Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرکی به دنبال خروج پیکان از بحران و شفر خواهان نزدیک شدن به صدر جدول!

طرفداری- در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران تیم پیکان تهران مقابل استقلال تهران صف‌آرایی خواهد کرد. وینفرد شفر اگر می‌خواهد فاصله‌اش با صدر زیادتر نشود چاره‌ای جز پیروزی در این دیدار خارج از خانه ندارد.

مشخصات بازی

هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران
پیکان-استقلال
پنجشنبه 18 بهمن‌ماه 1397 ساعت 15:45
ورزشگاه شهر قدس
داور: سید وحید کاظمی

تقابل‌های قبلی دو تیم

پیش‌بازی

تیم پیکان پس از کش‌وقوس‌های بسیار در زمینه انتخاب سرمربی سرانجام با حسین فرکی به توافق رسید تا فرکی در اولین تجربه رسمی خود در لیگ برتر مقابل استقلال تهران قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکان در 5 بازی اخیر خود در لیگ برتر شکست خورده و 7 بازی متوالی است که بردی را تجربه نکرده است. لذا حسین فرکی از نظر تزریق انگیزه به شاگردان خود آن‌هم برای بازی با استقلال کار سختی پیش رو دارد. پیکان اکنون با 4 پیروزی، 4 تساوی، 7 شکست، 15 گل زده، 16 گل خورده و 16 امتیاز در رتبه نازل دوازدهم قرار دارند اما پیروزی در این دیدار می‌تواند آن‌ها را تا رده هفتم جدول بالا بکشد. آمار خط دفاعی یاران فرکی برای دیدار با استقلال رضایت‌بخش نیست چراکه آن‌ها به طور متوسط در هر بازی 1 گل خورده‌اند و کار سختی مقابل مهاجمان استقلال خواهند داشت.

در سوی دیگر وینفرد شفر ابزارهای تیمی خود را در نقل و انتقالات زمستانی افزایش داده و این افزایش تا حدی است که سرمربی آلمانی باید از میان  روح الله باقری، مرتضی تبریزی و ایسما مهاجم نوک خود را انتخاب کند و این در حالی است که گادوین منشا نیز در بازی بعدی به این قافله اضافه خواهد شد. اگر استقلال می‌خواهد در کورس قهرمانی باشد باید حتماً این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد چراکه پرسپولیس بازی خود را برده و رقیبان دیگر امتیاز از دست داده‌اند. آمار خط دفاعی وینفرد شفر با فقط 6 گل خورده (10 گل کمتر از پیکان) نشان می‌دهد که شفر با خیالی آسوده از جانب مدافعان می‌تواند روی پلن‌های هجومی خود تمرکز کند.

کنفرانس خبری مربیان دو تیم

وینفرد شفر: اتفاق گرو نباید برای بازیکنان جدید تکرار شود؛ هنوز نمی‌ دانم از کدام 11 بازیکن استفاده کنم

حسین فرکی: امیدوارم پیکان جزو تیم های نیمه بالای جدول باشد که برای قهرمانی و سهمیه می جنگند

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۳۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نبرد تکراری مس و پیکان

در نخستین دیدار از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال امروز (پنجشنبه) دو تیم مس رفسنجان و پیکان به مصاف هم خواهند رفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نخستین دیدار از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ساعت 17:45 امروز (پنجشنبه) در شهر رفسنجان برگزار خواهد شد و مس و پیکان پس از دو هفته‌ باید به مصاف هم بروند. دو تیم در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر در رفسنجان با هم بازی کردند که نتیجه آن دیدار با تساوی 2-2 خاتمه یافت اما دیدار دوباره آنها باید برنده داشته باشد. مس با حذف استقلال به این مرحله رسیده و پیکان هم تیم دسته دومی ستارگان بهمن جوان را از پیش رو برداشته است.

صعود بدون مسابقه سپاهان در جام حذفی؟

مس پس پس از حضور نویدکیا، عملکرد خوبی داشته و در 11 بازی (10 بازی لیگ و یک بازی جام حذفی) شکست نخورده است. آخرین شکست مسی‌ها مربوط به بازی مقابل استقلال خوزستان در هفته چهاردهم لیگ برمی‌گردد و شاگردان محرم نویدکیا بیش از 120 روز است که طعم شکست را نچشیده‌اند. پیکان هم با رضا عنایتی روند روبه‌رشدی داشته و با قرار گرفتن در رتبه دوازدهم جدول تا حدودی خیال این تیم از سقوط راحت شده است. دیدار دو تیم از جنبه‌ای دیگر هم می‌تواند حائز اهمیت باشد، تقابل رضا عنایتی سرمربی پیشین تیم امید و محرم نویدکیا که یکی از گزینه‌های هدایت این تیم بود. 

برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی:

پنجشنبه 6 اردیبهشت

مس رفسنجان- پیکان تهران - ساعت 17:45- ورزشگاه شهدای مس رفسنجان

جمعه 7 اردیبهشت

مس کرمان- چادرملو اردکان- ساعت 17:45- ورزشگاه امام علی(ع) کرمان

فجر شهیدسپاسی شیراز- گل گهر سیرجان - ساعت 18- ورزشگاه حافظیه شیراز

هوادار تهران- مس سونگون - ساعت 18:15- ورزشگاه پاس قوامین تهران

آلومینیوم اراک- پرسپولیس- ساعت 18:15- ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک

تراکتور تبریز- ذوب آهن اصفهان- ساعت 18:30- ورزشگاه یادگار امام

ملوان بندرانزلی- سایپا تهران- ساعت 18:30- ورزشگاه سیروس قایقران

آبی‌پوشان ملاثانی- سپاهان- ساعت 19:30- ورزشگاه بهنام محمدی مسجدسلیمان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نبرد تکراری مس و پیکان
  • نویدکیا: تلاش می‌کنیم از این مرحله عبور کنیم
  • نویدکیا: تلاش زیادی لازم داریم که از این مرحله عبور کنیم
  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم
  • یک دوئل مرغوب ایرانی در جام حذفی
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • پرسپولیس به رکورد فصل قبل رسید اما...
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • استقلال و پرسپولیس در جنگ بزرگ تفاضل گل