Web Analytics Made Easy - Statcounter

جرج لیکنز، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز می گوید خیلی‌ها می‌گفتند بازی دادن به ملی پوشان ریسک است.

طرفداری - جرج لیکنز پس از پیروزی 3 بر 0 تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان گفت:

اولین بازی ما پس از مدت طولانی بود که به پیروزی 3 بر صفر دست یافتیم. این نتیجه یک پیروزی خوب برای ما محسوب می‌شود. همانطور که می‌دانید بازیکنان ملی‌پوش‌مان تازه به تیم اضافه شدند و خیلی‌ها می‌گفتند بازی دادن به آنها ریسک است، اما دوست داشتم از آنها استفاده کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از تسنیم، وی ادامه داد:

تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشتیم و به همین خاطر در ابتدای بازی شرایط خوبی نداشتیم، اما رفته رفته شرایط‌مان بهتر شد. حریف هم سازماندهی دفاعی خیلی خوبی داشت. خیلی مهم بود که بازیکنان ما تمرکز خود را حفظ کرده و احساسی بازی نکنند تا مواردی را که از آنها می‌خواهیم، در طول مسابقه انجام دهند. نکته خیلی مهم این بود که گلی نخوردیم.

سرمربی تراکتورسازی با بیان اینکه زدن سه گل برای تیمش فوق‌العاده بود، تصریح کرد:

بین دو نیمه در صحبت‌هایی که با بازیکنان داشتم، آنها را وادار کردم که جلو بیایند. سه گل به حریف زدیم و موقعیت‌های دیگری هم داشتیم.

لیکنز درخصوص اکبر ایمانی گفت:

طبیعی بود تا ایمانی بخواهد خودش را پیدا کند، به زمان نیاز داشت و دیدیم که هرچقدر از زمان بازی سپری شد، عملکرد بهتری داشت. خیلی خوشحالم که امروز مصدومی نداشتیم و حالا باید برای بازی با نساجی آماده شویم. روز شنبه به قائمشهر می‌رویم. فوتبال همین است و با برتری مقابل نفت، باید برای بازی بعدی آماده شویم. خیلی خوشحالم بازیکنانم امروز بازی را کنترل کردند و کار اضافی انجام ندادند.

وی با ابراز رضایت از عملکرد تیم داوری این مسابقه خاطرنشان کرد:

هر 6 داور بازی، به خصوص داور وسط عملکرد خوبی داشت. همانطور که می‌دانید، یکشنبه بازی خیلی سختی مقابل نساجی داریم. باید روی چمن مصنوعی بازی کنیم و می‌دانیم نساجی هواداران بسیار خوبی دارد. این کار را برای ما سخت می‌کند. حریف تغییراتی در کادر فنی خود ایجاد کرده و مجید جلالی در نیم‌فصل سرمربی نساجی شده است. از هوادارانی که امروز از ما حمایت کردند، تشکر می‌کنم. واقعاً فوق‌العاده بود.

سرمربی تراکتورسازی با اشاره دوباره به تمرینات سخت اعضای این تیم در تعطیلات نیم‌فصل اظهار داشت:

باید آنالیزی از تیم‌های حریف داشته باشیم. گاهی اوقات ضربات ایستگاهی مهم هستند و ما امروز یک متخصص ضربات ایستگاهی داشتیم که به ما کمک کرد. خیلی خوشحالم هواداران از تیم حمایت کردند و به بازیکنان، کادر فنی و مجموعه تیم اعتماد به نفس دادند تا در ادامه عملکرد بهتری داشته باشیم و رفته رفته به بهترین نتیجه دست پیدا کنیم.

«پیروزی 3 بر 0 برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، نتیجه خوبی است، اما هنوز اول کار هستیم و این کارمان را در بازی‌های آینده سخت می‌کند.»، لیکنز ضمن بیان این جمله گفت:

باید تمرینات بیشتری در هفته‌های آینده انجام دهیم. محرومیت ساسان انصاری هم برای بازی بعدی به اتمام می‌رسد و می‌تواند برای ما بازی کند.  خیلی خوب بود که توانستیم کنترل‌شده بازی کنیم و در زمان‌های مناسب به حریف ضربه بزنیم. این پیروزی را به هوادارانی که امروز از ما حمایت کردند، تقدیم می‌کنم.

وی همچنین با اشاره به عماد مهاجری (مترجم لیکنز و پسر رضا مهاجری، سرمربی ماشین‌سازی) گفت:

به تیم ماشین‌سازی، دیگر تیم تبریزی هم که در این هفته به پیروزی رسید، تبریک می‌گویم.

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به این پرسش که آیا مربی ریسک‌پذیری است یا خیر، خاطرنشان کرد:

منظورتان از ریسک، حضورم در اینجاست؟ انسان در زندگی باید همیشه ریسک‌پذیر باشد. نیمه اول مهم بود که بازی را کنترل کنیم. مثل اینکه کنترل ماشین را در اختیار داشته باشید و با سرعت مناسبی برانید، یا اینکه با سرعت زیاد رانندگی کنید و کنترل ماشین را در اختیار نداشته باشید. سوال خوبی پرسیدید. همین که امروز به سه ملی‌پوش بازی دادم، می‌تواند یک ریسک باشد.

لیکنز در پاسخ به این پرسش که چگونه سه بازیکن ملی‌پوش تیمش را که تنها در دو جلسه تمرینی حاضر شدند، با سایر بازیکنان هماهنگ کرده است، اظهار داشت:

تجربه این سه بازیکن برای این موضوع کافی بود. شجاعی 34 ساله است و تجربیات زیادی دارد. تجربه‌های این بازیکنان برای حضور در بازی کافی بود. من هم تیم ملی را به خوبی می‌شناسم و هم باشگاه را. می‌دانستم بازیکنان‌مان با چه شرایطی به اردوی تراکتورسازی بازمی‌گردند و شناخت خوبی از شرایط آنها داشتم، اما موفقیت تیم مهم است و ما امروز یک تیم هستیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۰۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت دوباره قلعه‌نویی از چمن مصنوعی عشق‌آباد

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پس از دیدار برابر ترکمنستان که با برتری یک بر صفر ایران به پایان رسید، اظهار کرد: اجازه بدهید به تیم ترکمنستان بخاطر بازی خوبی که انجام داد تبریک بگویم. آن‌ها تیم و سرمربی این تیم بسیار خوبی دارند. اما در ابتدا باید بگویم این زمین لذت فوتبال را از فوتبال گرفت و از AFC و فیفا تعجب می‌کنم که چطور اجازه دادند در این زمین بازی بین‌المللی انجام شود. این زمین لذت فوتبال را گرفت.

وی افزود: دیروز وقتی زمین را دیدیم، مجبور شدیم تغییراتی در تیم ایجاد کنیم و بازیکنانی که احتمال مصدومیت داشتند، در این بازی استفاده نکردیم. نکته تاریک این بازی زمین بود و بسیاری از مربیان مانند مانچینی به این نوع زمین‌ها انتقاد می‌کنند. فیفا و AFC باید به این موضوعات رسیدگی کنند، چون این چنین زمین‌هایی زیبایی را از فوتبال می‌گیرد.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که چند نفر از این بازیکنان که امروز بازی کردند جزو بازیکنان اصلی تیم ایران بودند گفت: آن‌هایی که جزو ٢٣ نفر هستند، بازیکن اصلی ما به حساب می‌آیند. برخی از این بازیکنان در تهران حضور داشتند و برخی در این بازی، ولی مسأله مهم این بود که دوباره از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم. می‌توانستیم با اختلاف دو سه گل به پیروزی برسیم و البته در دقایق آخر این احتمال وجود داشت بازی به تساوی کشیده شود.

وی افزود: تیم ترکمنستان بازی خیلی خوبی انجام داد و به خوبی توپ را در زمین می‌چرخاند، اما زمین هم برای آن‌ها هم دردسر داشت. شاید آن‌ها نسبت به ما بیشتر عادت داشتند، اما زمین کار را برای آن‌ها هم سخت کرده بود. مچ و پای خیلی از بازیکنان ما بخاطر زمین خون‌آلود شد. هوا و بارندگی خوبی در این شهر وجود دارد، اما زمین چمن مصنوعی است و این خیلی باعث تعجب است.

وی تاکید کرد: اگر چمن مصنوعی استاندارد بود باز قابل تحمل بود، اما این زمین مثل موکت بود و امیدوارم فیفا و AFC به این موضوع ورود کنند و دیگر اجازه ندهد در این زمین‌ها بازی انجام شود.

دیگر خبرها

  • فاضلی: اخراجی دادیم و 2 گل زدیم
  • قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک بازی بود
  • قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک بازی بود / مچ پای بازیکنانم خون آلود شد
  • قلعه‌نویی:به خاطر چمن ترکیب را تغییر دادیم/همه بازیکنان مهم هستند
  • قلعه‌نویی: این بازی را با پاهای خون‌آلود بردیم
  • زمین بازی با ترکمنستان لذت فوتبال را گرفت
  • قلعه‌نویی: بازی روی چمن مصنوعی لذت فوتبال را گرفت
  • شکایت دوباره قلعه‌نویی از چمن مصنوعی عشق‌آباد
  • قلعه‌نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک این بازی بود!
  • قلعه‌نویی: ترکمنستان به خوبی توپ را در زمین چرخاند