Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-18@21:16:04 GMT

تصادف مرگبار پراید با تریلر در بزرگراه آزادگان

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۶۲۷۵۶

تصادف مرگبار پراید با تریلر در بزرگراه آزادگان

 رویداد۲۴  سید جلال ملکی در گفت و گویی درباره این حادثه اظهار کرد: ساعت ١٨: ٢٠ دقیقه امشب حادثه تصادف در بزرگراه آزادگان بعد از پل شهید صنیع خانی به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری تهران اعلام شد که در پی آن دو ایستگاه با امکانات کامل محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در محل مشاهده شد که یک دستگاه خودرو سواری پراید با یک نفر سرنشین مرد که راننده خودرو بوده، هنگام حرکت به دلایل نامشخصی با قسمت عقب یک تریلر حمل آهن برخورد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
شدت حادثه به حدی بود که تقریباً نیمی از خودرو پراید زیر خودرو تریلر قرار گرفته و بخش زیادی از این خودرو متلاشی شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با بیان اینکه راننده در وضعیت بسیار خطرناک و ناایمنی در این خودرو محبوس شده بود افزود: آتش نشانان بلافاصله قطعات خودرو را برش داده و راننده را از داخل خودرو خارج کردند.

در ادامه با حضور عوامل اورژانس و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد که این فرد در لحظات اولیه بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

ملکی افزود: در ادامه خودرو‌ها به محل امنی منتقل شدند و محل برای بررسی علت حادثه به عوامل پلیس تحویل داده شد و ساعت ۱۹ و ۱۲ دقیقه عملیات به پایان رسید.

وی در پایان تاکید کرد: از شهروندان تقاضا می‌کنم هنگام رانندگی فاصله طولی خود را با ماشین جلویی و فاصله جانبی خود را با خودرو‌های کناری حفظ کنند تا شاهد حوادث این چنینی نباشیم.


منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 تصادف مرگبار پراید تریلر تصادف در بزرگراه آزادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۲۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محترمانه خودرو یک خانم راننده توسط پلیس + فیلم

دریافت 6 MB

به گزارش همشهری آنلاین، پلیس جلوی یک خودرو که راننده آن یک خانم بود را گرفت و با او با برخوردی محترمانه اعمال قانون کرد و خودرو او را که دارای خلاف و جریمه بود توقیف کرد.

کد خبر 845249 منبع: مهر برچسب‌ها پلیس راهور - جاده‌ها راهنمايى و رانندگى خودرو

دیگر خبرها

  • تصادفی که بزرگراه ‌شمالی ‌کرمان را مسدود کرد + فیلم و تصاویر
  • تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه یک کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • آتش سوزی مرگبار کارگاه ساختمانی در تهران/ ۶ کارگر جان باختند+ جزئیات
  • توقیف محترمانه خودرو یک خانم راننده توسط پلیس + فیلم
  • تصادف مرگبار در محور ایذه به پیان
  • (ویدئو) لحظه برخورد عجیب خودروی سواری با چراغ برق در بزرگراه آزادگان
  • تصادف و آتش‌سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • تصادف و حریق خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح
  • تصادف و آتش سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • برخورد عجیب خودروی سواری با چراغ برق در بزرگراه آزادگان (فیلم)