Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@15:06:36 GMT

نوزاد در آمبولانس چشم به جهان گشود

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۶۴۲۰۱

نوزاد در آمبولانس چشم به جهان گشود

دکتر اصغر جعفری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یک مادر باردار سلطانیه ای پس از آغاز درد زایمان برای انجام اقدامات درمانی به درمانگاه مراجعه کرده به دلیل نزدیکی زمان زایمان به همراه به ماما با آمبولانس اورژانس این شهر به مرکز درمانی تخصصی و فوق تخصصی زنجان اعزام شد.
وی اظهار داشت: بر این اساس حین انتقال مادر باردار به مرکز درمانی و افزایش درد زایمان، نوزاد پسر در آمبولانس چشم به جهان گشود که هم اکنون نیز هر دو در سلامت کامل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جعفری همچنین از نجان بیمار دچار قطع شدگی دست و انتقال ان از طریق اورژانس هوایی زنجان به مرکز تخصصی و فوق تخصصی آیت االله موسوی زنجان خبر داد و افزود: این مرد 49 ساله از ناحیه دست راست به علت کار با دستگاه یونجه و علف خرد کن دچار آسیب شده بود.
وی اضافه کرد: پس از اعزام پرسنل پایگاه اورژانس به محل حادثه در روستای تخته یورد ماهنشان با توجه به نیاز فوری به دریافت خدمات درمانی تخصصی و انتقال فرد حادثه دیده، بالگرد اورژانس هوایی به پرواز درآمد.
این مسئول خاطر نشان کرد: با توجه به وضعیت مصدوم، اورژانس هوایی در منطقه حصار مصدوم را تحویل گرفت و مصدوم در کمترین زمان ممکن به مرکز درمانی یاد شده منتقل شد.
به گزارش ایرنا،مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان با 55 پایگاه اورژانس شامل 17 پایگاه شهری، 37 پایگاه جاده ای و یک اورژانس هوایی و تعداد 400 نفر از کارمندان فوریت های پزشکی بصورت شبانه روزی به مردم خدمات رسانی کند.
9646/8068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 بهداشتی و درمانی جهان دانشگاه علوم پزشکی زایمان شبانه روزی جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۴۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از تصادف زنجیره‌ای اتوبان ذوب‌آهن با هفت مصدوم خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه تصادف زنجیره‌ای خودروهای تیبا، ۴۰۵، دنا و برخورد با گاردریل ساعت ۰۰:۴۳ امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام چهار واحد امدادی اورژانس به محل حادثه افزود: این حادثه در اتوبان ذوب‌آهن و روبه‌روی ترمینال فلاورجان رخ داده بود.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: هفت نفر شامل پنج مرد و دو زن در پی این حادثه مصدوم و شش نفر به بیمارستان‌های الزهرا و امام فلاورجان منتقل شدند.

کد خبر 745659

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پراید در شرق سبزوار
  • ۵ مصدوم در واژگونی پراید در شرق سبزوار
  • واژگونی خودرو در شرق سبزوار پنج مصدوم داشت
  • تحویل ۵ دستگاه آمبولانس به مرکز درمانی خوزستان+فیلم
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف رانندگی در صوفیان
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • تصادف زنجیره‌ای اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران هموفیلی
  • جشن تولد یک سالگی نوزاد نارس در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور
  • تولد نوزاد افغانستانی در آمبولانس تخت جمشید