Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@16:32:35 GMT

نام منشا از لیست استقلال خط خورد

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۶۱۹۰۹

با اعلام وینفرد شفر ۲۰ بازیکن استقلال به اردوی دیدار با پیکان دعوت شدند

به گزارش تابناک ورزشی، با اعلام وینفرد شفر ۲۰ بازیکن استقلال به اردوی دیدار با پیکان دعوت شدند. به این ترتیب مهدی رحمتی، حسین حسینی، خسرو حیدری، پژمان منتظری، وریا غفوری، فرشاد محمدی مهر، میثم تیموری، میلاد زکی پور، آرمین سهرابیان، محمد دانشگر، روزبه چشمی، امید نورافکن، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان، رضا آذری، مهدی قائدی، روح الله باقری، مرتضی تبریزی و ایسما به این اردو دعوت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس گادوین منشا مهاجم نیجریه‌ای جدید استقلال از لیست شفر خط خورد.دیدار استقلال مقابل پیکان فردا ساعت 15:45 برگزار می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: منشا شفر استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۱۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی با پیکان جوانان مقابل تیم محرم

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین دیدار از این مرحله جام حذفی فوتبال ایران قرار است دو تیم مس رفسنجان و پیکان با یکدیگر دیدار کنند و پیکان برای رسیدن به مرحله بعد از انگیزه بسیار بالایی برخوردار است.

رضا عنایتی به‌عنوان سرمربی پیکان در این دیدار به جوانان تیمش اعتماد کرده و ترکیب زیر را روانه میدان کرده است:
محمدرضا دیناروند، مبین دهقان، نیما احمدی، ایمان اکبری، علی‌اصغر صادقی، ابوالفضل زمانی، علی‌اکبر رنجبر، امیرحسین غلامی، آرش هاشمی، مجتبی حقدوست و امیر شهیم.

پیکان این روزها با رضا عنایتی از لحاظ نتیجه‌گیری خوب عمل کرده و آن‌ها در ۱۰ دیدار اخیر خود فقط یک‌بار مقابل پرسپولیس بازنده بوده‌اند.

خودروسازان با نتایج مناسبی که داشته‌اند از قعر جدول هم فاصله گرفته‌اند تا ادامه رقابت‌های لیگ برتر را با خیال آسوده‌تری پشت سر بگذارند و باید دید پس از سپری کردن یک بازی نسبتاً ساده‌تر مقابال ستارگان بهمن جوان تهران، مقابل مس در رفسنجان چه نتیجه‌ای خواهند گرفت و می‌توانند به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی برسند یا نه.

دیگر خبرها

  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال
  • گزارش زنده: مس رفسنجان-پیکان
  • عنایتی با پیکان جوانان مقابل تیم محرم
  • والیبال ایران و یک درد قدیمی؛ پشت کردن به تیم ملی برای قراردادهای میلیاردی!
  • دعوت شش مازندرانی به اردوی تیم ملی والیبال
  • اعلام رای دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران
  • لیست رویایی تیم ملی ایتالیا برای لیگ ملت‌ها؛ حضور یک بازیکن آمریکایی!
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید