواریم این 40 هزار پروژه بین 4 تا 6 ماه آینده به نتیجه برسد تا مردم محروم و روستا‌نشین بتوانند از آن‌ها بهره‌مند شوند که در همین راستا طرح 2100 واحدی 15 راسی گوساله با هدف اصلی  تامین زنجیره غذایی کشور در چند استان محروم کشور اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه این طرح به تامین گوشت مورد نیاز کشور و اشتغالزایی برای روستائیان کمک خواهد کرد، گفت: در حال حاضر 120 هزار تن گوشت از کشورهای دیگر به کشور وارد می‌شود که می‌توان به جای آن گوساله کوچک وارد کرد تا علاوه بر اشتغالزایی برای روستائیان در یک بازه زمانی در بحث تولید گوشت در کشور خودکفا شویم.

حضور فرمانده سپاه در زاهدان به روایت تصویرطرح 2100 واحدی پرورش دام سبک و سنگین در سیستان و بلوچستان توسط سپاه افتتاح شدفرمانده‌‌کل سپاه: تلاش سپاه اشتغال‌زایی در مناطق محروم است/ می‌توانیم در تولید گوشت خودکفا شوی

به گفته فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی زنجیره تامین دام، گرفتن وام اولیه برای سرمایه‌گذاری به مبلغ 80 میلیون و سایر خدمات از سوی مرکز حامی وابسته به بنیاد تعاون سپاه حمایت می‌شود که مردم می‌توانند با کمک بسیج سازندگی سپاه از این طرح استفاده کنند.

سرلشکر جعفری خاطرنشان کرد: افراد محروم و روستانشینان بدون هیچ سرمایه‌گذاری و تنها با آماده‌سازی محل نگهداری گوساله‌ها و با تمرکز بر روی نگهداری آن‌ها می‌توانند بعد از 9 ماه که دام‌ها به وزن قابل کشتار رسیدند با تقبل پرداخت اقساط وام از 15 رأس دام 13 رأس را تحویل بگیرند و با توجه به اینکه  مرکز حامی برای تأمین علوفه و حمل‌ونقل و... هزینه کرده  دو رأس دام به این مرکز تعلق می‌گیرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: چنانچه روستائیان نتوانند ضمانت‌ها را به‌عهده گیرد می‌توانند برای چند ماهی که برای این دام‌ها زحمت کشیده‌اند ماهیانه حقوقی بین یک تا 2 میلیون دریافت کنند.

وی گفت: با الگوگیری‌هایی که از کشورهای دیگر گرفته شده این طرح در کشور در حال اجراست که امیدواریم با همیاری بسیج سازندگی و مرکز حامی بتوانیم این کار را در کشور رواج دهیم تا در بحث گوشت خودکفا شویم.

انتهای پیام/ش

R7843/P/S6,65/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۸۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش

به گزارش همشهری‌آنلاین، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت و هم افزایی ارتش و سپاه و وزارت دفاع عنوان کرد.

فرمانده کل ارتش افزود: این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم افزایی ارتش و وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

امیر سرلشکر موسوی با شکرگزاری به درگاه احدیت و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و هم‍افزا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاورمردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان عزیز نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و خانواده محترم فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می‍‌ کنم.

وی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

امیر سرلشکر موسوی، همچنین از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسئلت کرد.

کد خبر 847127 منبع: ایسنا برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه دفاع - ارتش جمهوری اسلامی عبدالرحیم موسوی

دیگر خبرها

  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • آغاز عملیات تکمیل مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور
  • حمایت سرلشگر سپاه از طرح حجاب و تذکر رهبری: اصل ماموریت که زیر سوال نمی‌رود | با مامور خاطی برخورد شد | صوت
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد