Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تامين سرمايه نوين (سهامي عام) با نماد "تنوين"، به‌منظور تشريح برنامه‌هاي جاري، آتي و وضعيت مالي؛ روز گذشته دوشنبه مورخ 15بهمن ماه 1397، از ساعت 15تا 17جلسه معارفه خود را در محل هتل استقلال برگزار کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا، در اين جلسه که با حضور کارشناسان، متخصصين و سهامداران حقيقي و حقوقي برگزارشد دکتر نادي قمي مديرعامل تامين سرمايه نوين به معرفي و تشريح عملکرد اين شرکت پرداخت، همچنين پنل اين جلسه با حضور دکتر عبده تبريزي، دبيرکل پيشين بورس، عضو فعلي شوراي بورس و بنيانگذار صنعت تامين مالي در کشور و آقاي عربلو عضو هيئت مديره بانک اقتصاد نوين و عضو هيئت مديره تامين سرمايه نوين به سوالات حضار پاسخ دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اهداف و برنامه هاي کلان تامين سرمايه نوين به شرح زير مي‌باشد:
کسب و حفظ بالاترين سهم بازار در ارائه خدمات تضمين و تعهد پذيره‌نويسي، معامله‌گري، کارگزاري، بازارگرداني، سرمايه‌گذاري و مديريت سرمايه‌گذاري انواع اوراق بهادار و نهادهاي مالي و همچنين مشاوره مالي، ارزش‌گذاري و ادغام و تمليک
تحقق نسبت 80 درصدي در خصوص سطح رضايت مشتريان
افزايش سرمايه به 9هزار ميليارد ريال تا پايان سال 98
تمرکز بر روي صنعت سلامت، بيمه و مديريت ريسک
توسعه و به‌کارگيري بيشتر فناوري اطلاعات در ارائه خدمات و انجام فرايندها و دستيابي به ضريب 70درصدي
طراحي و توسعۀ پوياي ابزارها و نهادهاي مالي نوين در حوزه‌هاي مختلف
ارائه خدمات کامل در خصوص ارزشيابي، ريزکاوي و M&A
دستيابي به بازدهي پايدار حقوق صاحبان سهام به ميزان نرخ بازده بدون ريسک به علاوه 5درصد
توسعۀ زيرساخت‌هاي ارتباطي و تعاملي اختصاصي اينترنتي جهت ايجاد ارتباط بين مشتريان و شرکت‌هاي گروه تأمين سرمايه نوين
لازم به ذکر است که عرضه اوليه 10 درصد سهام اين شرکت با قيمت پايه 220 تومان در نظر گرفته شده است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۱۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین مالی طرح‌های صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکار است

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید چگینی در دومین نشست کمیته ویژه وصول مطالبه‌ها در سال (۱۴۰۳) که با هدف ارایه گزارش وضع مطالبات شرکت‌های گاز استانی در سال ۱۴۰۲ و بررسی چالش‌ها و تمهیدات پیش‌بینی‌شده برای امسال برگزار شد، با اشاره به نقش مهم وصول مطالبه‌ها بر تأمین مالی طرح‌های توسعه‌ای کشور و تأمین رفاه عمومی با اتخاذ رویکرد جهادی برای وصول بدهی مشترکان با اولویت ابر بدهکاران تأکید کرد.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در ادامه تاکید کرد: ارایه مستمر خدمات دولت، رونق اقتصادی کشور در طرح‌ها و پروژه‌های زیرساختی، منوط به تأمین منابع مالی است و یکی از اجزای مطلوب مصادیق آن توجه به وصول مطالبات است.

وی عنوان کرد: مدیران‌عامل شرکت‌های گاز استانی به عنوان رییس کمیته وصول مطالبه‌ها در استان و مدیران مالی این شرکت‌ها به‌عنوان دبیر کمیته، اهتمام ویژه‌ای به تحقق وصول مطالبه‌ها داشته باشند.

الزام پرداخت مطالبات برای توسعه طرح‌های شرکت ملی گاز ایران

مسلم رحمانی مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران، گفت: وصول مطالبه‌ها و بهینه‌سازی مصرف از اولویت‌های شرکت ملی گاز ایران است و بی‌تردید حصول به نتیجه در این فرآیند با سختی و مشکلاتی همراه است. کمک به بخش مولد اقتصاد کشور با هدف جهش تولید، دغدغه جدی شرکت ملی گاز ایران است، اما در صورت نبود همراهی صنایع در پرداخت مطالبات، شرکت در خدمات‌رسانی با مشکل روبه‌رو خواهد شد.

کد خبر 6088516

دیگر خبرها

  • تامین مالی طرح‌های صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکار است
  • تامین مالی طرح‌های توسعه‌ای صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکاران است
  • اجلاس روسای FIU کشورهای عضو بریکس در کشور روسیه برگزار شد
  • اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید/ حمایت ۳۵۰ همتی با ابزارهای نوین
  • تأکید معاون وزیر نفت بر وصول بدهی‌ ابربدهکاران صنعت گاز
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • برنامه جامع مشارکت مردم در اقتصاد امروز نهایی می‌شود
  • تفاهم بانک شهر و شرکت ملی صنایع مس در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • موسسه «مصاف» رائفی پور از کجا تامین مالی می‌شود؟
  • تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات