Web Analytics Made Easy - Statcounter

سانتیاگو سولاری در کنفرانس مطبوعاتی پس از تساوی در دیدار رفت جام حذفی مقابل بارسلونا شرکت کرد.

طرفداری- سانتیاگو سولاری سرمربی رئال مادرید پس از پایان دیدار رفت جام حذفی مقابل بارسلونا که با تساوی به پایان رسید، در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

به گزارش آ.اس، سولاری گفت:

تعادل بازی: سخت است بخواهم با عدالت صحبت کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
ما در نیمه اول و همچنین نیمه دوم فرصت هایی داشتیم که استفاده نکردیم، وینیسیوس، بیل و کروس و... بازی زیبایی بود و کیفیت بالایی در زمین شاهد بودیم. برای ما، هوادارانمان و هواداران دیگر تیم ها، بازی خوبی برای تماشا بود. شخصیت تیم شما: این گونه مقایسه ها همیشه ناموفق بوده اند. در بازی امشب (چهارشنبه) بازیکنانمان نشان دادند که به صورت جدی کار می کنند. هنوز نتیجه بازی برگشت نیز باقی مانده است که هر اتفاقی می تواند رخ دهد.این بازی با تساوی به پایان رسید اما کیفیت بالایی در زمین شاهد بودیم.  مارسلو: کاپیتان دوم تیم ما که یک الگو است. همیشه تیم را در اولویت بالاتری قرار می دهد. تلاش می کنیم تا تمام بازیکنان بتوانند به بهترین فرم خود برسند.  وینیسیوس: من شگفت زده نشدم چون از وقتی که وارد تیم شده است، او را می شناسم و از طرز بازی او تعجب نکردم البته به طور کلی این که یک پسر 18 ساله در این سطح بازی می کند و رشد می کند، شگفت انگیز است. دیدار مقابل اتلتیکو مادرید و آژاکس: باید قدم به قدم پیش برویم. این بازی تمام شد و حالا با چند روز وقت داریم تا عملکردمان را ارزیابی کنیم و آماده بازی با اتلتیکو مادرید شویم. در خصوص این بازی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از مسابقه صحبت می کنم. امشب مسابقه خوبی داشتیم ولی از فردا به فکر بازی لیگ مقابل اتلتیکو هستیم. افسوس فرصت های از دست رفته: ما می خواستیم که پیروز باشیم و فرصت هایی داشتیم تا گل دوم به ثمر برسانیم. از کاری که در این بازی انجام دادیم رضایت داریم و خوشحال هستیم. این بازی، جدی کار کردن ما را تایید می کند. لوکاس وازکز: لوکاس دارای یک سری خصوصیات و فضایل است که در اکثر اسپانیایی ها وجود دارد و ارزش بسیار بالایی دارد؛ او همیشه حمایت کننده و شجاع است. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۳۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان رم، برد مقابل میلان را به ایوان اندیکا تقدیم کردند / عکس

رمی ها به خاطر اندیکا با روحیه مضاعف مقابل میلان قرار گرفتند.

دیدار برگشت آاس رم و میلان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۲-۱ رم به پایان رسید. شاگردان ده روسی در مجموع دو بازی رفت و برگشت با برتری ۳-۱ راهی مرحله نیمه نهایی شدند. بازیکنان رم در پایان این بازی، برد ارزشمند خود را به ایوان اندیکا تقدیم کردند. مدافع ساحل عاجی رم در جریان دیدار هفته گذشته مقابل اودینزه دچار مشکلات تنفسی شد. به دنبال این اتفاق، بازی نیمه تمام ماند و او راهی بیمارستان شد. اکنون خطری اندیکا را تهدید نمی کند و او از ۳ هفته دیگر می تواند به میادین برگردد.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی بایرن لیورپول و آتالانتا + فیلم
  • بازیکنان رم، برد مقابل میلان را به ایوان اندیکا تقدیم کردند / عکس
  • اوسمار ویرا: این نتیجه عالی است
  • نتیجه ۳ بر صفر عالی است/ کارمان را انجام دادیم!
  • اوسمار: نتیجه ۳ بر صفر عالی است
  • سرمربی العین: ماموریت ما مقابل الهلال تمام نشده است
  • آلیسون: بازگشت تاریخی مقابل بارسا خیلی فرق داشت
  • ادعای ستاره اتلتیکو: همه از این وضع خشمگینیم
  • بررسی بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس تا پایان فصل
  • پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد؛ پایان تلخ اتلتیکو