Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@09:02:28 GMT

معلم خاطی در مشگین‌شهر روانه زندان شد

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۵۹۲۹۷

معلم خاطی در مشگین‌شهر روانه زندان شد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، طاهر رسولی، دادستان عمومی و انقلاب مشگین‌شهر بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در مشگین‌شهر اظهار داشت: بعد از تکمیل تحقیقات، اتهام معلم دبستان روستای نولی بلاغ دایر بر ضرب عمدی محرز شد و مشارالیه یوم جاری با قرار قانونی به زندان معرفی شد و با توجه به وضعیت پیش آمده مراتب جایگزینی معلم متخلف به رئیس آموزش و پرورش شهر رضی اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسولی افزود: تقریبا ۲۵ روز پیش پدر آیناز حاتمیان از کوبیده شدن سر دختر خود توسط معلم مدرسه به دیوار کلاس شکایت کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مشگین‌شهر بیان کرد: دادستانی حسب وظیفه‌ی ذاتی خود تحقیقات قانونی را شروع کرد و در ابتدا متهم داشتن سابقه‌ی بیماری محصل را پیش کشیدند، اما با التفات به تحقیقات جامع دادستانی، مشخص شد متاسفانه استخوان پیشانی آیناز در اثر ضربه‌ی وارده در حد هاشمه شکسته و منجر به تورم پیشانی و چشم شده است.

رسولی بیان کرد: با توجه به این که رئیس دادگستری کل استان بار‌ها تاکید کرده که برای دستگاه قضایی دفاع از حقوق افراد از اولویت بوده به همین دلیل در این راستا با هیچ کس به هیچ وجه مماشات نخواهد شد.

انتهای پیام/ح

معلم متخلف روانه زندان شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زندان مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۹۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ زندانی آذربایجان غربی از ارفاقات قانونی بهره‌مند شدند

رئیس دادگستری آذربایجان غربی گفت: در شورای طبقه‌بندی زندانیان با ۱۸ درخواست شامل ۴ پابند الکترونیک، ۷ آزادی مشروط و ۴ تعلیق مجازات و ۳ مرخصی موافقت شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، دومین جلسه شورای طبقه بندی زندان ارومیه با حضور عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و تعدادی از معاونین قضایی در محل زندان ارومیه تشکیل شد.

عتباتی رئیس کل دادگستری استان در این جلسه گفت: شورای طبقه بندی زندان برای بهره مندی زندانیان از ارفاقات قانونی ایجاد شده و تلاش مسئولین قضایی و زندان فراهم کردن شرایط برای زندانیانی است که توانایی بهره‌مندی از ارفاقات و تاسیسات قانون را دارند.

در این جلسه تعداد 45 درخواست طرح شد و با بررسی و تصمیم اعضای شورا با 18 درخواست که شامل 4 پابند الکترونیک، 7 آزادی مشروط و 4 تعلیق مجازات و 3 مرخصی موافقت شد.

گفتنی است در پایان جلسه عتباتی رئیس کل دادگستری استان و مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی از بند جوانان زندان مرکزی ارومیه بازدید کردند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • چرا روسای جمهور آمریکا به جنگ علاقه دارند؟ / گذشته و حال مافیای موتورسوار ژاپن / آزمایش زندان استنفورد / چرا بیت المقدس اهمیت دارد؟
  • افتتاح دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت های ارتوپدی در پارک فناوری پردیس
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان
  • دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت‌های ارتوپدی افتتاح شد
  • رهایی یک محکوم به قصاص نفس در آمل
  • نایب رئیس سابق فدراسیون با حکم 10 ساله زندانی شد
  • آزادی قاتل سریالی معتادان پـس از ۲۸ سال زنــدان
  • اهدای ۵۰ هکتار از اراضی میرکندی مشگین شهر به موکب حضرت معصومه
  • ۱۸ زندانی آذربایجان غربی از ارفاقات قانونی بهره‌مند شدند
  • جشن گلریزان خیران فریدنی برای آزادی زندانیان