Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-16@05:32:25 GMT

پاک کردن صورت مسئله با توزیع اینترنتی گوشت قرمز

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۶۲۷۶۱

پاک کردن صورت مسئله با توزیع اینترنتی گوشت قرمز

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، جلال محمودزاده نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص توزیع گوشت گرم قرمز از طریق فروشگاه‌های اینترنتی، گفت: فروش گوشت قرمز به صورت اینترنتی پاک کردن صورت مسئله است، چرا که همه مردم به اینترنت دسترسی ندارند و به جای اینکه مشکل و دلیل ازدحام را حل کنند فروش را اینترنتی کرده‌اند تا در مقابل فروشگاه‌ها تجمع نکنند درحالی که مشکل کماکان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید تعداد فروشگاه‌های توزیع کننده گوشت افزایش پیدا کند

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه به جای درمان بیماری گرانی گوشت قرمز تنها مرفین تزریق کرده‌اند و مشکل به صورت اساسی درمان نشده است، ادامه داد: فروش اینترنتی گوشت نه تنها نتیجه مطلوب را ندارد بلکه معضل و مشکلات را نیز افزایش می‌دهد، باید تعداد فروشگاه‌های توزیع کننده گوشت افزایش پیدا کند.

 

 

توزیع گوشت از انحصار خارج شود

وی با تاکید بر اینکه باید توزیع گوشت از انحصار خارج شود و در تمامی مناطق و محلات فروشگاه‌هایی نیز که دارای امکانات کم هستند وارد چرخه توزیع گوشت ارزان قیمت قرار بگیرند، عنوان کرد: وزارت جهاد کشاورزی با توزیع گوشت به صورت اینترنتی ریشه مشکل را خشک نکرده و تنها قصد دارد انتشار تصاویر مقابل درب فروشگاه‌ها را مدیریت کند.

دام مولد وارد و درمیان دامپروران توزیع شود

عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انحصار موجود در زمینه تنظیم بازار باید برداشته شود و تعداد عاملین توزیع گوشت افزایش پیدا کند، گفت: باید به میزان نیاز بازار داخلی گوشت تهیه و اجازه قاچاق دام به خارج از کشور داده نشود، لازم است تا دام مولد وارد کشور شود و بین دامپروران و کشاورزان با تسهیلات ارزان قیمت توزیع شود.

اید استرس و نگرانی بین مردم به واسطه افزایش قیمت گوشت قرمز کاهش پیدا کند

انحصار در واردات گوشت برداشته شود

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید استرس و نگرانی بین مردم به واسطه افزایش قیمت گوشت قرمز کاهش پیدا کند، ادامه داد: با توجه به وضعیت کنونی و نزدیک شدن سال جدید در ایام نوروز به شدت دچار مشکل می‌شویم کمبود گوشت قرمز در بازار رخ می‌دهد، باید انحصار در واردات گوشت برداشته شود و اجازه بدهند شرکت‌های جدید نیز واردات انجام دهند.

واردکنندگان کمتر از نیاز بازار گوشت وارد بازار می‌کنند

عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه با وجود انحصار در زمینه واردات گوشت قرمز کمتر از نیاز بازار واردات صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: باید توزیع گوشت به صورت اینترنتی برداشته شود زیرا خریدار نمی‌تواند کیفیت گوشت را مشاهده کند و امکان کنترل قیمت نیز وجود ندارد./

پایان پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۲۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی تعرفه وارداتی ۲۷۵ و ۱۱۰ تومانی گوشت قرمز و مرغ

در بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳، عوارض وارداتی گوشت قرمز و مرغ به ترتیب ۲۷۵ و ۱۱۰ تومان پیشنهاد شده است.

به گزارش ایسنا، در بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳، در بخش درآمد حاصل از اخذ عوارض از واردات، عوارض وارداتی هر کیلو گوشت قرمز ۲۷۵ تومان و هر کیلو گوشت مرغ نیز ۱۱۰ تومان تعیین شده است.

همچنین در این لایحه درآمد حاصل از کشتار دام و طیور در کشتارگاه‌ها برای دام سنگین ۴۰۰۰ تومان، برای دام سبک ۵۰۰ تومان و برای طیور ۲۰ تومان پیش بینی شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز
  • جریمه ۳۹۷ میلیارد ریالی فروشگاه گوشت و مرغ
  • قیمت گوشت قرمز امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت گوشت قرمز، امروز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
  • تعرفه وارداتی گوشت قرمز و مرغ چقدر است؟
  • پیش‌بینی تعرفه وارداتی ۲۷۵ و ۱۱۰ تومانی گوشت قرمز و مرغ
  • تامین بخش زیادی از نهاده‌ها در سال جاری/ بازار گوشت قرمز به ثبات می‌رسد
  • بازار گوشت قرمز به ثبات قیمتی می‌رسد
  • قیمت جدید گوشت قرمز اعلام شد
  • پلمب فروشگاه عرضه کننده گوشت قرمز غیر مجاز در شهرستان مشهد