Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرگزاری برنا ازفارس؛ مهدی امیدبخش،  ضمن گرامی داشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: هجدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی چاپ، بسته بندی، صنایع وابسته و تبلیغات، بازاریابی و رسانه برگزار می شود. وی با اشاره به بحث حمایت از تولید ملی، افزود: این نمایشگاه با هدف تمرکز بر روی برندسازی شرکت های برندینگ و حل مشکلات حوزه چاپ، بسته بندی و تبلیغات، برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اضافه کرد: تلاش داریم تا آخرین دستاوردهای صنعت چاپ و تبلیغات را در این نمایشگاه به معرض نمایش علاقمندان قرار دهیم. مهدی امیدبخش خاطرنشان ساخت: در حاشیه این نمایشگاه کارگاه های آموزشی تخصصی، نشست های صنفی و محیا نمودن فضایی جهت مذاکرات B to B را برای مشارکت کنندگان خواهیم داشت. لازم به ذکر است این نمایشگاه از ٢٣ تا ٢٦ بهمن ماه از ساعت ٤ تا ٩ بعدازظهر در نمایشگاه بین المللی شیراز برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تبلیغات رسانه صنعت نمایشگاه بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۰۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداو سیما به نقل از مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور ستاد انتخابات کشور، کلیات برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را منتشر کرد.

براین اساس زمان تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها و طرفداران آنان از ساعت ۰۰:۰۰ روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت تا ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰ اردیبهشت خواهد بود.

ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها و طرفداران آنان هم از ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه (۲۰ اردیبهشت) آغاز می‌شود.

اخذ رأی از واجدین شرایط هم روز ۲۱ اردیبشهت انجام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • توجه بیشتر به مشاهیر ادبی در نمایشگاه کتاب به گردشگری ادبی کمک می‌کند
  • برگزاری نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی «روایت باران»
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی روایت باران برگزار می‌شود
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی، «روایت باران» برگزار می شود
  • بازدید بیش از یک میلیون نفر از نمایشگاه‌های عمومی و تخصصی
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی منتشر شد
  • اعلام زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • هجدهمین حراج حضوری شمش طلا با ۳۵۰ میلیون تومان وجه الضمان
  • نمایشگاه‌های مد و لباس ایرانی در شهرستان های کرمان برگزار می شود
  • بسیاری از مردم هر سال منتظر برگزاری نمایشگاه کتاب تهران هستند