Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@21:23:51 GMT

بازگشت حاجیلو به نیمکت استقلال

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۶۳۷۱۷

اصغر حاجیلو سرپرست تیم استقلال بعد از ترخیص از بیمارستان، دیروز (چهارشنبه) در جلسه صبح هماهنگی بازی با پیکان شرکت کرد و مشکلی برای حضور روی نیمکت استقلال در بازی با پیکان ندارد.

او قرار است به اردوی آبی‌ها برای دیدار با پیکان اضافه شود.

پیش از این شایعه شده بود که او به دلیل بیماری از سمت خود کناره گیری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سرپرست تیم بازی استقلال استقلال بازی بیمارستان سرپرست تیم فوتبال اصغر حاجیلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۳۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس جای استقلال را در صدر گرفت/ پیکان و استقلال خوزستان شگفتی‌سازان نیم فصل دوم

آفتاب‌‌نیوز :

در تمام دنیا جدول دور برگشت ملاک مهمی برای کارشناسان و در نتیجه نقطه قوت و ضعف بزرگی در عملکرد مربیان، مدیران و بازیکنان است. با مقایسه عملکرد تیم‌ها در یک بازه زمانی مشخص در دور رفت و برگشت، کیفیت کار آدم‌ها مشخص می‌شود.

در فوتبال قانونی هست که همیشه امتیاز گرفتن در دور برگشت سخت‌تر است. چون تیم‌ها از یکدیگر شناخت پیدا کرده و با توجه به نزدیک شدن به آخر فصل دیگر به سادگی از تک تک امتیازات نمی‌گذرند. البته که حوادث فوتبالی و مشکلات تیم‌ها در دور برگشت نیز در نتایج افراد و مجموعه‌ها تاثیر دارد، اما دور رفت هم همین ویژگی را دارد و در مقام مقایسه این مسئله ملاک نیست.

هفته بیست و سوم لیگ بیست و سوم هشتمین هفته از دور برگشت بود و مقایسه عملکرد تیم‌ها در پایان هفته هشتم دور رفت با هفته هشتم دور برگشت، داده‌های بسیار مهمی در اختیار ما می‌گذارد.

در پایان دور رفت و در هفته هشتم سپاهان و استقلال با ۱۹ امتیاز دو صدرنشین لیگ بودند که به خاطر تفاضل گل در رتبه‌های اول و دوم قرار داشتند. پرسپولیس با ۱۸ امتیاز در رتبه سوم بود و گل گهر با ۱۵ امتیاز در جای چهارم جدول قرار داشت.

ذوب آهن با ۱۴ امتیاز پنجم بود و شمس آذر با ۱۳ امتیاز در پله ششم قرار داشت. ملوان، تراکتور و آلومینیوم هر سه ۱۲ امتیازی بودند و مس رفسنجان با ۱۱ امتیاز در جایگاه دهم، آخرین تیمی بود که امتیازات دو رقمی داشت.

در آن مقطع ۵ تیم ۶ امتیازی بودند؛ نساجی، هوادار، پیکان، صنعت نفت و فولاد که تنها به خاطر تفاضل گل از یکدیگر متمایز شده بودند و در انتهای جدول استقلال خوزستان با فقط دو امتیاز از ۸ بازی مهم‌ترین کاندیدای سقوط به لیگ آزادگان بود.

اما اگر به جدول هفته هشتم در دور برگشت نگاه کنید شرایط برای بسیاری تیم‌ها کاملاً دگرگون شده است. در هشت مسابقه اول دور برگشت پرسپولیس با ۱۹ امتیاز صدرنشین است، یعنی مرد برزیلی در فاصله زمانی مشابه با گل محمدی یک امتیاز بیشتر گرفته و جای این تیم با استقلال عوض شده است.

استقلال مثل پرسپولیس در دور رفت ۱۸ امتیاز جمع کرده و در رتبه دوم قرار دارد. در پله سوم ملوان با ۱۴ امتیاز نشسته است و جالب عملکرد پیکان است که با ۱۳ امتیاز تیم چهارم جدول در دور برگشت است! مس رفسنجان و تراکتور دور برگشت ۱۲ امتیاز جمع کردند تا در جمع شش تیم بالای جدول باشند.

شمس آذر و استقلال خوزستان ۱۱ امتیازی و دیگر اعضای نیمه بالایی جدول هستند. گل گهر و هوادار با ۱۰ امتیاز در رتبه نهم و دهم جدول نشستند و عین دور رفت فقط این ۱۰ تیم در دور برگشت امتیازات دو رقمی دارند! اما تفاوت در شش تیم باقیمانده است.

آلومینیوم و سپاهان با ۸ امتیاز در رتبه یازدهم و دوازدهم جدول دور برگشت قرار دارند که سپاهان یک بازی کمتر دارد. بالاتر از دو تیم ۶ امتیازی فولاد و نساجی و در انتهای جدول نیز دو تیم ۵ امتیازی داریم، ذوب آهن و صنعت نفت که یکی دو بار استعفای مربی‌اش را وتو کرد و دیگری بار‌ها دست به تغییر مربی زد!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • آمار عجیب لوکادیا در لالیگای دو؛ فقط 17 دقیقه بازی!
  • غیبت پر معمای سیلوا در تمرین استقلال
  • پرسپولیس جای استقلال را در صدر گرفت/ پیکان و استقلال خوزستان شگفتی‌سازان نیم فصل دوم
  • عزل اجباری ستاره دهه ۶۰ از باشگاه استقلال
  • آغاز تغییرات در آکادمی استقلال/ دلیل جدایی حاجیلو مشخص شد
  • محبی دور از استقلال و سپاهان گل می‌زند! (عکس)
  • کنایه مدیرعامل آلومینیوم به سرمربی استقلال
  • آخر و عاقبت بمب نقل و انتقالات استقلال؛ ستاره‌ای که خاموش شد!
  • پیکان بالاتر از پرسپولیس و استقلال/ رقابت شاگردان عنایتی و ربیعی
  • رجائیان: نکونام در آسیا نمی‌تواند اینگونه مربیگری کند!/ رحمتی جلوجلو به AFC شکایت کرد