Web Analytics Made Easy - Statcounter



مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی گفت: سخنان علی لاریجانی مربوط به اصلاح ساختار بودجه‌ریزی در کشور است.

مهدی کیایی مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در پیامی توییتری در خصوص سخنان علی لاریجانی در قم نوشته است که سخنان علی لاریجانی مربوط به اصلاح ساختار بودجه‌ریزی در کشور است و تصور رسانه‌ها مبنی بر لزوم اصلاح ساختاری در کشور برداشت دقیقی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۲۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفیر روسیه: بهبود روابط با آمریکا در دوران بایدن ممکن نیست

آنتونوف، سفیر روسیه در واشنگتن با اشاره به غیرقابل قبول بودن تکرار سخنان توهین آمیز بایدن درباره ولادیمیر پوتین، گفت: مسکو در آینده نزدیک انتظار بهبود روابط با ایالات متحده را ندارد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «تاس»، آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در واشنگتن در یک گفتگوی تلویزیونی اعلام کرد که مسکو به چشم انداز عادی سازی روابط روسیه و آمریکا خوش‌بین نیست، زیرا در ایالات متحده علاقه‌ای به حل و فصل مشکلات انباشته شده نمی‌بیند.

این دیپلمات افزود: دولت [جو بایدن] امروز تنها به این فکر است که چگونه دفتر بیضی شکل کاخ سفید را برای خود حفظ کند. هیچ تغییری در سیاست واشنگتن در قبال روسیه ایجاد نخواهد شد، زیرا این یک سیاست شکست خورده است.

آنتونوف گفت: آمریکایی‌ها در شرایط کنونی برای اقدام مشترک آماده نیستند. طرف روسی منتظر خواهد بود تا نخبگان سیاسی در داخل ایالات متحده به درک وضعیت ناامیدکننده کنونی و اهمیت تعامل مشترک برسند.

آنتونوف سخنان بایدن در مورد پوتین را غیرقابل قبول خواند

سفیر روسیه در واشنگتن همچنین اظهارات توهین آمیز جو بایدن در رابطه با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه را ناپسند و غیرقابل قبول ارزیابی کرد. آناتولی آنتونوف بدین ترتیب به سخنان رئیس جمهور آمریکا در جریان سخنرانی روز گذشته خود در کارولینای شمالی اشاره کرد که یکبار دیگر به خود اجازه داد که با توهین به پوتین، او را «قصاب» خطاب کند.

پیش از این نیز جو بایدن در یک سخنرانی عمومی رئیس جمهور روسیه را "راهزن و تبهکار" خوانده بود.

آنتونوف گفت: متأسفانه رئیس جمهور آمریکا به خود اجازه چنین اظهارات تند و بی ادبانه‌ای را می دهد که شنیدن آنها از زبان یک رهبر جهانی خطاب به رهبر دیگری بسیار ناپسند است.

به عقیده او، هر چه بایدن بیشتر این کار را انجام دهد، اعتبار رئیس جمهور روسیه بیشتر  خواهد شد.

همچنین سفیر روسیه در آمریکا یادآور شد که مقامات کاخ سفید از موضع مسکو در مورد غیرقابل قبول بودن چنین سخنانی به خوبی آگاه هستند. وی افزود، کشور ما این گونه برخوردها را بی پاسخ نخواهد گذاشت و "درست و پرانرژی" پاسخ خواهد داد.

به گفته این دیپلمات روس، پوتین هرگز به خود اجازه نداده اظهارات تحقیر آمیزی درباره رهبران سیاسی کشورهای خارجی به زبان آورد.

پوتین در پاسخ به توهین همتای آمریکایی: همان‌طور که قبلاً گفتم بایدن برای روسیه بهتر استواکنش کرملین به سخنان زننده بایدن درباره پوتینقدردانی پوتین از اعتماد روس‌ها/ چالش‌های پیشِ‌روی روسیه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عمومی شدن طرح «زندگی با آیه‌ها» منجر به اصلاح سبک زندگی می‌شود
  • سفیر روسیه: بهبود روابط با آمریکا در دوران بایدن ممکن نیست
  • سخنگوی شورای نگهبان: لایحه عفاف و حجاب دوباره به مجلس برگشت داده شد/ پس از اصلاح و رفع ایرادات از سوی مجلس، دوباره در شورای نگهبان آن را بررسی می‌کنیم
  • با اجرای قانون شفافیت مالی تا حدودی از اسراف در انتخابات جلوگیری شد
  • پاک مهر: تورم در حوزه دارو و درمان نباید بر گرده مردم قرار گیرد + فیلم
  • فلسفه ملاقات وضیافت نمایندگان مجلس با ابراهیم رضایی در ژنو چه بوده است؟
  • ناکامی آملی لاریجانی و قالیباف در سال ۱۴۰۲ /دولتِ رئیسی «نمره تجدیدی» گرفت /زلزله یا انتخابات ۱۱ اسفند؟!
  • جهش تولید بدون اصلاح انگاره‌های ذهنی وجود ندارد
  • اصلاح قانون تاسیس کتابخانه در نوبت بررسی است
  • شریعتی: پایگاه رأی قالیباف در انتخابات شرکت نکرد/ اگر شورای نگهبان و رئیسی بیعت کنند، اصول‌گرایان هم در انتخابات بعدی رای نمی دهند