Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@23:14:29 GMT

بوسکتس: مساوی نتیجه منصفانه ای بود

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۶۳۵۸۳

بوسکتس: مساوی نتیجه منصفانه ای بود

بارسلونا در بازی رفت نیمه نهایی کوپا دل ری نتوانست از امتیاز میزبانی استفاده کند و برابر رئال به تساوی رضایت داد.

به گزارش "ورزش سه"، در نیمه اول رئال برتری محسوسی بر بارسا داشت و با یک گل برتری هم به رختکن رفت اما بارسا در نیمه دوم شرایط بهتری پیدا کرد و به گل تساوی نیز دست یافت. در دقایق پایانی باز هم رئال تیم برتر زمین بود ولی نتیجه، 1-1 باقی ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرخیو بوسکتس، هافبک ارزشمند بارسا در پایان بازی گفت:« در مجموع فکر کنم نتیجه تساوی عادلانه بود. هر دو تیم فرصت های خوبی برای اینکه به پیروزی برسند داشتند. حالا سرنوشت تیم صعود کننده به فینال در برنابئو مشخص می شود. معتقدم هرچند رئال میزبان خواهد بود؛ ولی همه چیز 50-50 است.»

 

گلزنی مالکوم:« این گل به او کمک می کند اعتماد به نفسش بیشتر شود. ما همه در تیم به او کمک می کنیم اما در نهایت مربی تصمیم گیرنده نهایی است.»

بارسلونا رئال مادرید سرخیو بوسکتس مالکوم ال کلاسیکو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا رئال مادرید سرخیو بوسکتس مالکوم ال کلاسیکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۳۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامبک عنایتی به شجاعی و تیم سابقش؛ پیکان پرید!

رضا عنایتی امروز مقابل تیمی که خودش تاسیس کرده است، به تساوی رسید.

به گزارش تابناک ورزشی؛ هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران با تساوی دو تیم تهرانی بی‌طرفدار یعنی پیکان و هوادار آغاز شد!

تیم‌های هوادار و پیکان از ساعت 16:30 امروز (پنجشنبه) در هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر در دربی بدون هوادار تهران در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم رفتند که بازی با نتیجه تساوی 2 - 2 به پایان رسید.

محسن سفید چقایی در دقیقه 20 هوادار را پیش انداخت و یونس شاکری در دقیقه 30 گل دوم هوادار را وارد دروازه پیکان کرد، اما دو دقیقه نگذشته بود که پیکان توسط محمدحسین آزاده یکی از گل‌ها را جبران کرد. در نیمه دوم، پیکانی‌ها حملات زیادی روی دروازه هوادار ایجاد کردند تا در نهایت ابوالفضل زمانی در دقیقه 86 کار را به تساوی کشاند. این نتیجه تا پایان باقی ماند و دو تیم امتیازها را تقسیم کردند.

فرزاد منصوری، داور این مسابقه به علی قربانی و فرشید اسماعیلی از پیکان و امین قاسمی‌نژاد و کریم اسلامی از هوادار کارت زرد نشان داد.

شاگردان مسعود شجاعی با این تساوی 25 امتیازی شدند و با تفاضل گل 7- در رده یازدهم جدول یک پله بالاتر از پیکانی ایستادند که همین تعداد امتیاز و تفاضل گل 8- را دارد.

دیگر خبرها

  • کامبک عنایتی به شجاعی و تیم سابقش؛ پیکان پرید!
  • تساوی جذاب در دربی کوچک تهران
  • ادعای ستاره سابق بارسا: رئال بهترین تیم بود
  • لیگ قهرمانان اروپا / رئال و بایرن مونیخ راهی نیمه‌نهایی شدند
  • لیگ قهرمانان اروپا / رئال با حذف منچسترسیتی راهی نیمه‌نهایی شد
  • حذف قهرمان دوره قبل، رسیدن رئال و بایرن به مرحله نیمه نهایی
  • رئال مادرید با حذف منچسترسیتی رقیب بایرن مونیخ شد
  • بهت بازیکنان سیتی: سیلوا این چه ضربه‌ای بود! (عکس)
  • رئال مادرید منچسترسیتی را حذف کرد/ صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی
  • گل مالکوم به العین (العین 3-1 الهلال)