Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناراحتی بازیکن پارس جنوبی جم از شرایط مالی این تیم.

طرفداری- میثم نقی‌زاده درباره مشکلات مالی پارس جنوبی و لغو سفر این تیم به تهران گفت:

ما به دلیل مشکل نداشتن زمین تمرین در جم، معمولاً تمرینات را در تهران انجام می‌دهیم. دیروز هم قرار بود ساعت 9 به تهران بیاییم که سفرمان لغو شد و به ما گفتند که شاید بعد‌ازظهر به تهران برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق باعث شد تا دوباره به خوابگاه برگردیم، ولی در نهایت مشکل حل شد. این شرایط برای ما اصلاً خوب نیست و خواهش ما از مسئولان این است که مشکلات را برطرف کنند. اگر هم قرار است در جم بمانیم، باید مشکل زمین تمرین ما برطرف شود.

به گزارش تسنیم، وی در ادامه افزود:

همه می‌دانند که قراردادهای ما میلیاردی نیست و همه قراردادها معمولی است. با وجود مشکلاتی هم که ایجاد شد تا الان نتایج خوبی گرفتیم، ولی مسئولان هم باید به فکر تیم باشند. وقتی مشکلات مالی باشد طبیعتاً تمرکز بازیکنان و حتی کادر فنی هم به‌هم می‌ریزد. ما پتانسیل فنی بالایی داریم و امیدواریم مشکلات مالی‌مان برطرف شود و نتایج بهتری کسب کنیم.

هافبک تیم فوتبال پارس جنوبی جم با اشاره به تساوی خانگی تیمش برابر فولاد خوزستان تصریح کرد:

ما بازی خوبی انجام دادیم و حتی آقای قطبی هم گفت که پارس جنوبی تیم قدرتمندی است. ما چند موقعیت خوب را از دست دادیم و می‌توانستیم فولاد را شکست بدهیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۹۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال بوشهری‌ها در پارس‌جنوبی به ۴۲ درصد رسید

ایسنا/بوشهر مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: اشتغال نیروهای بومی استان بوشهر درپارس جنوبی به ۴۲ درصد رسید.

سخاوت اسدی با اعلام این خبر افزود: تعداد نیروهای این منطقه ویژه در زمینه استخدامی ۵۹ هزار نفر می باشند که ۴۱.۸ درصد آن بومی استان بوشهر هستند.

وی اضافه کرد: سال گذشته ۲ هزار و ۴۰۰ نفر از نیروهای بومی استان بوشهر در صنایع پارس جنوبی استخدام شدند که این تعداد به غیر از نیروهای کارگری به کار گرفته در این صنایع است.

به گفته وی، یکی از برنامه‌های مهم این سازمان توجه به اشتغال نیروهای بومی است که در قالب یک آزمون و برای جذب ۸۵۸ نفر در مجتمع گاز پارس جنوبی، ۳۲۲ نفر استخدام و ۵۳۶ نفر دیگر امسال با برگزاری آزمون استخدامی جذب می شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خدمات مالی ۴۰۰ میلیاردی به دانش‌بنیان‌های اقتصاد دیجیتال
  • ۱۴ فروردین‌ماه؛ دیدار نوروزی وزیر نفت با کارکنان صنعت نفت
  • تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی آبسال در تهران و حومه
  • اشتغال بوشهری‌ها در پارس‌جنوبی به ۴۲ درصد رسید
  • رفع مشکل آب آشامیدنی شهر اردکان
  • اختلال ارتباطی در مناطق سیلابی جنوب کشور برطرف شد
  • وضعیت عادی بیشتر شهرهای خوزستان پس از آبگرفتگی/ رفع مشکلات آب و برق
  • ۱۱۸ ماه کار کنید پژو پارس بخرید؛ خودروی جنجالی در آستانه میلیاردی شدن
  • مخبر: دولت تمام توان خود را برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی جامعه و معیشت مردم بکار می‌گیرد
  • مشکل فروش پوشاک تولید داخل را در بازار کشور برطرف کنید