Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، شورای فرماندهی و فرماندهان گردان های تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) و جمعی از روحانیون بسیجی مدافع حرم با آیت الله یزدی رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کردند.

آیت الله یزدی در این دیدار با اشاره به 40 سالگی انقلاب اسلامی ایران و  اقدامات براندازانه آمریکا، اسرائیل و دیگر اذنابشان در طول این چهل سال، اظهار داشت: دشمن به دلیل پیشرفت کشور در این 40 سال در تمام حوزه ها به خصوص مسائل دفاعی از فکر براندازی نظام دست کشید در حالی که قبلا تصور می کرد با کمک منافقین می توانند این نظام را سرنگون کند اما دید روز به روز نظام اسلامی پیشرفته تر و مقاوم تر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاد حوزه علمیه قم افزود: ما معقتدیم ولایت فقیه اطلاق دارد و معنای آن این است که آن اختیاراتی که امام معصوم(ع)دارد فقیهی هم که جانشین او است، آن اختیار را دارد. چون او را ولیّ مطلق می دانیم و در بازنگری قانون اساسی این کلمه مطلق اضافه شده، یعنی در واگذاری شئون امام معصوم(ع) به فقیه وقت،  هیچ گونه محدودیتی نیست.

وی خاطرنشان کرد: خدای متعال فقیهی مانند امام راحل را مأمور کرد و ایشان به وظیفه عمل کرد و من اخیرا سندی دیدم که در آن آمده بود  که امام فرموده بودند من با تک تک علماء صحبت کردم که درایران زمینه برای برپایی حکومت اسلامی آماده است ،اقدام کنید من هم کمک می کنم ؛ اما چون کسی نیامد امام خودشان از عراق هجرت کردند   فرودگاه  به فرودگاه رفتند و به وظیفه خود عمل کردند تا انقلاب پیروز شد .

آیت الله یزدی با اشاره به حضور روحانیون برای دفاع از حرم آل الله عنوان کرد: آن روحانی  که روزی لباس ارتشی می پوشد از دین دفاع می کند، این گونه جهاد بالاترین ارزش را دارد؛ بدانید حضور در این منطقه دفاع از اسلام و ولایت است و همچنان که رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر اینجا دفاع نمی کردید باید در شهر های ایران درمقابل دشمنان خدا دفاع می کردید .

آیت الله یزدی در پایان با اشاره به دفاع جانانه حضرت زینب(س) و فرزندانش از ولایت و نقش حضرت زینب در حماسه عاشورا در زنده نگه داشتن این نهضت اظهار داشت: مدافعان حرم باید افتخار کنند که برای دفاع از حرم زینبی می روند که روزی خود مدافع ولایت و اسلام بوده است.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین عزت الله معتمد فرمانده تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) گزارشی از وضعیت و اقدامات تیپ 83 و گردان های 20 گانه این تیپ ارائه کرد.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۹۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۴ شاعر یزدی در دیدار رمضانی شاعران با رهبرمعظم انقلاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، دیدار شاعران با رهبر معظم انقلاب، هر ساله در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) صورت می‌گیرد. در این دیدار پس از اقامه نماز و افطار، تعدادی از شعرای حاضر در جلسه شعرخوانی دارند. استاد زکریا اخلاقی، سید صادق آتشی، فاطمه موحدی فر و زهرا غلامزاده مهرآبادی؛ ۴ شاعر یزدی بودند که در دیدار امسال رهبر معظم انقلاب با شعرا حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • حذف کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق
  • دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف
  • روحانیون و ائمه جماعات ورامین با آیت الله محمودی نماینده ولی فقیه دیدار کردند
  • مسئولان با برنامه‌ریزی و عملکرد خود ولایت مداری مردم را حفظ کنند
  • مسئولان با برنامه‌ریزی و عملکرد خود ولایت‌مداری مردم را حفظ کنند
  • روایت روحانی از جلسه با فرماندهان سپاه در سال ۹۶
  • حسن روحانی : جلسه با فرماندهان سپاه برای صلح و صفا بود
  • روحانی: رهبری موافق وزارت ظریف بودند /جلسه با فرماندهان سپاه برای صلح و صفا بود /سردار سلیمانی درخواست کرد وزیر دفاع سپاهی باشد
  • حضور ۴ شاعر یزدی در دیدار رمضانی شاعران با رهبرمعظم انقلاب
  • دیدار نوروزی مسئولان اجرای استان با امام جمعه اردبیل