Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@09:45:20 GMT

میزگرد دستاوردهای انقلاب در حوزه پلیس برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۶۱۵۷۷

میزگرد دستاوردهای انقلاب در حوزه پلیس برگزار شد

به گزارش ایرنا، در این میزگرد ضمن بررسی سیر تحول تاریخی پلیس در ادوار مختلف دولت به نقش ها و کارکردها ویژه آن پرداخته شد و تشکیل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در سال 1370 به عنوان نقطه عطفی در تحول پلیس ذکر گردید.
مردمی شدن پلیس، علم محوری، قانون مداری و حفظ حقوق شهروندی از جمله مهمترین دستاوردهای نیروی انتظامی به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی طی این سالها بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه این میزگرد تاسیس پلیس فضای تبادل و اطلاعات (فتا) با هدف رصد جرایم سایبری و پیشگیری و مبارزه با مجرمان به عنوان یکی از دستاوردهای نظام ذکر شد که کشور را در ردیف سه کشور برتر دنیا در خصوص امنیت فضای سایبری قرار داده است.
سرهنگ حسین رشیدی راد رییس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان قزوین، سرهنگ فخرالدین توکلی رییس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان قزوین و سرهنگ رحیم خامدی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس در معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین از جمله میهمانان دعوت شده به این میزگرد بودند.
مشروح مطالب این میزگرد طی روزهای آینده در خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) منتشر می شود.
9925* 6101
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 انقلاب جمهوری اسلامی فتا فرماندهی انتظامی استان نظام مقدس جمهوری اسلامی جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۱۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سرهنگ حسن هاشم نیا، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم گفت: پیرو خبر مردمی واصله در اجرای طرح ایست و بازرسی موقت ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم در عوارضی کاشان به قم به یک دستگاه کامیون بار تره بار هندوانه با شماره پلاک معلوم مشکوک و آن را متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم افزود: پس از انتقال و تخلیه بار در بازرسی صورت گرفته از کامیون موصوف، در ۲۲ هنداونه، ۲۸۷ بسته کوچک مواد مخدر تریاک به وزن کلی ۸۷ کیلو و ۹۰۰ گرم کشف شد.

وی بیان داشت: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

دیگر خبرها

  • دستاوردهای عملیات وعده صادق
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان از طرح نور فراجا
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • بررسی دستاوردهای ایران در مرکز شرق شناسی روسیه 
  • طرح نور هوشمندسازی می‌شود/ پلیس دنبال پرونده‌سازی نیست
  • موفقیت عملیات وعده صادق لطف پرودگار است
  • موفقیت عملیات وعده صادق به خاطر لطف پرودگار الهی ست
  • کارنامه سپاه پاسداران در حوزه‌های مختلف درخشان است