Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@19:43:45 GMT

مشکلات مالی تیم پارس جنوبی جم عذاب آور است

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۶۰۱۱۲

مشکلات مالی تیم پارس جنوبی جم عذاب آور است

به گزارش ایرنا، بهرام رضائیان روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این شرایط به جز جذب حامی راهی برای درآمد زایی نیست اما حامی به عنوان یک بنگاه اقتصادی در گام نخست شرایط خود را می‌بیند و در صورت داشتن شرایط مناسب به پارس جنوبی کمک می کند.
وی بیان کرد: با توجه به قانونی که درباره تیم های نفتی فوتبال وجود دارد دولت نمی تواند به تیم پارس جنوبی جم کمک مالی داشته باشد در همین راستا از شرکت‌های خصوصی انتظار حمایت داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رضائیان تاکید کرد: برای حمایت از تیم فوتبال پارس جنوبی جم باید از ظرفیت‌های موجود در منطقه استفاده شود.
وی یادآور شد: شرکت‌هایی تا کنون به تیم کمک داشتند که قدردان حمایت آنها هستیم زیرا این کمک‌ها به محیط پیرامونی و شهرک‌ های مستقر در منطقه هم می ‌رسد.
رضائیان یادآور شد: در زمان حاضر 407 نفر در تیم‌های پایه فعالیت می ‌کنند که این اشتغالزایی خوبی برای باشگاه به حساب می آید.
وی در واکنش به خبر جدا شدن تارتار از سمت سرمربی گری تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: لغو پرواز بازیکنان این تیم به تهران باعث ناراحتی سرمربی و سرپرست تیم شد ولی آنها همچنان در کنار تیم هستند.
رضائیان ادامه داد: تیم پارس جنوبی جم یک تیم بی‌حاشیه است که با بهره گیری از بازیکنان خوب، باکیفیت و کادرفنی بادانش تاکنون نتیجه های خوبی در لیگ برتر کسب کرده است.
تیم فوتبال پارس جنوبی جم اکنون با 20 امتیاز در رده ششم لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد و در هفته هفدهم رقابت ها 23 بهمن به مصاف نفت مسجد سلیمان می رود.
7212/6047/6045
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 پارس جنوبی درآمد سرپرست تیم لیگ برتر فوتبال کشور مسجد جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۰۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید پژو پارس اعلام شد

بر اساس آخرین بخشنامه اعلامی شرکت ایران خودرو، قیمت جدید خودرو پژو پارس با موتور XU7P ویژه فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳ اطلاع رسانی شد.

قیمت اسفندماه ۱۴۰۲ این محصول ۲۹۴ میلیون و ۱۳۳ هزار تومان بود که با دریافت مجوز قیمت جدید این خودرو ۴۴۵ میلیون و ۷۴۲ هزار و ۳۰۰ تومان تعیین شده است.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • سقوط تاریخی ویتسه آرنهم به دلیل ارتباط با رومن آبراموویچ
  • سرپرست استقلال: مشکل تیم ما مالی است
  • خداوند در عذاب‌های جهنم چقدر تخفیف می‌دهد؟!
  • عذاب وجدان حکم قصاص را متوقف کرد
  • عذاب وجدان حکم قصاص را متوقف کرد| قسامه چیست و چطور با ۵۰ قسم یک نفر قصاص می شود؟
  • دنیا، راه ورود به بهشت و بهره‌مندی از لذات آن است
  • فلاحت‌زاده: شمس‌آذر در خانه با انگیزه و زهردار نشان داده/ بسیاری از افراد باشگاه استقلال فوتبالی نیستند
  • قیمت جدید پژو پارس اعلام شد
  • ۱۵۱۸گازگرفتگی سگ در کهگیلویه و بویراحمد گزارش شد/کودک۹ساله در کما
  • واکنش اسبقیان به ادعای وزیر اقتصاد در مورد مسائل مالی فدراسیون فوتبال+فیلم