Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-28@11:50:57 GMT

(تصاویر) تصادف شدید نیسان با سمند در بزرگراه آزادگان

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۵۹۴۶۲

ساعت ۱۳:۲۱ دیروز تصادف شدید یک دستگاه نیسان‌وانت یخچال‌دار با سمند در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان، نرسیده به بزرگراه امام علی (ع) باعث مصدومیت هر دو راننده شد.

به گزارش آتش نشانی، هر دو راننده مرد حدودا ۳۵ ساله بودند که بر اثر این تصادف به شدت مجروح و در داخل خودروهایشان گرفتار شدند. شدت تصادف به حدی بود که قسمت عقب سمند، تا نیمی از این وسیله نقلیه متلاشی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آتش نشانان مصدومین گرفتار را از لابلای آهن پاره‌های خودرو‌های تصادفی خارج کرده و جهت انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند.  

منبع: فرارو

کلیدواژه: تصادف نیسان سمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۹۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مسیر اچ‌سی‌کراس راننده پراید را به کام مرگ کشاند

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از برخورد شدید سواری اچ سی کراس با سواری پراید در محدوده بزرگراه همت و فوت راننده پراید در این حادثه در ساعت ۱:۴۵ بامداد امروز خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سرهنگ رابعه جوانبخت رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب اظهار کرد: مقارن ساعت 1:45 بامداد امروز یکدستگاه سواری اچ سی کراس در مسیر همت به شرق قبل ورودی مدرس که در حال تردد بوده با یک‌دستگاه سواری پراید به شدت تصادف می‌کند، که پس  از  این برخورد سواری  پراید از  مسیر  خارج و پس  از  عبور  از  جداول  حاشیه ای  راه با تیر برق  برخورد می‌کند.

وی افزود: در این حادثه متاسفانه راننده حدودا 30 ساله مرد به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و سرنشین خانم پراید نیز مصدوم می‌شود که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل می شود.

سرهنگ جوانبخت گفت: تیم کارشناسی پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور تهران بزرگ بلافاصله و پس از دریافت این گزارش، در موقعیت حادثه حضور یافت و ضمن ایمن سازی محدوده تصادف به منظور جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند که مشخص شد علت این حادثه تغییر مسیر ناگهانی از سوی راننده اچ سی کراس بوده است.

کاهش 10 درصدی مصدومان تصادفات نوروز

رئیس اداره پلیس راهور فاتب گفت: رانندگان در هنگام رانندگی از تغییر مسیرهای ناگهانی جدا خودداری کرده و برای اطلاع دیگر رانندگان حتما از چراغ راهنما استفاده کنند. همچنین در ایام خلوتی معابر و مخصوصا تاریکی هوا و شبها با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سرعت مطمئنه همان سرعتی است که در صورت وقوع هرگونه حادثه بتوانند وسیله نقلیه خود را کنترل کنند تا از وقوع حوادث و تصادفات جلوگیری شود و همچنین رانندگان وسایل نقلیه سنگین از توقف و پارک در سطح معابر شهری جدا خودداری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خواب آلودگی راننده عامل تصادف مرگبار جاده جندق - معلمان
  • تصادف مرگبار پژو پارس با تریلر در تهران
  • برخورد یک دستگاه خودرو پرشیا با تریلر تصادف مرگبار را رقم زد
  • فوت مرد میانسال در تصادف پرشیا و تریلر در تهران + عکس
  • جان‌ باختن راننده پرشیا در بزرگراه امام علی (ع) + تصاویر
  • افزایش احتمال وقوع تصادف در معابر خلوت تهران
  • تصادف مرگبار در بزرگراه همت
  • تغییر مسیر اچ‌سی‌کراس راننده پراید را به کام مرگ کشاند
  • عکس| حادثه برای راننده نیسان بر اثر وزش باد شدید!
  • مه شدید در بزرگراه‌های شمالی تهران (فیلم)