Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مازیار کشاورز که در این سفر محمدی، معاون توسعه منابع مدیرعامل, همتی، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات و نظرپور مدیرکل ارتباطات زیرساخت شهرستان‌های استان تهران و امور هماهنگی استان‌ها وی را همراهی می‌کردند, در اداره کل ارتباطات زیرساخت استان سیستان و بلوچستان حضور یافت و با مدیرکل و کارکنان دیدار و گفتگو کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار مهندس مرتضوی مدیرکل ارتباطات زیرساخت استان گزارشي از عملکرد حوزه‌های مختلف فنی ، مالی ، اداری ، قراردادهاي نگهداري و پروژه‌های در دست اقدام شرکت ارتباطات زیرساخت در سطح استان را ارائه و در پایان همكاران نیز مشكلات كاري خود را مطرح کردند .

مهندس کشاورز ضمن قدردانی از تلاش‌های همکاران اداره کل با بیان تشریح سیاستهای کلی شرکت ، درخصوص مسائل مطرح شده به بررسی راهکارهای حل مشکلات پرداختند .

دیدار و گفتگو با کارکنان شرکت‌های نگهداری شبکه و تاسیسات استان و بحث و تبادل نظر درخصوص مسائل فنی و پرسنلی مطرح شده از دیگر برنامه های سفر یک روزه عضو هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت و مديران همراه بود.

همچنین کشاورز و هیات همراه از مرکز ماهواره زمینی زاهدان و بخش‌های مختلف این مرکز (دیتا، پاور، انتقال و ...) بازدید کردند .

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ارتباطات فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۳۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت رکورد بارش در ۱۰ ایستگاه‌های باران‌سنجی بلوچستان

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان از شکسته شدن رکورد بارش ۱۰ ایستگاه‌های هواشناسی بارانسنجی منطقه بلوچستان در جنوب استان خبر داد. - اخبار استانها -

محسن حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان ز شکسته شدن رکورد بارش 10 ایستگاه‌های هواشناسی بارانسنجی منطقه بلوچستان در جنوب استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت: از ایستگاه‌های چابهار 146.4، زرآباد 270، کهیر 121، کنارک 247، شارک 247، پلان144، تیس 141، مومان143، بانست 175 و بریس 117 میلیمتر بارندگی گزارش شده که رکوردهایی جدید محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه  گزارش این میزان بارش از این 10 ایستگاه از بدو تاسیس تاکنون بی سابقه بوده است، داد: از 155 ایستگاه هواشناسی و باران سنجی گزارش باران مخابره شده، از زاهدان 29.5، راسک 47، نیکشهر 92.1، ایرانشهر 79.5، بمپور 91.5، دلگان67، خاش 30.1، سراوان 45، مهرستان 66، نصرت آباد 7.5، میرجاوه 3.5، زابل 8.7 و زهک 13.3 میلیمتر باران گزارش شد.

حیدری بیان کرد: از پنجشنبه در سطح استان به ویژه ارتفاعات شرقی و جنوبی استان رگبار بهاری و رعد و برق با احتمال تگرگ گاهی تندباد موقتی پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: توصیه می‌شود از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه ها خودداری، از محصولات کشاورزی محافظت، از چرای دام در مناطق مرتفع خودداری و در ترددهای جاده‌ای احتیاط شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • کنایه عضو هیات مدیره پرسپولیس به مدیرعامل استقلال؛ n میلیارد برای رضایتنامه گلر دوم! + عکس
  • ارتباطات استان سیستان و بلوچستان پایدار است
  • خسارت ۱۸ هزار میلیاردی سیل به زیرساخت‌های بلوچستان
  • تصاویر هوایی از مناطق سیل‌زده بلوچستان + فیلم
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها و راه‌ها در سیستان وبلوچستان
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها به ویژه راه‌ها درسیستان وبلوچستان
  • اجرای اقدامات برای تامین زیرساخت ها ورفع مشکلات مردم سیل زده
  • ثبت رکورد بارش در ۱۰ ایستگاه‌های باران‌سنجی بلوچستان
  • معرفی اعضای جدید انجمن تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد
  • خسارت بارندگی شدید به زیرساخت‌های سیستان و بلوچستان