Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@13:44:02 GMT

نوید محمدزاده: بازیگوشم

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۶۴۵۷۹

نوید محمدزاده: بازیگوشم

خبرگزاری ایسنا: آخرین فیلمی که در هشتمین روز جشنواره فیلم فجر در پردیس ملت به نمایش درآمد «سرخپوست» به کارگردانی نیما جاویدی بود که پیش از این فیلم «ملبورن» را کارگردانی کرده است.

این فیلم معمایی در دهه ۴۰ و در یک زندانی که دکور آن کاملاً طراحی شده بود ساخته شده و نوید محمدزاده نقش سرگرد جاهد را به عنوان بازیگر اصلی آن ایفا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته کارگردان، داستان این فیلم از چند سال قبل بر اساس یک خبر طراحی شده بود که آن خبر هم به دعوایی میان مدیران یک فرودگاه و یک زندان برای احداث یک مسیر مربوط می‌شد.
در نشست پرسش و پاسخ این فیلم که شامگاه پنجشنبه ۱۸ بهمن ماه در پردیس ملت برگزار شد، جمعی از عوامل «سرخپوست» به توضیح درباره فیلم خود پرداخته که فضایی متفاوت با بیشتر فیلم‌های سینمایی ایران دارد.
جاویدی که تاکید کرد مقطع تاریخی این فیلم را برای نبودن دوربین‌های مداربسته در زندان‌ها به گذشته برده، گفت: من وقتی «ملبورن» را ساختم، موفقیت‌هایی به دست آورد گرچه آن را برای فستیوال نساخته بودم. اما این فیلم تفاوت‌های زیادی با «ملبورن» دارد و هدفم بیان یک داستان سرراست و بهتر کردن حالا مردم در این روز‌ها بوده است.
بازیگر نقش اصلی فیلم «سرخپوست» نوید محمدزاده است که برای ایفای این نقش ۱۲ کیلو اضافه کرده و کاراکتر خود را بر اساس شناختی که از یک تیمسار قدیمی که در دهه ۴۰ مدیر زندان قصر بوده ساخته است.
او در این نشست درباره تغییر جنس بازی خود در این فیلم نسبت به دیگر کارهایش توضیح داد: حتماً من ِ. بازیگر دنبال بازیگوشی هستم و میخواهم چیز‌های جدید یاد بگیرم. هر جایی که راه داشته باشد آدم باید یاد بگیرد و این فیلم در مسیر کاری من کمک کننده است، چون سینما است و یک چیز تازه است. من با این فیلم خیلی حالم خوب است و از نیما جاویدی برای اینکه چنین نقشی را به من سپرد ممنونم.
او همچنین در بخشی دیگر گفت، که سال آینده در جشنواره فیلم فجر اثری نخواهد داشت و این فرصتی برای مردم است تا کارهایش را در سینما مرور کنند، چون نیاز است یک سال مدتی کمتر دیده شود و براین اساس تصمیم گرفته برای جشنواره فجر سال آینده در فیلمی بازی نکند.
در این نشست، پریناز ایزدیار، آتیلا پسیانی، حبیب رضایی و ستاره پسیانی هم به عنوان دیگر بازیگران فیلم حضور داشتند.

منبع: فردا

کلیدواژه: متری شش و نیم نوید محمدزاده جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۴۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اکران آنلاین فیلم «آخرین تولد»

فیلم «آخرین تولد» ساخته نوید محمودی با بازی الناز شاکردوست و پدرام شریفی اکران آنلاین می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم، فیلم سینمایی «آخرین تولد» به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی نوید محمودی ساعت 20 سه‌شنبه 4 اردیبهشت ماه در بخش سینما آنلاین فیلم‌نت اکران می‌شود.

در فیلم «آخرین تولد» الناز شاکردوست، پدرام شریفی، شیدا خلیق، آرمین رحیمیان، سوگل خلیق، نیلوفر کوخانی و رضا بهبودی به ایفای نقش می‌پردازند.

«آخرین تولد» روایتی است از عشق ثریا و فهیم؛ عشقی که سایه جنگ بر سرش آوار شده و غزلی است عاشقانه در دل بحران ...

نوید محمودی پیش از این فیلم‌های «رفتن»، «هفت و نیم» و «مردن در آب مطهر» را کارگردانی کرده بود و تهیه‌کنندگی فیلم‌های «چند متر مکعب عشق»، «شکستن همزمان بیست استخوان» و سریال «پوست شیر» محصول اختصاصی فیلم‌نت را برعهده داشته است.

فیلم‌های «ویلای ساحلی» و «حدود 8 صبح» برنامه روز اکران آنلاین فیلم‌نت هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نمایش عکس‌های عروسی نوید محمدزاده و فرشته حسینی در یک سریال جنجالی + ویدئو
  • (ویدئو) نمایش عکس‌های عروسی نوید محمدزاده و فرشته حسینی در «جنگل آسفالت»!
  • نمایش عکس‌های عروسی نوید محمدزاده و فرشته حسینی در یک سریال!
  • نمایش عکس‌های عروسی نوید و فرشته در یک سریال!
  • حقابه هیرمند از سوی افغانستان امسال رهاسازی شد/ اولویت‌بندی انتقال آب بر اساس نیاز شرب استان‌ها
  • حق‌آب هیرمند از سوی افغانستان امسال رهاسازی شد/ اولویت‌بندی انتقال آب بر اساس نیاز شرب استان‌ها
  • «آخرین تولد» هم به اکران آنلاین رسید
  • آغاز اکران آنلاین فیلم «آخرین تولد»
  • «آخرین تولد» برنامه جدید اکران آنلاین فیلم‌نت
  • برگزاری سلسله نشست‌های هفتگی خانواده در کانون پرورش فکری کرمانشاه