Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - يزد - ايرنا- مشاور فرماندهي کل قوا در حوزه صنايع دفاعي و پشتيباني از نيروهاي مسلح گفت: نيروهاي ولايي و انقلابي نظام بايد با همدلي و همکاري از فراموش شدن اهداف نظام و دوران دفاع مقدس جلوگيري کنند.

به گزارش ايرنا، سردار سرتيپ حسين دهقان چهارشنبه شب در مجمع پيشکسوتان جهاد و شهادت در مجتمع فرهنگي غدير يزد افزود: فرياد تمام دلسوزان و نيروهاي درون نظام بايد به سوي دشمناني باشد که اصل انقلاب اسلامي و ارزش ها را نشانه رفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه عده‌اي در کشور، دشمن واقعي را اشتباه گرفته‌اند، به اهميت هوشياري تمام عناصر درون نظام براي همکاري و دفاع از اهداف و آرمان هاي انقلاب اسلامي تاکيد کرد.
وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح در دولت يازدهم تصريح کرد: همدلي و همکاري نيروهاي مومن و انقلابي در راستاي اهداف انقلاب اسلامي يک وظيفه مهم براي تداوم راه شهداي دوران دفاع مقدس و حراست از نظام است.
دهقان گفت: مهمترين رسالت کنوني رزمندگان و پيشکسوتان جهاد و شهادت است تا نگذارند دستاوردهاي 40 ساله انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس به فراموشي سپرده شود.
يادگار هشت سال دفاع مقدس يادآور شد: بر پيشکسوتان جهاد و شهادت است که اجازه ندهند، ارزش هاي دفاع مقدس منحرف و به فراموش سپرده شود و يا دچار استحاله گردد.
دهقان گفت: بيان ثمرات 40 ساله انقلاب اسلامي و حضور در عرصه هاي مورد نياز نظام و انقلاب اسلامي رسالتي مهم است که مردم و مسئولان بايد با همدلي براي تحقق آن بکوشند.
وي به دلايل سقوط رژيم ستم شاهي اشاره کرد و بيان داشت: جدايي نظام سياسي با مردم، غارتگري، ظلم، تجاوز، تحقير، خودباختگي و وادادگي در مقابل نظام سلطه و وابستگي مطلق به نظام خارجي علت اصلي بود.
در اين مراسم، توسط هيات کشتي استان يزد به پاس ايثارگري هاي سرداران حسين دهقان و محمدمهدي فرهنگ دوست از آنها قدرداني به عمل آمد.
استان يزد با يک ميليون و 138 هزار نفر جمعيت 300 هزار بسيجي و افزون بر 50 هزار رزمنده بسيجي دوران دفاع مقدس دارد.
7536/ 6197
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۳۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمازگزاران تهرانی در حمایت از دفاع مشروع سپاه راهپیمایی کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، نمازگزاران تهرانی پس از اقامه نماز جمعه، با انجام راهپیمایی از محل دانشگاه تهران تا میدان انقلاب با در دست گرفتن پلاکاردهایی با شعارهای «سپاه مچکریم»، «تنبیه متجاوز»، «مرگ بر اسرائیل»، «فلسطین آزاد خواهد شد»، «سیلی بعدی محکم‌تر است»، «نیروهای مسلح، دست خدا یارتان» از اجرای عملیات «وعده صادق» و دفاع مشروع سپاه و نیروهای مسلح قدردانی و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

راهپیمایان همچنین با شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا ضمن اعلام انزجار از نسل کشی رژیم سفاک صهیونیستی در غزه، حمایت از آرمان فلسطینی‌ها را فریاد زدند.

در پایان این راهپیمایی نمازگزاران تهرانی با صدور قطعنامه‌ای بار دیگر جنایت‌های صهیونیست‌ها را محکوم کردند و نفرت و خشم خود را نسبت به حملات ددمنشانه اسرائیل نشان دادند.

آنها در این قطعنامه با تاکید بر اینکه دفاع مشروع و مقتدرانه نظام اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی اقتدار و عزت نظام اسلامی را بیش از پیش نشان داد اعلام کردند: مردم ایران تا پیروزی نهایی کنار فلسطین خواهند بود و مظلومیت این ملت را به گوش جهانیان خواهند رساند. ناکارآمدی گنبد آهنین و شکست حامیان رژیم صهیونیستی معادلات سیاسی و نظامی جهان را بر هم ریخت. امروز همه ما وظیفه داریم از سپاه و نیروهای مسلح تقدیر کنیم.

کد خبر 6082544 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر مادر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • نمازگزاران تهرانی در حمایت از دفاع مشروع سپاه راهپیمایی کردند
  • نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »
  • انتشار صد عنوان کتاب در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس
  • گردهمایی جانبازان ۷۰ درصد شهرستان همدان
  • پایبندی به ارزش‌های انسانی از ویژگی های نیروهای مسلح ایران است
  • شهدای هنر و رسانه مانع تحریف وقایع جنگ تحمیلی شدند
  • کمک به محرومین سرلوحه کار محمد کیانی رزمنده هشت سال دفاع مقدس
  • شهدای شاخص ارتش در مازندران
  • ارتش دژ مستحکم نظام مقدس اسلامی است