Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@17:37:09 GMT

رونالدو از نبردن توپ طلا عصبانی است

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۶۱۵۴۳

رونالدو از نبردن توپ طلا عصبانی است

برونو آلوس، مدافع پرتغالی پارما، به تمجید از رفتار و دوران ورزشی کریستیانو رونالدو پرداخت.


به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در سال 2018 قافیه کسب عنوان بهترین بازیکن جهان را به لوکا مودریچ واگذار کرد اما برونو آلوس معتقد است این اتفاق انگیزه وی را برای بردن دوباره این جایزه افزایش داده است.

 

 

برونو آلوس گفت: "لذتی که فوتبال کریستیانو رونالدو به ارمغان می آورد بزرگترین استعدادش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفتار او بسیار صمیمی و صادقانه است و آنچه به نظر من از شخصیت رونالدو قابل یادگیری بوده این است که خانواده برایش بسیار مهم است. رونالدو دوست دارد همه کار را به بهترین نحو انجام دهد.

 

بعد از قهرمانی در یورو 2016 به همراه خانواده هایمان به ایبیزا رفتیم و آن مقطع برای ما بسیار شیرین و مهم بود زیرا یورو 2016 اولین قهرمانی تیم ملی پرتغال محسوب می شد.

 

رونالدو از اینکه موفق به فتح جایزه توپ طلای سال 2018 نشد بسیار عصبانی شد زیرا با توجه به عملکردی که ارائه داد لایق این جایزه بود. اما ان اتفاق باعث افزایش انگیزه رونالدو شده که موضوعی مهم برای خودش و باشگاه است و او می خواهد فاتح همه عناوین شود."

یوونتوس کریستیانو رونالدو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۱۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از دکلان رایس؛ جنگ منچسترسیتی و آرسنال برای برونو گیمارش

منچسترسیتی و آرسنال برای جذب برونو گیمارش وارد عمل می‌شوند. 

طرفداری | منچسترسیتی و آرسنال که تابستان گذشته برای انتقال دکلان رایس به رقابت پرداخته بودند، باز هم هدف نقل و انتقلاتی مشترکی دارند: برونو گیمارش. 

به گزارش تلگراف؛ برای دومین فصل متوالی، دو رقیب قهرمانی لیگ برتر برای یک بازیکن رقابت خواهند کرد. منچسترسیتی و آرسنال تصمیم گرفته‌اند برونو گیمارش را به ترکیب خود اضافه کنند. در حالی که شایعاتی در مورد علاقه پاری سن ژرمن هم به گوش می‌رسد، هافبک برزیلی متوجه علاقه غول‌های لیگ برتری شده است. به نظر می رسد در قرارداد گیمارش، بندی آزادسازی با مبلغ حدود ۱۰۰ میلیون پوند وجود دارد، هرچند این موضوع لزوما مانع تلاش باشگاه‌های علاقه‌مند برای توافق با مبلغی پایین‌تر نخواهد شد. توپچی‌ها با توجه به آینده مبهم جورجینیو و توماس پارتی به سراغ گیمارش رفته‌اند. سیتیزن‌ها نیز به دنبال تقویت خط هافبک و حمله با لوکاس پاکتا و برونو گیمارش هستند. این دو بازیکن در لیون رابطه بسیار صمیمانه‌ای داشتند و یک‌دیگر را «برادر» صدا می‌کنند. 

نیوکاسل به دنبال فروش برونو گیمارش نیست، اگرچه آن‌ها باید از محل فروش بازیکنان درآمدزایی کنند. گیمارش اخیرا با خریداری یک خانه به دنبال انتقال خانواده‌اش از برزیل بوده است. اتفاقی که شاید نشان از ادامه همکاری او با کلاغ‌ها باشد. 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • پس از دکلان رایس؛ جنگ منچسترسیتی و آرسنال برای برونو گیمارش
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • رئیس لاتزیو از تصمیم اینزاگی خیلی عصبانی شد
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • گاسپرینی: بازنده دانستن من به خاطر نبردن جام حماقت است!
  • یونایتد 3(4)-(2)3 کاونتری: تن‌هاخ تا دم اخراج رفت و برگشت!‏
  • گل برونو فرناندز به کاونتری (منچستریونایتد 3-0 کاونتری)
  • ذهنیت برنده؛ لب‌خوانی رونالدو پیش از زدن ضربه ایستگاهی: تو بهترین بازیکن تاریخ هستی!