Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه 15 خرداد؛ مسؤول فرهنگی حوزه بسیج دانش آموزی خواهران قرچک در این کارگاه با اشاره به بیان دغدغه های امروز مردم از زبان نسل چهارم انقلاب، گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن فرصت مناسبی است برای استفاده از ظرفیت های دانش آموزان جهت شکوفایی خلاقیتها، بیان شعارهای انقلابی و پیشرفتهای چهل ساله انقلاب با بهره گیری از زیان هنر مانند ساخت انواع پلاکاردها، شعارنوشته ها  و اجسام حجمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

/#

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۱۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمی از دانش‌آموزان مقطع متوسطه به سمت تحصیل در هنرستان رفتند

صحرایی  در مراسم بهره‌برداری از آموزشگاه مشارکتی ۶ کلاسه خدیجه نجم‌الدین مهدی‌شهر گفت: دستگاه تعلیم و تربیت سیاست توسعه متوازن را در پیش گرفته است.

وی بیان کرد: پیشرفت ایران در بسیاری از حوزه‌ها نتیجه فعالیت و زحمات معلمان در تربیت فرزندان این کشور در مدارس است.

آموزشگاه مشارکتی ۶ کلاسه خدجیه نجم‌الدین در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۹۲۰ مترمربع و زیربنای ۹۰۲ مترمربع به همت اداره‌کل نوسازی استان سمنان و خانواده معلم شهید مرادی احداث شده است.

وی در سفر به سمنان علاوه بر افتتاح این مرکز، از پروژه‌های اجرایی و طرح‌های نیمه‌تمام آموزشی در مهدیشهر، سرخه و سمنان نیز بازدید کرد. همچنین استخر شهدای دانش‌آموز شهرستان سمنان نیز با حضور مرادصحرایی به بهره‌برداری رسید.

بازدید از از دبیرستان پروفسور قاسمعلی عمرانی آرمان روشن و پروژه مشارکتی در حال ساخت مجتمع آموزشی و تربیتی ۲۴ کلاسه حیات طیبه و ساختمان جدید و در دست تجهیز اداره‌کل آموزش و پرورش استان نیز بخشی از برنامه سفر وزیر آموزش و پرو. رش به استان سمنان بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • برگزاری راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه علیه اسراییل در فارس
  • ضرورت ایجاد مدرسه فرزانگان و تیزهوشان در هشترود
  • لزوم ایجاد مدرسه فرزانگان و تیزهوشان در هشترود
  • برگزاری راهپیمایی همبستگی با مردم غزه در بندرعباس بعد از نماز جمعه
  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه فردا در هرمزگان برگزار می‌شود
  • خلاقیت و نوآوری در میان دانش‌آموزان تقویت شود
  • نیمی از دانش‌آموزان مقطع متوسطه به سمت تحصیل در هنرستان رفتند
  • هنرستان‌های جوار صنعت در کردستان راه‌اندازی شود
  • ضرورت تشکیل هنرستان‌های جوار صنعت در کردستان
  • برگزاری راهپیمایی جمعه خشم، ۳۱ فروردین در لرستان