Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مسعود کریمی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تمام خسارت دیدگان بخش کشاورزی استان در اثر حوادث غیر مترقبه در بازده زمانی اول مهرماه سال 96 تا 29 اسفند ماه همان سال مشمول این طرح می شوند.
وی اظهار داشت: در این خصوص سود، کارمزد و جریمه وام های دریافتی طی سه سال کشاورزان مشمول، تا سقف حداکثر 400 میلیون ریال که در کارگروه مربوطه واجد شرایط شناخته شده اند توسط دولت پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کریمی گفت: با بررسی های انجام شده تا کنون حدود 800 نفر از بهره برداران این استان واجد شرایط شناسایی شده اند که بار مالی حاصل از امهال وام آنها حدود 240 میلیارد ریال می باشد که توسط دولت تامین می شود.
کشاورزان مشمول این طرح به مدت 10 روز فرصت دارند که به جهاد کشاورزی شهرستان ها مراجعه و معرفی نامه لازم را در این خصوص دریافت کنند.
استان البرز حدود 68 هزار هکتار اراضی کشاورزی و باغی دارد.
6156/ 6155
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان البرز بخش کشاورزی جهاد کشاورزی کشاورزی مشمول جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۵۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ رئیس جمعیت هلال احمر لنگرود گفت: بامداد امروز با دریافت گزارشی از مرکز کنترل عملیات استان گیلان مبنی بر سقوط یک مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان لاهیجان، تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات دیزبن به محل حادثه اعزام شدند.
 عامر محبی افزود: این فرد به علت سقوط از ارتفاع دچار آسیب دیدگی شدید شده بود، که پس از بررسی‌های اولیه با توجه به شرایط نامساعد منطقه و صخره‌ای بودن محل یک تیم تخصصی نجات از پایگاه هلال احمر رودسر به محل حادثه اضافه شد.
وی با بیان اینکه پس از راه اندازی گروه تخصصی برای نجات این فرد مسیر دسترسی مشخص شد گفت: پس از اقدامات لازم، مصدوم از مرگ رها یافت و به مکان امن منتقل شد. 
رئیس جمعیت هلال احمر لنگرود تصریح کرد: در این عملیات یک گروه از ایستگاه آتش نشانی شهرستان لاهیجان و تعدادی از اهالی منطقه حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزان گراشی
  • آفت واردات بر بار برنج مازندران
  • اعلام جایزه تحویل گندم راهکاری موثر در رسیدن به خودکفایی
  • بازار برنج را بدون حمایت دولت نمی‌توانیم مدیریت کنیم
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • آغاز کشت پنبه در استان گلستان / کشاورزان به توصیه کارشناسان جهاد کشاورزی توجه کنند
  • سیلاب و باران ۲ هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال به کشاورزی قصرقند خسارت زد
  • خسارت میلیاردی به راه‌های جنوب سیستان و بلوچستان